Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 September 2010

PUTERI YANG BANGANG




KENAPA YANG ITU KUTUK
YANG INI TAK KUTUK



SIASATAN PEMBUNUHAN SOSILAWATI PERLU DIBERI KEUTAMAAN : PUTERI UMNO – berota hairan

Puteri UMNO hari ini meminta siasatan kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga rakannya diberi keutamaan supaya semua tertuduh dapat dihadapkan ke mahkamah dengan segera.

Ketuanya, Rosnah Abdul Rashid Shirlin, berkata bukan saja jenayah yang dilakukan tertuduh ke atas semua mangsa itu begitu kejam malah suspek utama sebelum ini dipercayai pernah terbabit dalam beberapa kes bunuh.

Justeru, katanya, pihak Peguam Negara diminta menyegerakan pendakwaan terhadap semua tertuduh dan memohon tarikh awal perbicaraan kes ditetapkan secepatnya bagi memastikan mereka yang bersalah akan menerima hukuman setimpal.

"Puteri Umno turut merakamkan rasa sedih dan simpati serta mengutuk jenayah tidak berperikemanusiaan yang dilakukan oleh kumpulan penjenayah tersebut yang dipercayai didalangi seorang peguam bergelar Datuk," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

nota:
minah gemok ini ..
orang bercakap dia pun nak bercakap
ini kes polis..
ini kes mahkamah
ini bukan kes jual kontrek antara gerombolan
dengan cukong

pasal apa pulak kes ini spesial
kenapa masa altantuya dibunuh
tak minta siasat cepat cepat
kenapa masa kugan mati kena bunuh
tak minta siasat cepat cepat
kenapa masa ben hock mati
tak minta siasat cepat cepat
kenapa masa aminulrashid kena tembak
tak minta sisaat cepat cepat

woit… semasa orang bunuh sharifah aini
kenapa tak minta siasat cepat cepat
sudah 4 tahun tak ada dengar khabar
siapa yang cuba bunuh sharifah aini

kenapa kutuk pembunuh ini
kenapa tak kutuk pembunuh altantuya
kenapa tak kutuk pembunuh aminulrasheed
kenapa tak kutuk pembunuh kugan

apakah pembunuhan altantuya ada
perikemanusiaan kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sebab itu jangan jadi gemok. Bila jadi gemok, otak jadi malas dan pemikiran jadi sembab! Meracau-racau kenyataan yang keluar.

bodoh dan bebal punya puteri. Pergi jahanamlah puteri-putera ni. Zaman putri dan putrek da abess.. Jangan nak cuba-cuba bodohkan rakyat.. Rakayat da cukop bodoh dek malaon-malaon gemok dan sembab.

Tanpa Nama berkata...

bro tt
jawapan kepada persoalan anda sudah terpampang dalam ayat si-gemok dari gerombolan sendiri:

Justeru, katanya, pihak Peguam Negara diminta menyegerakan pendakwaan terhadap semua tertuduh dan memohon tarikh awal perbicaraan kes ditetapkan secepatnya bagi memastikan mereka yang bersalah akan menerima hukuman setimpal.

huraian makna ayat:
1)utk kes so-sila-lawati ini, si-gemok dari gerombolan mau cepat2 bagi memastikan mereka yang bersalah akan menerima hukuman setimpal.

2)utk kes wirawati tun tuya dulu, si-gemok DAN gerombolan TAK MAU cepat2 sangat bagi memastikan mereka yang bersalah TIDAK akan menerima hukuman setimpal.
(kerana nak cover line kawan)

sudah terang lagi bersuluh
sudah terajang lagi bergaduh

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

TT mesti tahu..apabila amno; sperm (sprm) & pdrm terlibat tak perlu siasat cepat cepat. Ini taktik amno dengan melengah-lengahkan penyiasatan dengan harapan rakyat akan lupa.

Rakyat tak akan lupa..menjelang PRU13 rakyat akan membuat penghukuman terakhir bagi gerombolan dan PR akan menjadi KERAJAAN untuk membela nasib rakyat.

Tanpa Nama berkata...

perlu ditegaskan bahawa, sosilawati bersama2 tiga lagi kawan2nya telah mencekik diri mereka sendiri. setelah semuanya mati, sosilawati sendiri berasa begitu gembira lalu membakar dirinya sendiri diikuti oleh pemandu peribadinya, peguam dan pegawai bank terbabit. siasatannya sama saja dengan kes datuk aziz haihaibaibai bersama setiausaha sulitnya. kes kematian mengejut.

Tanpa Nama berkata...

dah lah gempol... ngompol pulak tu. Biar sapa yang tahu saja tahu.

Tanpa Nama berkata...

tt

sigemuk ni memang jenis boncet. Mana ada orang spesis gemuk boncet yang tak bodoh. Aku tau la. Dia nie tak boleh nak bodohkan kita. Dia cuma dapat diperbodoh serta membodohkan rakan2 putra-putri yg semulajadi ngok. Aku tau la pasal aku ada pengalaman bela kucing spesis gemok boncit. Dia sama latu.

Tanpa Nama berkata...

Samalah macam kes Namewee.
Si Minah gemuk ni suruh polis bertindak cepat-cepat.
Bila TV3Suku buat iklan raya laknat macam Santa Claus tu, bisu pula dia.
Macam tikus jatuh ke dalam guni beras.
Yalah PRU13 dah dekat.
Kalau tak muka mulut, terlepas pula jadi calon.

Tanpa Nama berkata...

bagi umno hanya kes2 "berprofil tinggi" perlu diberi keutamaan!

kes rakyat bisa & pembangkang semuanya "tak releven"....

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro

Aku peliq betul lah si gemuk ni boleh jadi Tim Mentri Kesihatan..
Si gemuk ni konpom kuat mentedarah..
Species bik mama ni suruh duduk diam-diam dlm bangsal ..kunyah daun lalang..gerenti slim macam kak zana zink...

Tanpa Nama berkata...

jangan risau wahai tuan puteri, kalau tak tercalon pon kubur sudah sedia menantimu untuk menelan jasad gedempolmu itu pon kalau bumi mau...!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Hoi Put Amno aka gemuk buncit..

Tu le pasai sigemuk suka tengok cerita tamil banyak sangat..Sebab tu nak siasat cepat -cepat. Haramkan aje Tamil movie aka hindus @ ganas-ganas filem..Tak baik utk rakyat mesia..

Bik Mama suke kiss abg sah ru kan..kes buang tebiat betul..bini bik mama suke tengok filem mongolia porn - porn ..

Tanpa Nama berkata...

bila tekena orang kaya,ada pangkat,ada reta bukan main riuh lagi...
kena pulak pro umnongok tapi bila kena orang papa kedana,pencacai angkat najis,orang sapu sampah,jaga semua buat derkk je,bepuluh taun baru nak settle.
kenapa ada pilih kasih...
tak setaraf....
tak kaya....
kalau nak simpati pada mangsa
jangan tengok pada kedudukan...
nak tanya satu pada 'MAK MOK'

APA JADI KES ADIK AMIRULRASHID
ADIK NURINJAZLIN

SUNYI DAN SEPI

AL-FATIHAH KEPADA MANGSA-MANGSA PEMBUNUHAN YANG KEJAM

p/s :Sebagai rakyat malaysia kita pun geram pada ini latuk
kalau lah zaman ni zaman hang tuah
akan jadi "IKAN BERSIANG DIPANGGANG" dititis air limau...