Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Oktober 2010

MACAM MACAM PUNYA BANGANG





SANG BANGANG BERSAMA SANG BANGANG



nota:
kalau bangang duduk diam diam
jangan bagi tahu orang ramai
malu kaum keluarga kah kah kah






LAWAN PERKASA BERMAKNA AZMIN ALI BERPERANG DENGAN PERLEMBAGAAN
- mininsider

Perkasa menyamakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali seolah-olah ‘berperang’ dengan Perlembagaan Persekutuan jika calon timbalan presiden parti itu mengisytiharkan “berperang dengan Perkasa.”

Naib Presiden Perkasa, Dr Zubir Harun berkata, “kita tidak berminat untuk berperang dengan PKR, sebaliknya kami hanya mahu mempertahankan Perlembagaan negara.”

Sehubungan itu, Zubir yang juga Yang Dipertua Perkasa Pahang berkata, pihaknya akan menggesa agar orang Melayu dan Bumiputera tidak menyokong calon-calon PKR dalam pilihan raya umum ke-13 jika Azmin terus melahirkan sikap menentang Perkasa.

Dalam ucapannya pada mesyuarat agung tahunan cabang Gombak semalam, Azmin berikrar akan melawan habis-habisan Perkasa dan individu berselindung di sebalik pertubuhan itu kerana memperjuangkan perkauman sempit.

KAH KAH KAH

woit… BANGANG ADA MACAM MACAM JENIS BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah... ADA BANGANG TAPI BERLAGAK PANDAI... kah kah kah..

woit.. YANG INI BANGANG DAN BERLAGAK BANGANG...kah kah kah

kah kah kah… PERLEMBAGAAN BOLEH DI TUKAR GANTI…. kah kah kah..

kah kah kah… PERLEMBAGAAN BOLEH DI PINDA DAN DI UBAH…. kah kah kah..

woit… TAK CAYA … TANYA MADEY…. kah kah kah..

kah kah kah…. NAMA ADA TANDA DOKTOR…. HEBAT… kah kah kah..

kah kah kah.. BANGANG MACAM LULUSAN SINTOOOOK…. kah kah kah..

woit.. PERLEMBAGAAN MALAYSIA TELAH DI PINDA DAN UBAH SEBANYAK 600 KALI …. kah kah kah..

kah kah kah…. 600 KALI DALAM MASA 50 TAHUN… kah kah kah..

kah kah kah… DI USA …NEGARA KAPIR LAKNAT YANG WARGA NYA MAKAN BABI DAN TAK BACA BISMILAH .. HANYA 27 PINDAAN DALAM MASA 200 TAHUN…. kah kah kah..

kah kah kah… HANYA 27 PINDAAN DALAM MASA 200 TAHUN… kah kah kah..


nota:
kebanyakan ubah suai ini dilakukan
oleh madey – sampaikan raja raja melayu
hilang kuasa.

hairan – si bangang ni tak pernah
membaca ke ?

hairan – macam mana dia mengaku doktor?

hairan - kat mana beli ijazah ini? kah kah kah


17 ulasan:

Pasembur Rojak berkata...

kebangangan tahap gaban yg maha dahsyat sekali lagi ditunjukkan dan dipersembahkan buat rakyat malaysia...perlembagaan itu bukanlah wahyu..tk boleh diubah2...perlembagaan itu adalah ciptaan manusia....jgnlah menipu melayu...kalau kau tu bangang...banganglag sorang2 bersama2 pengikut2 kau yg juga sememangnya maha bangang...lain kali jika tidak tahu menggunakan otak..masukkanlah kepala ke dalam bontot...BODOH!!!

Tanpa Nama berkata...

ni dr lulusan Universiti Pasir Mas (UPM) bidang kajian - KK ( Kajian Katak), Di bawah Selian Dr. Beroheng Ali, anugerah PHD (Punoh Hotak Demo), tu yang keluar cakap macam tu, hasil analisa PHD dia la tu...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

siapa tak jadi anggota perkasa bermakna dia belum bersunat(masuk jawi).
lu tolong sama umno sudahlah,lu tak payah tolong gua.kasi gua penig saja kalau lu kawan sama gua.lagi pun gua tengok muka lu pun wa mau muntah.

sitcom rules! berkata...

IYA, saya setuju!

punya pinda ikut suka hati tok nenek dia, mcm perlembagaan tu blog dia aja si mamak kutti ni!

Sungguhla kurang ajar, dan tak guna satu satunya manusia ni, apatah lagi dengan hukuman gantung, berpuluh-puluh anak2 muda kena gantung (sebab tuduhan dadah yang pindaannya pun dia buat!) ...berapa ramai nyawa yang anak2 muda ni amik, tuhan saja yang tau......

tapi ahli2 perniagaan dan datok2 gemok n YBs pembohong, sukahati cekik rasuah, tipu rakyat, bohong kontrak, china dolls dan mojahanmkan negara, tapi tak kena tali gantung. tak kena tangkap rasuah pun..

tu dia punya auto klingking!

p.kuatkuat berkata...

buku sejarah tak tulis ,mana tahu...!

Tanpa Nama berkata...

geng2 unngok tak mau komen ka?
dasar bodoh piang duk kena tipu selalu

Orang Kelawar berkata...

Dr.Zubir ni doktor apa ye? Perkataan dan cakapan yang keluar macam orang tak bersekolah aje.Yang seru jangan undi masa pilihan raya ni,ini bukan NGO pejuang Melayu.Lebih anda tukarkan PERKASA ini sebagai parti dan masuk bertanding pada pilihan raya.Jangan menambahkan pembodek dan penjilat Melayu.Hargailah gelaran doktor tersebut,jika ianya otentik.

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat nak joint venture dengan PERKASA dan National Geographic, buat dokumentari pasal katak dan pengaruh katak dalam perlembagaan negara dan cara nak pupuskan katak.

mat lendir berkata...

pekosa betul...

lawan madey, lawan perkosa, kira lawan perlembagaan, kira perang

madey lawan quran, madey lawan pelembagaan; tak kira perang

Ni kira serupa kes duit judi kat pulau pinang jugak ni.....

ikut fatwa bangang eee

cicit ngah layor berkata...

Betui TT.Memang demer ni bangang bebetui.Ader ker lawan perkaser tu lawan perlembagaan...Kalau gitu pader pendapat demer ni:- PERKASER ITU PERLEMBAGAAN,PERLEMBAGAAN ITU PERKASER. UMNO ITU KERAJAAN,KERAJAAN ITU UMNO. PISANG ITU LEPAT,LEPAT ITU PISANG....kah kah kah.Jenoh bibuat dek demer ni,sampai tak tau nak bezer siang dgn malam..Bukan aper tu...nak bodekkkkk...

Tanpa Nama berkata...

Memang bangang PERKASAM ni macam berayuk kata org Terengganu...

Aku cadangkan diwujudkan juga satu NGO yang kerjanya 24 jam hanya akan melawan PERKASAM hapak ni...

Biar dia akan bertemu buku dgn ruas...

bunbinban berkata...

dr mana la bangang sekor ni. buat malu org pahang je. ada ke lawan perkasa di kata lawan perlembagaan....dia ingat dia ada title dr tu kira pandai la ye...bodoh betul. ni mesti kes tanding di bahagian umno kalah tui la psal join perkasa. bolehlah dpt la popular. bangang betul. oiiii...geng umno pun meluat kat ko org tapi dorang tak tunjuk je sbb yg dok dlm umno semuanya pondan mcm perkasa jugak. kah kah kah...berani la sgt konon...piraaahhhh mabuk. kaki dangdut sape, kaki tonggang sape, kaki betina sape....kah kah kah....bangang!

1Crony berkata...

Apa yang buatkan PERKASAM ni terlalu perasan? Sebab selalu masuk TV dan Utusan Meloya, itu saja. Tak payah lah nak ugut-ugut PKR yang telah jatuh bangun tanpa satu habuk pun bantuan dari PEKASAM tu. Lebih baiklah PEKASAM ni buat rombakan besar-besaran untuk cari pemimpin mereka yang kacak, cantik dan cerdik sedikit, itu lagi bagus. Ini aku tengok muka si Arman dan si Zubir tu pun dah nak muntah, apa lagi muka Brahim Ali! (Hanya Tun Mahathir sahaja yang kacak) Macam mana orang melayu lain ada hati nak sokong mereka ni? Woiii.. buto kepalo kooo?

Tanpa Nama berkata...

ada tengok citer p romli

tak salah aku gambo tu gambo 6 jahanam

Dr.Khattan berkata...

Dr.Zubir ni betul-betul bagi malu orang yang dapat PHD.Kalau begini otak dan mentaliti seorang yang bergelar Doktor,benar dia ni Dr.Siamang.Doktor-doktor sepatutnya jadi Fellow dipusat-pusat pengajian tinggi,tapi Dr,yang seorang ni setakad Universiti Katak aje.Sungguh memalukan!!!

Tanpa Nama berkata...

Heran apa dr bodoh mcm ni,byk juga pensyarah kt universiti sanggup membodohkan pelajar sebab nak bodek umngok,bukan kt sintok je,kampus perdana pun ada..naik malu plak aku tgk tukang jilat punggng ni..

Tanpa Nama berkata...

TANPA NAMA BANYAK BENOR MERAPU
KO ADA BLOG KO TAK BOLEH AKU MERAPU DLM BLOG KO...MANKOK HAYUN