Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Ogos 2010

MACAM MACAM PUNYA GILA




SIAPA BERI ARAHAN BUNUH ALTANTUYA




NIK AZIZ PERTAHAN ANGGOTA PARLIMEN TEO - minsider

Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini mempertahankan tindakan anggota Parlimen Serdang, Teo Nie Ching menyampaikan sumbangan dan tazkirah di ruang solat Surau Al-Huda, Kajang Sentral, Ahad lepas.

Menteri Besar Kelantan itu berkata tindakan anggota Parlimen tersebut tidak menyalahi hukum Islam, malah sebaik-baik cara untuk mendekatkan mesyarakat bukan Islam kepada Islam.

“Tidak salah orang bukan Islam termasuk wanita masuk dalam masjid sama ada untuk berucap atau apa sahaja asalkan berpakaian sopan bagi bukan Islam dan menutup aurat bagi orang Islam,” kata Nik Aziz kepada pemberita, di sini hari ini.

Mengulas lanjut, Nik Abdul Aziz berkata tindakan itu dilihat ganjil kerana umat Islam sekarang terlalu jahil dengan agama sedangkan pada zaman Nabi Muhammad SAW baginda mengajak orang kafir Quraisy tinggal di dalam masjid termasuk dibenar tidur, makan dan minum.


KHAIRY DAP TIDAK SENSITIF , MP SERDANG NAIF
- minsider

Khairy Jamaluddin menyifatkan DAP tidak sensitif dalam usahanya mempertahankan tindakan Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching mengunjungi Surau Al-Huda, Kajang, yang menurut Umno telah mencetuskan rasa tidak senang di kalangan orang Melayu.

“Ia menunjukkan DAP tidak sensitif kepada agama dan kaum lain manakala Teo pula terlalu naif,” kata Khairy (gambar) kepada pemberita di sini hari ini.

KAH KAH KAH

woit… MANA ANTARA DUA INI YANG AGAKNYA LEBIH ARIFF TENTANG AGAMA?.... kah kah kah…

kah kah kah… MANA YANG HIDUPNYA KERANA PAKAI LESEN NIKAH?.... kah kah kah..

woit… SIAPA AGAKNYA YANG LEBIH TAHU TENTANG MAYA KARIN …. kah kah kah

kah kah kah.... DAN SIAPA PULA YANG ARIFF TENTANG ALAM MAYA.... kah kah kah

kah kah kah… SO ...I REST MY CASE… MY LORD … kah kah kah..


WIRA PERKASA MAHU GANTAI SUMBANGAN NEI CHING - melayau

Wira Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mahu menggantikan wang bernilai RM1,000 sumbangan Teo Nei Ching kepada kepada Jawatankuasa Surau Al-Huda Kajang Sentral supaya wang itu dipulangkan semula kepada Ahli Parlimen Serdang.

Ketuanya, Arman Azha Abu Hanifah menjelaskan, wang RM1,000 yang dihulurkan oleh Perkasa sendiri itu sebenarnya lebih wajar diterima kerana ia mewakili orang Islam sendiri.

KAH KAH KAH

woit… YANG INI KES ORANG GILA NAK JADI MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah... JANGAN LAYAN.... kah kah kah

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mulai sekarang mana mana surau dan masjid yang pernah terima sumbangan dari orang bukan Islam,sila buat claim semulapada perkasam.perwaja aku rasa banyak terima sumbangan dari eric chia,tunggu apa lagi?
dahlah bodoh,tunjuk lagi bodoh..ibrahim ali ,abrahim ali

Takbir4948 berkata...

Hehehe itulah bangang punya perKOSA...hehehe nak dapat seribu pun kena kongsi ramai-ramai.....keh..keh..keh....kata meLAYU Islam...takkan nak derma masjid seramai lebih 50 org anggota perKOSA hanya dapat 1000 je kot...Macam tak Ikhlas jer....Huahahaha

Tanpa Nama berkata...

duit pekasam ini bersyih, suchi dan murrrrni... sbb itu surau kene terima meh... ini musti jenis jumpa cina india susah, tobat melayu jenis ni takkan bagi bantuan punyer...

duit cina tidak boleh diterima kerana tidak bersih... kalau gitu, lhdn, kwsp, polis mentekendarah duit saman, jpj mentekendaroh dut saman.. camano yerk? bersyih bersyih la syemua tu..

King berkata...

Kahkahkahkah........

Kalau pegi ke masjid negeri di seremban ada bangku konkrit yg tertulis sumbangan beberapa buah sykt milik kafir yg terlibat dgn perniagaan yg berunsurkan riba dan yg haram di sisi Islam.

Apa kata perkosa gantikan bangku konkrit tu.....dah berpuluh tahun dah bangku tu ada kat laman masjid tu....takkan buta kut mata ahli perkosa atau depa mmg tak pernah ke masjid.............kahkahkahkah

yb berkata...

Petikan dari somewhere:

“Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-90 yang bersidang pada 1 Mac 2010 telah membincangkan Hukum Pelancong Bukan Islam Memasuki Masjid Dan Ruang Solat Utama Di Dalam Masjid.

Muzakarah telah memutuskan bahawa pelancong bukan Islam diharuskan memasuki masjid dan ruang solat dengan syarat mendapat keizinan pihak pengurusan masjid dan perlakuan serta tingkah laku mereka tidak mencemarkan kesucian masjid dan sentiasa terkawal dan beradab.

Walaubagaimanapun, perbuatan berdoa atau bertafakur oleh pelancong bukan Islam mengikut cara agama mereka dalam keadaan yang boleh menimbulkan fitnah adalah dilarang.”

yb

Tanpa Nama berkata...

Gila gerombolan UMNO telah berjaya mengheret Raja Gopal sekali...

Siapa yang pandai?..
siapa yang bodoh?..

attilmiz berkata...

http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?cid=1119503543870&pagename=IslamOnline-English-Ask_Scholar/FatwaE/FatwaE

Tanpa Nama berkata...

woit perkasa, rm 1k tu baik korang pegi chai. kalau naik boleh gak buat wang deposit calon bertanding pru nanti..... calon korang mana ada duit, semua geng sengkek. tapi perkasa ni pon amnu gak... so amnu akan sponsor la duit deposit tu pakai duit hasil merompak hak rakyat!!!!!!

suis-media berkata...

Bodoh tahap nak mampoooos punya PERKASA melayu.Wakil rakyat kafir tu u bagi duit hanya bagi pihak kerajaan selanggor,bukan duit dia.Habis macam mana yang sheik VINCENT TAN kafir laknat tuu bagi duait kepada KERAjaan 1malaysia???dan duat tu di-bagi kakitangan kerajaan untuk sambut raya bagi anak bini makan.
Dan ulamak RM jamil khir serta kari ketua pemuda gerombolan tu lebih baik pegi berguru dengan DATO NIK AZIZ sebelum buat statement pasal hukum Islam sebab nampak sangat kebodohan munkeee berdua nii.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha

ha ha ha

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

loya gua tertengok TV3suku - Perkasa@Perkosa pi masjid nak serah bantahan n kasi RM1k
- depa tu solat 5 waktu ke macam brader hisyam?

mreka sudah lemas......razaleigh KULI kata 85% cina mau sokong pakatan

sekarang mau kasi havoc, bikin gaduh antara kaum....untuk melayu yg layu macam Perkasa,UMNO-APCO untuk bersatu

Pemerhati berkata...

Nak bercakap pasal Islam jangan berdasarkan semata-mata kepada pendapat dan perasaan peribadi. Kalau tak tau, tanya yang lebih arif tentang agama Islam.

Tidak sepatutnya ditimbulkan soal 'patut atau tidak patut' di sini, tetapi yang perlu difahami ialah sama ada 'boleh atau tidak boleh'. Majlis Fatwa kata boleh, jadi apa masalahnya orang bukan Islam nak masuk surau jika dengan cara yang baik dan sopan?

Kalau tanya mana-mana Ulama di seluruh dunia pun pasti takkan ada yang menghalang orang bukan Islam masuk ke surau dengan cara dan tujuan yang baik. Islam bukan milik eksklusif UMNO atau bangsa Melayu. Islam adalah sejahtera untuk seluruh alam.

Tak tau sampai ke tahap mana lagi orang-orang UMNO ni nak malukan dan jatuhkan maruah Islam...

Tanpa Nama berkata...

kadang2 kelakar juga pemikiran orang PERKASA ni. cuba org PERKASA komen mengenai masjid pelancongan tu.... pooorah

pengarah filem berkata...

armand yang dah gila glamer. jahil tentang agama. memalukan diri sendiri. berahim ali tak abis2 dengan perkasa untuk bangkitkan isi perkauman. kata 1 malaysia semua sama. cakap tak serupa bikin la juak2 parti baziran nasional,

Tanpa Nama berkata...

PEKASAM ni kumpulan badut UMNgOk terbaru ke?

Khun Pana aka johanssm berkata...

Ini makna nya apno dan perkosa dah nak mula cetak wang Halal dan wang haram.

Ibrahim ponya wang datang dari Sepot ToTo..maknanya halal, suci dan lebeh bersih

* Bulan Puasa biasa nya orang Islam lebeh bersabar , bertaubat dan alim.
Tapi Bulan Puasa ini lebeh ramai yang jadi gila.
Rajagopal Selangor pon dah gila sampai murkah maki.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Wow ..Sudah Kalut sekarang..Raja Gopal sudah murka..jangan main main..

Itu Raja Gopal pun tak tau apa2. Suruh duduk diam2 lar..kasi besarkan bontot sudah le..

Tiap bulan tunggu elaun masuk..!!
Ini biawak kuning kita sudah junjung ..kita kasi makan baik2. Lepas tu dia mau gigit kita! Kasi hukum tembak aje..