Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 8 Oktober 2010

MODEL BARU YANG TIDAK DIMINATI




INI MODEL LAMA




nota:
model lama cun bergetah dan ayu
tak montok tapai ada dua bakul
penuh di hadapan dada kah kah kah



AHLI UMNO TOLAK NEM SEBAB TAK FAHAM
– mkini

Setiausaha agung Umno Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, kalangan anggota parti itu belum memahami sepenuhnya Model Baru Ekonomi yang dipelopori presidennya Najib Razak.

Beliau berkata demikian ketika mengulas kegelisahan yang wujud di kalangan ahlinya terhadap penambahbaikan Dasar Ekonomi Baru, yang dikhuatiri akan menghakis hak dan keistimewaan Melayu.

Namun, tidak ramai di kalangan pemimpin parti yang tampil memberi penjelasan dan mempertahankan buah fikiran presiden mereka – usaha untuk liberasi pasaran dan menjadikan Malaysia sebuah negara berpendapatan tinggi.

Najib kelihatan keseorangan dalam bercakap mengenai idea besar itu – termasuk menilai semula dasar afirmatif kepada masyarakat kepada masyarakat Melayu.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. TENGKU FRAUD NI SEDANG PERLI BERAHENG…. kah kaah kah..

kah kah kah… BERAHENG DAN GENG BERAHENG… MI NO SPIK INGLIS… kah kah kah…

woit… GENG SENGKIK TINGGI PUN TAK FAHAM HAL INI… kah kah kah..

woit…. MAT MONGOL BUAT CADANGAN… TAK ADA SAPA YANG SOKONG…. kah kah kah

kah kah kah… 2 JUTA 9,999 ANGOTA GEROMBOLAN YANG LAIN TAK SKONG MAT MONGOL….kah kah kah…

kah kah kah… MAT MONGOL KESAORANGAN…. kah kah kah….

woit… MADEY PUN TAK SOKONG …. kah kah kah..

woit… JANGAN PAKAI PERKATAAN MODEL…. kah kah kah..

kah kah kah….SEMUA AHLI GEROMBOLAN… HANYA KENAL SATU MODEL…. kah kah kah

kah kah kah… MODEL DARI MONGOLIA…. kah kah kah..

woit… BILA NAJIB KATA ADA MODEL BARU…. SEMUA TAKUT…kah kah kah..

kah kah kah…. AHLI GEROMBOLAN TAKUT DENGAN MODEL BARU… kah kah kah..

MODEL BARU


nota:
model baru ini kurang diminati
oleh anak muda. malah anggota
gerombolan sendiri takut kah kah ka
h

19 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Model baru kalau omor 5 tahun kebawah banyak ler org bekenan.Kalau dah omor setengah abad,hm...paham2 jer ler.Kalau bagi kat teman pun tak teman siooor......Ini mesti jenih kuat 'melantak'punyer ni.Tak ndak teman nengok model ni...tukor model lain ler.Getik teman..

cicit ngah layor berkata...

Model baru kalau omor 5 tahun kebawah banyak ler org bekenan.Kalau dah omor setengah abad,hm...paham2 jer ler.Kalau bagi kat teman pun tak teman siooor......Ini mesti jenih kuat 'melantak'punyer ni.Tak ndak teman nengok model ni...tukor model lain ler.Getik teman..

Sudin berkata...

Siot lu isham.....!!!

Apsal mata laki najib pejam.....?
Nak terkentut/terberak ke....???
Tiang besi tu dah cukup selaras....!

Kah,kah,kah.....

Pukitiang punya puaka.....!!!
Madey terkejut lari ke negeri orang putih.....sampai masuk hospital.
Madey ingat boleh makan angin hasil rompakan cukai tembakau baru-baru ni...haa last masuk sepital.....kah,kah,kah..haram jadah punya mamak....!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku ingatkan ayah pin hehe

Si Pin nafi ambil alih kepimpinan Gerakan guna dinasti Lim
08/10/2010 12:04pm

KUALA LUMPUR 8 Okt. – Ketua Pemuda Gerakan Lim Si Pin mengumumkan tidak akan mempertahankan jawatannya dalam pemilihan parti pada 2011.

Beliau berkata, keputusan itu dibuat bagi menamatkan segala spekulasi yang mengatakan bahawa beliau cuba mengambil alih kepimpinan parti menggunakan dinasti Lim.

"Saya tidak berminat terhadap mana-mana jawatan sama ada presiden atau timbalan presiden mahupun setiausaha agung.

“Ini adalah keputusan saya sendiri. Saya akan terus menjadi ahli biasa selepas 2011 dan menyumbang kepada parti," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. – Utusan

Tanpa Nama berkata...

oit...agaknyer tula yg jadi inspirasi model baru najib...
kui3....bik mama da boMB...
kah...kah...kah....
-pokio-

Putra IJ80 berkata...

Sungguh padat jln cerita nya ,siap ada gambar buat perbandingan nya, klu tak faham gek maksud isi kandungan yg.tersirat di dalam nya, elok minum clorox mungkin dapat idea.Tahniah Bro'TT.

bratinge berkata...

kah kah kah.. sakit perut aku ketawa tengok model baru..

cicit ngah layor berkata...

GETIK teman nengok model yg digambor tu.Bagi free pon tak teman sior,sbb model ni jenih kuat melantak.Tak tetanggong dek teman yg kerojer jaga ni.Tak sior teman....

Tanpa Nama berkata...

UMNO minat projek buta aje, tak faham apa itu Satu Malaysia, NEM/BOs/SRiske,Pemandu dan gedebak gedebuk dari mulut Mongol.
Orang UMNO nak subsidi/projek tetapi sebelum itu kena melalak 'ayat-ayat Ketuanan Melayu', kasi gempak orang bukan Melayu atau pemimpin UMNO yang sedang tidur mahupun gerakan meminta keadilan. Itu kerja UMNO kalu tidak orang Cina /Yahudi akan menakluki negara Melayu yang pernah gilang gemilang pada zaman Melaka 400 tahun dahulu.

Tanpa Nama berkata...

kuang jaqqq hang...kaghkahkahkah

mosabit berkata...

apalah...model?....

ada satu lagi model tempatan yg tak sempat diperkenalkan...kerana telah dikidnap kat pot diksen..

kah kah kah kah kah kah ....

Seroja SA berkata...

hahaha...gmbar bwh tu memang lawak...

Tanpa Nama berkata...

Bro.lu jaga-jaga besi tu patah sapa mahu ganti.
Cari model yang kurus sikit bukan anak badak yang boleh potong stim.

Tanpa Nama berkata...

Memang banyak tidak kenal dan tidak minat dengan model (ekonomi) baru kerana penuh dengan isi yang Beraheng dan kawan2 memang tidak minat. Model lama Beraheng dan kawan2 mengerti dan minat sangat.. apa boleh buat model lama tak ade sudah kerana Najib perkenalkan model baru...Mengikut En NazirAbdul Razak model lama (NEP)telah di"bastardised" kemudian diletupkan C4.

TT gambar gambar model lama dan baru masing2 ada kualiti penarikan. Model lama lansing tapi model baru gedempul..LOL

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah

lawak petang hari....lawak lawak

mampu plak tiang tu menampung..

kah kah kah
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mana tak takut bang....

Mat mongol sebut aje model ekonomi baru, harga barang naik mencanak-canak.

Mat mongol ulas aje pasal model ekonomi baru, susu lembu pun ikut naik. Susu minyak sawit pun ikut naik jugak.

Ingatkan model ekonomi baru dapat turunkan harga barang....

Sekarang nih, batang pelir aje yang tak naik bang......

Tanpa Nama berkata...

25 Anggota PAS Baling Tinggalkan Parti, Sertai Umno

BALING: Seramai 25 penyokong PAS dari Kampung Masjid, Kuala Pegang disini Khamis bertindak keluar parti dan menyertai Umno kerana tidak puas hati dengan kerajaan negeri Kedah di bawah pimpinan Pakatan Rakyat yang diterajui Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak -
mstar.


Wakaka...dah mula dah.

Ohoiii...buat la cara lainnn...!!!

Ini style zaman jupun. Jaman makan ubi kayu...

Bangang berulang...wakakaka!!!

zakwan berkata...

jaga2....x lme lg pengharaman photoshop akan di buat..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

model bru klu runtuh habis gegaran 1 malaysia..ngeri