Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Oktober 2010

TALIAN HAYAT SAMPAI




INI BUKAN BANGLA - INI RELA




nota:
pemikiran bertambah beku
bila memakai uniform
undi pos pun akan sampai
kah kah kah



KOMPENI ASKAR WATANIAH DITUBUH DI 172 KAWASAN PARLIMEN
- melayau

Perancangan untuk mewujudkan satu kompeni askar wataniah di semua 222 kawasan Parlimen hampir mencapai sasaran apabila 172 kawasan telah diisi dengan pasukan itu.

Ketua Setiausaha Kementerian Pertahanan, Ismail Ahmad berkata, kementerian itu menjangkakan askar wataniah akan ditempatkan di baki 50 kawasan lagi menjelang tahun hadapan demi mencapai Petunjuk Prestasi Utama (KPI) kementerian itu iaitu 66,600 anggota dalam tempoh lima tahun akan datang.

"Dengan pencapaian ini, kita sebenarnya sudah mencapai 50 peratus sasaran yang ditetapkan dan kini fokus kita adalah di Sarawak dan Perak,” katanya pada sidang media selepas majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Pertahanan di sini hari ini.

Pada 13 April tahun lepas, Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan penubuhan satu kompeni askar wataniah di semua 222 kawasan Parlimen dalam usaha memantapkan sistem pertahanan negara.

Pasukan pertahanan itu akan mengandungi 300 anggota bagi setiap platun (untuk setiap kawasan Parlimen) yang terdiri daripada pelbagai kaum.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.. DENGAN INI MAKA BERTAMBAH 66,600 UNDI POS…. kah kah kah..

kah kah kah… KEM INI AKAN DI FOKUS UNTUK PASANG DI PERAK DAN SERAWAK…. kah kah kah..

kah kah kah….KENAPA.. DI SERAWAK DAN PERAK?.... kah kah kah..

kah kah kah… UNTUK MEMASTIKAN PAKATAN RAKYAT KALAH…. kah kah kah..

nota:
ini top up untuk kawasan kawasan
dimana gerombolan menang atau kalah
dengan jumlah yang sedikit.

dah lupa? kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
pasti pilihanraya telah lama di haramkan – kah kah kah


6 ulasan:

Pak Oncu berkata...

untuyk tentera wataniah yg tidak aktiv ,, mereka tidak layak undi pos!!!! tetapi mangkok mangkok jamban akan menjadi kan boleh mereka menjadi pengundi pos ,,, hehheheheh

Kucing Parsi berkata...

untuk pengetahuan, askar wataniah bukan mengundi pos. mereka ini memang mungkin akan undi gerombolan tapi bukan undi pos. harap maklum

nak menang umno bagi ic atau beli ic orang tu mungkin lah...

tak kan tak tahu kot? bukan lu ke yang tulis tt

tenteraantizahidi berkata...

bro..lu nak tau...tentera la ni ada yg dh dibuat my e_tentera,tp x boleh pakai lg...skarang tentera ada dua nombor: 1)no.tentera utk undi pos, 2)no.my E_tentera(sama sperti nombr my kad)nombr E_tntera ni akan p ka sarawak/perak...comform.

Tanpa Nama berkata...

BEnd ni ssh2 buat e-vote je bila PRU nnti..pastikan syarikat kroni yg dpt tender uruskan server2 e-vote. Nanti bila dh menang buleh kami berdemo bantah keputusan pilihanraya..nk merasa gak turun jln berdemo besar2an.

Tanpa Nama berkata...

hahaha, nak demo kepala bana hapa.. kalo takat demo kecik2 sejuta orang turun berdemo, BN tatak heran punyer..

kalo nak berdemo, turun berdemo macam siam dan indon, sanggup mati... kita pun turun berjihad sambil berdemo...baru boleh ubah gomen...

demo macam mesia ni, BN boleh pancut air kencing saja.. hahahaha...

Modern Talking berkata...

gila khinzir punya kojer.. ada komando israel ke dalam setiap kawasan parlimen..