Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Oktober 2010

INI KERJA SIAPA INI ?




LAGI TINGGI LAGI ALEEEM?



nota:
berat songkok ini
tapi dapat befikir
secara rasional kah kah kah



PERKASA GESA AHLI PKR PILIH MUSTAFFA TIMBILAN PRESIDEN , TOALK AZMIN
- minsider

Pertubuhan bukan kerajaan, Perkasa yang kecewa dengan kenyataan Azmin Ali semalam, menggesa ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak mengundi naib presiden itu yang bertanding jawatan timbalan presiden parti, sebaliknya meminta memilih Mustaffa Kamil Ayub.

Ketua Pemuda Perkasa, Arman Azha Abu Hanifah berkata, Mustaffa adalah calon paling layak bagi jawatan timbalan presiden kerana latar belakangnya dari Abim.

“Mustaffa dari Abim, beliau mempunyai agenda Islam dan berjuang untuk kebaikan orang Melayu... Azmin di sebelah lain tidak berminat untuk memperjuangkan kepentingan komuniti orang Melayu,” kata beliau.

“Azmin hanya sesuai untuk jadi budak kopi Anwar,” kata Arman.

Pemimpin Perkasa ini kecam Azmin berhubung kenyataannya ketika berucap pada mesyuarat agung tahunan cabang PKR Gombak semalam.

“Azmin seharusnya menunjukkan hormat kepada negarawan atas sumbangan beliau kepada negara. Azmin tidak layak untuk menjadi ahli politik,” kata Arman.


KAH KAH KAH

woit… INI TALI GANTUNG UNTUK MUSTAFFA KAMIL AYUB… kah kah kah….

kah kah kah… MUSTAFFA KENA KUTUK KENYATAAN INI SERTA MERTA…kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU TIDAK ...JAMIN BUNGKUS... kah kah kah

kah kah kah… KESIAN ABANG MUS… TAK PASAL PASAL DAPAT BALA…. kah kah kah..

kah kah kah... CILAKA GENG SONGKOK TINGGI... SABOTAGE MUS... kah kah kah


nota:
langkah bijak mus
ialah menibai perkasa
hingga lumat – jika tidak bukan
saje diri busuk – penyokong dlam pkr
juga akan was was.

orang ramai kan bertanya – carik carik
baju abim tak nampak mamak tapi
nampak melayu kah kah kah


14 ulasan:

Modern Talking berkata...

bengong gak perkasa ni.. klu dia nak jatuhkan AZmin.. mesti dia akan ckp sokonglah Azmin kerana azmin lebih jambu dr shaifull kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apa kau arman, budak apa kepada Beroheng Ali..ha..budak ape..he..he...ha..ha..cakap..budak ape, jgn sorok dalam songkok...budak botak beroheng ke ha..ha kena buli dengan lima orang Perkasa..heh..heh

PakweTizZaqyah berkata...

yg aku heran apasal perkasa sibuk pasal PKR??? PKR pun ad PEJUANG MELAYU dan ISLAM ke???aku ingat dah lawas habis dah..

merahsilu99@gmail.com berkata...

Mustaffa Kamil mungkin lebih islamic & Melayu dari si Azmin. Walaupun gayanya masih terikut dengan Anwar seperti jugak si Ezam akhirnya angkat kaki tinggal PKR.

Kempen-sokong Perkasa pada Mustaffa Kamil ada logiknya kerana period pemilihan PKR sekarang ini dah nampak hara-huru di kebanyakan Cabang.
Sepatutnya PKR banyak belajar dari PAS & DAP bagaimana mengguna/mengawal demokrasi dalam gerakan politik.
Atau mungkin hampir setengah juta ahli PKR itu hanya seperti bueh yang terapong2 di lautan.

Akhernya di depan mata orang melayu hanya ada dua parti saja; PAS & UMNO..

Pasembur Rojak berkata...

kalau menggunakan skil penaakulan bahasa bangang...kenyataan ni seharusnya diterjemahkan secara terbalik...yg disokong adalah azmin...kah kah kah...kalau mengikut bahasa geng2 bangang ni...bila disebut tengah berak maknanya tgh makan....kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

macam kata tt,kasihan Mustaffa,tak pasal pasal kena jawap benda yang maluan lain buat.Depa tu dah gila,nak ajak orang lain jadi gila.Dah lah cuba nak pekena UMNO,kena terajang dengan Nazri,KJ,sekarang ceroboh masuk rumah PKR pula.Bahaya jenis eeeeeee ni.
Sekarang tunjuk betina kamu dengan masuk bertanding di Galas.Kalau tak berani,baik bubar saja dari jadi hantu siang.
350,000 ahli....kah kah kah kah.

dukun melayu berkata...

hai...

GST mana tau demokrasi.pkr bukan bergaduh,mereka berdemokrasi la makcik pakcik felda felcra tanjong bungah oiii...ala..macam nak pilih ketua pelajar sekolah,ada pemilihan,ada ucapan,ada manifesto,ada janji..pastu pangkah..demokrasi ada di mana mana.dalam koperasi,dalam PIBG,mana2 mesyuarat adalah demokrasi.

siapa menang bukan soal.kerja nya org menang adalah menawarkan perkhidmatan terbaik.la..kita bukan pilih kuda mana lari lagi laju...malaysia malaysia..sigh..

ayam lagi bagus berdemokrasi,pilih mana bertaji panjang,berbalung merah,berbulu kilat..menetes air liur ayam ayam lain lihat ayam sabung..sebab tahu sijalak ni memang power..

Tanpa Nama berkata...

merahsilu99 saya setuju dengan pandangan anda. Bagi org Melayu hanya ada 2 parti shj, PAS / UMNO.

PKR perjuangan yg x ada hala tuju ... semua pun boleh. Janji ada org sokong ... kira OK. Itu sebab kenapa pemilihan PKR kelam kabut. Mcm mana nak perintah negara, takkan asyik main sub shj dengan parti lain. PKR tidak kukuh sama sekali.

Taniah pd ahli parti PKR yg berani berkata benar, anda berjaya GILA kan ahli-ahli parti yg lain.

aku@JB

Tanpa Nama berkata...

W 7 Perkasam have very low level of quality. Jadi alat pemanas bangsa arah kerosakan segi pemikiran Melayu asli untuk menarik kearah kebodohan mereka. Ulasan mereka semata-mata utk mengujudkan perangkap tersusun yg dapat d belitkan atas tujuan yang amat busok. Yang jelas SEBAGIAN ASET TERPILIH KTM dah jadi milik YTL. KTM ITU TERANG-TERANG PERKATAAN MELAYU (keretapi tanah MELAYU)Kenapa d anak tirikan dan biar bogel sampai tiada tempat lagi untuk mereka. Saya nak ingatkan, jangan rasa pandai bercakap sahaja tentang Melayu. Kalau tak boleh pertahankan hak melayu. Saya cabar pekasam dapatkan hak KTM semula kalau betul anak jantan melayu asli.

Tanpa Nama berkata...

Azman adalah talibarut Perkasa dan Pak Katak Beraheng Alikatak. Ini campurtangan dengan hal dalaman PKR!! Ape kena mengena dengan Azman talibarut??!! Jangan campurtangan..bengang..bodoh..celaka..biadab..katakkkk!!!

Tanpa Nama berkata...

arman ni sah keluarga katak jugak
spisis berok nasional
idea arman ni macam cibai

memang pun pekasa tu lancau
mewarisi kelancauan katak puru

Tanpa Nama berkata...

Ini doktor haiwan
mana tau cakap melayu
cakap bahasa katak
kalau dah jumpa geng katak
bunyi macam panggil ujan
ongg ongg ongg
kalau jumpa cip katak
monggolia

onggkos onggkos onggkos

tak abis-abis nak menipu

Abang Bunga berkata...

hensem jugak mamat armang nih
terutamanya pada bahagian songkok dan saiz hidungnya

kalau pakai spek hitam macam haming, lagi ler nampak hensem

kahakkkptuiiiiii
loya pulak aku

Orang Kelawar berkata...

Hei,songkok tinggi!
Anwar Ibrahim bukan ke ABIM seperti Mustafa.Songkok tinggi sangat menyebabkan kecerdasan akal fikiran tertutup dan daya ingatan kabur.Kenapa tidak masuk saje menjadi ahli PKR supaya boleh seru kawan kawan sokong Mustapha.Jangan jadi parasit dan penghasut dan pemecah belah.Bukak aje songkok tinggi tu dan pakai kopiah lagi baik.