Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Oktober 2010

HERO FILEM TAMIL ATAU FILEM BANGLA ?





SIAPA DI BELAKANG CERMIN MATA PETALING STREET INI ?








PENGGANTI MGR ?


ATU GUBARAK SINGH DARI DACCA?


nota:
sila teka
siapa malaon ini
dimana songkok tingginya
kah kah kah


16 ulasan:

bennyloh berkata...

BEST PUNYA CERITA

cicit ngah layor berkata...

Kalau tengok sekali lalu mcm sultan Brunai pon ader...ceh ceh ceh.... kembng jubor malaun ni....

Tanpa Nama berkata...

Tak penting siapa dia...
yang pentingnya adalah...
Dia tidak tahu memfitnah orang lain seperti kau malaun bodoh dan bangang lagi busuk !

Tanpa Nama berkata...

sekali tgk mcm anak karpal singh...adik kepada gobind deo singh.....

Tanpa Nama berkata...

kakaakak... kangkong kangkong Sintok buat bodoh lagi...

http://mstar.com.my/variasi/kampus/cerita.asp?file=/2010/10/3/mstar_kampus/20101003184535&sec=mstar_kampus

kahkahkah...

mat lendir berkata...

kalu bukan labu
tentu labi

anak sedara lelaki bijan
belah eeeee

Tanpa Nama berkata...

macho siut

Tanpa Nama berkata...

Semua mamak tongkang berlagak nak jadi Melayu original.

Kalau tak berlagak jadi Melayu original maka tak boleh TELAN...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini orang mesti pegang watak jahat punya.... filem buatan perkasa !!

mi-phg berkata...

mata tak nampak samada cepet ke tak dan tgn pun tak nampak pegang botol ke tak .. tak tauuu lah sapa..

Tanpa Nama berkata...

siapa ni bro, sila beri pencerahan sikit...

Bigfish berkata...

Susahnya nak teka. kau bagi lah klu skit bang TT. mamat nih pun nak cari glamer gak. aku rasa dia nih calon BN di Galas, ckp pun dah berbau tengik UMNO.

Abang Bunga berkata...

Tuan TT...
gua kurang faham la ...
majlis tertutup buleh ka cakap ikut sedap mulut??
contohnya "botol", "sepet", "sepit", "kaki" dan sebagainya?

sebab...
besok gua ada majlis tertutup

bet berkata...

ni mamat BTN yg sedang hangat diperkatakan ke?buat laporan polis dpn balai tadah tangan baca doa..
suh tadah tinggi skit bg smpai doa org2 'teranaya'.

Tanpa Nama berkata...

Tun majid dia classmate gua

Tanpa Nama berkata...

rasis ultra melayu tp berlagak cam MGR hero tamil..sib baik x wat stail rajnikanth...wakakakaka