Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 September 2010

JAGA BANGSA SENDIRI DAHULU




HANYA MUTU YANG MENGENALI EEE




KELAB PUTERA SATU MALAYSIA SEDIA KEMBALI KE PAKISTAN – berita hairan

Kelab Putera satu Malaysia bercadang kembali ke Pakistan dalam masa terdekat bagi membantu penduduknya bangun semula selepas kemusnahan besar-besaran akibat banjir terburuk dalam sejarah 80 tahun negara itu.

Presidennya, Abdul Azeez Abdul Rahim yang kembali ke tanah air dari Pakistan bersama delegasi 67 sukarelawan kelab berkenaan semalam, berkata Pakistan memerlukan sekurang-kurangnya lima tahun untuk dibangunkan semula.

“Saya akan menyediakan laporan lengkap mengenai misi kemanusiaan ke Pakistan ini untuk diserahkan kepada kerajaan, pertubuhan bukan kerajaan (NGO), syarikat berkaitan kerajaan (GLC) dan sektor swasta yang menyumbang bagi menjayakan misi bantuan kami.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…. YANG UJUNG BALIK PANGKAL…. kah kah kah..

kah kah kah… MACAM BELUT PULANG KE LUMPUR. kah kah kah..

kah kah kah... .MACAM NAJIB PERGI MONGOLIA.... kah kah kah

kah kah kah... MACAM GEROMBOLAN DENGAN RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah... MACAM KONTREKTOR BUMI DENGAN SUBCON.... kah kah kah

kah kah kah… MACAM EEE PULANG KE PAKISTAN…. kah kah kah…

woit… YA ASAL BALIK USUL…. kah kah kah..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi pukimamak, lu nak mampos kat pakistan ka sapa mau tau? lu pakai lu punya duit sendirilaaaa. jangan nak tunjuk lu banyak baik la, kat malaisia ni pon dah chukup banyak masaalah yang amno timbulkan, baik lu tolong soft masaalah kat sini dari menjual muka hitam keling yang memengaku melayu tu!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ini tak patriotik langsung. byk lg melayu susah di semenanjung tanah melayu.

king kong di hutan dit***kkan, anak kera mati dikandang kelaparan.

ruap-rupanya, mamat nie spesis king kong daaa...... lagi 53 tahun akan membesar cam king kong.

Tanpa Nama berkata...

Ko nie bangang la TT, biarlah dia nak tolong bangsa dia. Ko plak ape sumbangan kpd rakyat melayu?

ckp byk abiskan air liyur ade la....maki sana-sini.

mamat eeee nie buat baik di pakistan bukan apa, keturunan nenek moyang belah bini angkat dia jgk...

lu balik jemapoh tanam tebu lg baik. meningkatkn pendptn so xyah salahkan kerajaa n ka, kapitalis kaa, lantak ko la....

Tanpa Nama berkata...

jauh sgt la si pundek ni pegi..kalo byk duit sgt meh dtg tolong org s'wak ni..rumah org dayak kena roboh tanpa belas kasihan..(siap bawa polis jd bodyguard), last year penduduk di penempatan semula bakun berhutang bil air dgn gov. RM 2 juta..tolong la jelaskan utang tu..