Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 Ogos 2010

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




DARI DOKTOR GIGI MENJADI KAMBING HITAM






BERITA BERITA KURANG SAHEH


kelmarin para wartawan, juru gambar dan
pelbagai pekerja media telah berkumpul
di mahkamah.

ini kerana telah dikatakan ada seorang
malaon akan di hadapkan ke mahkamah.

ramalan tukar tiub malaoan ini ialah khir toyo.

ini bukan kerana khir ini kaki rasuah
kalau nak ditangkap kaki rasuah dalam kerajaan
najib rosmah - yang tinggi hanya penjaga talipon.
budak pejabat rembat pun jual kertas terpakai.

kenapa khir akan dihadapkan ke mahkamah?

1 - selagi khir tidak dihadapkan ke mahkamah selangor
akan terus dibawah pentabiran pakatan rakyat

2 - gerombolan selangor melihat khir toyo sebagai kaki rasuah
yang memudaratkan gerombolan di selangor

3 - isteri khir lari dengan 9 juta ringgit
4 - khir berpoya poya dengan duit rakyat di disneyland
5 - rumah khir 23 juta ringgit
6 - cabut sebatang gigi paling tinngi 200 ringgit - habis lopong gigi
orang selangor masih tak cukup untuk buat rumah 23 juta ringgit

GEROMBOLAN SELANGOR

gerombolan selangor sedang beramok
jagan silap faham taiko yang paling
berpengaruh di selangor bukan toyo
bukan noh omar tetapi mi spik no inglis

mat taison cukup jaki dengan toyo
noh omar cukup jaki dengan toyo
toyo hanya jaki dengan mat ezam yang baru masuk semangkok

TUJUAN:

bila khir ditangkap maka gerombolan akan
dilihat sebagi serious nak lawan rasuah
ianya juga diharap akan dilihat toadk bias
terhadap orang china -

orang china mca cukup marah dengan isteri rosmah
bila beklas ketua mereka di tahan. jadi bila toyo
ditahan akan dilihat ada imbangan.

KHIR DI SEMBELIH

khir toyo akan disembelih untuk membersihkan imej
gerombolan di selangor.
khir toyo akan dijadikan kambing rongak untuk
memastikan najib dan rosmah selamat

TINDAKAN KHIR TOYO

jangan ingat senang nak kambingkan wak botox ini
kelmarin isteri rosmah telah gelabah bila khir beri kata dua
khir akan bocorkan lagi banyak info kepada ajen ajen
bebas yang kini sedang membatu khir toyo

khir akan hura harakan lagi keadaan
kerana itu kelmarin dia berjaya untuk TIDAK
dibawa ke mahkamah - khir tahu isteri rosmah penakut
lagi kan ibrahim ali isteri rosmah taku inikan pula
jawa pencabut gigi karang kah kah kah


8 ulasan:

Holden Caulfield berkata...

dia kena dakwa sebab rakyat tanya,
bila dia nak pulangkan penyapu.

Tanpa Nama berkata...

khir toyol kaki rasuah besar di selanogr, macc tutup mata aje !!

kasi lelong istana khir toyol..pulangkan wang rakyat..hantar khir toyol duduk dipenjara sg.buloh !!

hapuskan khir toyol di Malaysia !!

Pak Ma'on berkata...

iye ke khir toyo yang nak didakwa ni?

Tanpa Nama berkata...

kakakakaka...

Bro Isham,

pertamo esey respectlah sobab ado gambar tranformasi dockhito ni...kakakkakakakaka..dulu kerinting sekarang lurus beruban!!

keduo, esey sokong dgn fakta2 kerosakan yg dibuat oleh dockhito sejak jd mb sgor....

yg ponteng...kito totap lawan...fight the gerombolan!!!

Tanpa Nama berkata...

dalam jel sg buluh si toyo buat duit lagi, cabut gigi banduan masyukkk keluar jel bolih buat rumah bengelo 40 jutqa pulak bolih bawak bibik gi melancow kat disneyland...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Misi selamatkan Umngok Selangor ertinya kena korbankan seekor Toyol Indon
Indon jugak yang kena..hahaha
Tapi tak apa , Bulan ini Indon boleh balik tanpa pasport.
Toyol haros ambil peluang ni untuk cabut diri.

AntiGerombolan berkata...

TIADA TINDAK BALAS - malayau

BETAPA agresifnya parti-parti pembangkang menyerang kerajaan tetapi di pihak parti Barisan Nasional terutamanya UMNO dan Pemuda UMNO hanya melihat tanpa sebarang tindak balas.

UMNO tidak pernah membuat ceramah seperti yang dibuat oleh Pas. Nampaknya orang UMNO tidak selesa mendengar ceramah di padang bola macam orang Pas atau orang PKR. Orang UMNO kalau nak dengar ceramah mesti di dalam dewan atau di hotel.

Kalau orang Pas buat ceramah, ada tabung bergerak, kalau UMNO nak buat ceramah, ketua UMNO kena sedia bas, sedia makan minum untuk angkut pergi dengar ceramah.

Pengalaman saya mendengar satu taklimat oleh orang UMNO. Naik bernanah telinga dengar ceramah oleh penceramah UMNO ini. Dia bukan nak terang atau serang balik apa yang puak Pas dan PKR serang UMNO, tapi dia asyik puji Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Macam mana nak tangkis tohmahan dan fitnah pembangkang? Banyak sangat pembodek dalam UMNO, nak jaga periuk nasi dan nak minta projek.


KAH KAH KAH

kah kah kah... kali ini utosan betol! kah kah kah

orang yang nak dengar pok pet gerombolan.. tu orang yang mintak projek

orang yang nak dengar cok cet gerombolan.. tu orang yang nak bodek

orang yang nak dengar tok tet gerombolan.. tu orang yang sudah dibayo $50 + makan minom

KAH KAH KAH

storm62 berkata...

Roboh rumah toyol tu dan dijadikan tempat perkuburan toyol dan sewaktu dgnnya.