Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 September 2010

MINAH BUNTING




SITI BATAL KONSERT HARI MALAYSIA KERANA FAKTOR KESIHATAN
– melayau

Penyanyi terkenal, Siti Nurhaliza menyatakan beliau membatalkan untuk menghadiri konsert Hari Malaysia di Pulau Pinang anjuran kerajaan negeri itu pada 25 September ini kerana faktor kesihatan.

Penghibur tersohor itu juga memberitahu, beliau mendapat nasihat doktor untuk berbuat demikian tetapi menyangkal dirinya hamil seperti yang disangka orang ramai.

"Saya dinasihatkan doktor supaya berehat sehingga pertengahan bulan depan. Ada ketika kita kurang sihat selepas penat bekerja dan kita perlu dirawat. Itu saja. Tidak timbul soal saya hamil seperti yang disangka ramai," katanya.

KAH KAH KAH

kah kah kah…. BUNTING JUGA KAU AKHIRNYA… kah kah kah..


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rupanya dia takut jugak dgn gerombolan... Doktor tu telah beri nasihat yg salah.. Nak tahu jugak nama doktor tu... Siapa ek..?

mi-phg berkata...

ada laki no problem!!

mosabit berkata...

minah ni kan sohabat karibbb grombolan....

kalau dia kata tak bunting..
maknanya bunting lah tu.....

kah kah kah kah kah kah ...

madbi berkata...

aiiiii.. lama dah kena jimak takkan tak bunting bunting lagi, agaknya ayer dato' chair kot! pechayalah ini tak ada kaitan dengan gerombolan....(kalau dah laki dato' mana mungkin tak ada link dengan gerombolan!)

Tanpa Nama berkata...

Konpom bunting..

dan tentu cuti 9 bln..nanti bdn tak slim..mcm bik mama ..

elok pun cuti..tak larat bukak tv asik muke dia je...

Tanpa Nama berkata...

kalau siti bunting skali pun dia ada laki la babun...bukan macam kau dalam buku kau ada catat walau pun babun ni tak kawin babun selalu asah senjata dio...kah kah babun asah senjato dio...nak cucuk lobang mana...kah kah kah...babun cucuk lobang sendiri kah kah kah...lobang idung dio..kah kaha kah...lobang jubo kot kah kah...lobang dimna kau lobang.. kah kah kah...melancap lepas tu tertido letih sendiri...kah kah.. KAH..KAH...

Tanpa Nama berkata...

apalah benda mcm ni pun jadi berita, byk lg berita lain

Tanpa Nama berkata...

Bukan apa, kan kerajaan Lim Guan Eng yang anjur.
Kalau Koh Soo Koon, sakit-sakit pun misti dia pergi.
Entah pasal apa aku tak tau, sejak dulu lagi memang CT ni aku tak suka.
Yang lelakinya pula, Mawi.

Tanpa Nama berkata...

mana nak bunting datuk kay pi panchut kat lain!

Tanpa Nama berkata...

kpd tanpa nama 11:33

Oi bedul bin banggang!!..ko yang lebih lebih...aku rasa sah2 ayat ko tulis tu..ko yang buat...muka taik tul..
ko memang jijik lar..
Tu lar minah bunting tak kenan kat ko..dah ko royan semacam..Terkebil tak kelip mata nengok buting kat TV..

Tanpa Nama berkata...

Oii korang ni..

ct bunting pun kecoh...Laki nya dah tentu kecoh!!
Org kaya dah apa kecoh..IVF, IVP
semuanya boleh,,janji benih nya kena ada dong!!

Abang Azahar berkata...

Macam mana kalau hamba kata cam nie... masa belum konsert tu start, Lim Guan Eng start bagi ceramah dulu, mampuih UMNOgok tu... yang mai ramai tentu Melayu... hat atas pagar yang belah pagar lagi la ramai... gerombolan takut ooooo... last-last bagi pasai doktor nasihat....piiirah.. sekilas ikan di air tahu UMNOgok vs Pakatan Rakyatnya.