Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Oktober 2010

INI DEWAN UNDANGAN



JANGAN DEKATI MEREKA YANG GADAI BANGSA KERANA POLITIK: SULTAN SELANGOR
– berita hairan

Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, hari ini menasihatkan Orang Besar Daerah supaya menjauhkan diri daripada pihak yang sanggup menggadaikan bangsa sendiri demi mencapai cita-cita politik mereka.

Baginda mahu supaya Orang Besar Daerah menumpukan perhatian penuh kepada tugas masing-masing demi kebaikan rakyat dan biarlah masalah politik dikendalikan oleh ahli politik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah…. YAAAA AMMMPOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah…. BETUL TUANKU…. kah kah kah..

kah kah kah…. ADA POLITIKUS GADAI NEGARA TUAKU…. kah kah kah..

kah kah kah… JUAL TANAH KERETAPI TANAH MELAYU PADA SINGAPURA…. kah kah kah

woit… DENGAR … DENGAR…. DENGAR…. JANGAN JUAL TANAH AIR… kah kah kah..

woit… JANGAN JUAL DAN GADAI TANAH PADA ALONG DAN CHETI… kah kah kah

nota:
kalau nak tunjuk nasionalis
pejuang bangsa dan agama
di galakkan beli tanah sekeping
dari kavita singh kah kah kah

sekeping ini pun tak habis makan kah kah kah



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang besar daerah? jangan dekati? kalau orang besar 'buah' takkan tak boleh dekati kot? butohla orang besar.... penipu dan perompak semuanya orang besar. rajagopal menasihati orang tapi dia sendiri yang bela setan besar tu supaya senang makan!

Tanpa Nama berkata...

apala punyer sultan, sudah la bodoh.. mengajak pulak orang jadi bodoh macam dia.. sebodoh2 engko, takperlar.. makan minum berak bil air api, hingga ke lendir anak bini pun, sumer rakyat yang tanggung, siap rakyat bodo ni la yang bagi elaun bulanan ratusan ribu sebulan untuk bermewah2an (duit poket sekor sultan/rajagopal ~rm120k sebulan yer, mentekendarah pulak elaun reper istana rm5 juta setahun, kerabat2 pun nak balun jugak elaun2), kendian menggalakkan rakyat yang hari2 dibodohkan pulak menjadi bodoh.

sudahlah rakyat mencari rezeki pun terhegeh2, mentekendarah pun ada yang tak cukup.. menanggung segala perbelanjaan sendiri dan keluarga atas hasil usaha sendiri dengan pendapatan tak seberapa... dikenakan cukai pulak untuk setiap pembelian apa2 barang, dari sebiji cokelat hinggalah membeli rumah yang tak seberapa... harga barang pulak, tak turun2... bila tahun la nak dapat main lendir china doll yang ko dapat anytime hari2?

cubalah jadi sultan yang ada akal nak bantu rakyat sikik bodoh!! promotekan penurunan harga minyak sbb gomen sudah mentekendarah portion ni lebih 60%... harga minyak tu sebenarnya 60-70 sen saja (ini untuk kompeni gajah yang bergelar saudagar minyak punyer portion).. gomen sudah awal2 lagi taruk tax 1.00-1.10 sen.. kedai minyak pulak sapu 0.05-0.15 sen amik untung setiap liter.... mereka ada pilihan, tetapi tetap meletakkan harga yang disetkan gomen 1.85-2.10 sen seliter.. kalo taruk 20 liter, sudah rm22 hinggit cukai terbayar untuk gomen saja, tak pasal2 rakyat bayar.. ini bulum gaji pun kene tax, dapat bonus pun, dekat 30% kene rembat dek LHDN... hey bodoh, cuba ko guna otak sikik.. untuk turunkan harga2 barang di pasaran..

kalo idea2 bangang begini datang dari tiap2 seekor sultan dan rajagopal, jangan heran la rakyat tak mau hormat... butuh la lu... nak kami rakyat semua turun ke jalan halau lu keluar dari istana ka? lu sikalang sudah naik kapla jadi setan yang sedang mengangkang!

Modern Talking berkata...

Tanpa Nama 2010 Oktober 8 08:55 :
hehehe :) tu lah nak kata lebih2 tak boleh.. nnt hang kena..


Terus terang je cakap siapa Orang besar Daerah kan senang.. tak payah nak berteka teki.

mosabit berkata...

yang penting tendang gerombolan ....

baru aman dunia..

kah kah kah kah kah kah ...

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

bagi tau la.. KAVITA SINGH ni sapa?

rupa dia mcm mana?...?

bagi tau laaaaaaaa... kasi clue

sikit2 pun dah ok.. u ni teruk laa.

cicit ngah layor berkata...

YOB OOOOOOOOOI!!!!!!!Kiter semuernyer dah tau,ghajer dan seghotan dimalaysia ni bangser apeeeeer?......Tau samer tau sudah ler....hilang bangser,hilang ghajer.Pagi ni tayar motor teman pecah,nakganti rm10.Dlm poket teman ader rm7 - tak cukup....balik kerojer jalan kaki.Teman org susah yob....tp?????

Tanpa Nama berkata...

merapu tul sutan ni,org besar mane,telor besar ke,kopek besar ke,lancau besar ke,org masyukkk besar taik pun besar..