Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 23 Oktober 2010

JADI AHLI SEKARANG




JADI AHLI FB INI




nota:
sila klik fb “1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower”
kemudian jadi ahli
ahad ini kita semua jadi satu juta
kita tengok apa mat mongol nak buat kah kah kah





1M MALAYSIAN REJECT 100-STORY TOWER


KUALA LUMPUR, Oct 22 — As at 9.20pm tonight, more than 100,000 have signed on to a Facebook campaign opposing the Najib administration’s Warisan Merdeka skyscraper.

The proposed 100-storey building in the city, has stirred up spontaneous grassroots opposition, moving the issue to the front and centre of current Malaysian politics


nota:
sesiapa belum jadi ahli sila masuk dan jadi ahli
ahad ini kita mahu 1 juta warga malaysia
menjadi anggota : KAMI MENOLAK BANGUNAN 100 TINGKAT.

sila sampaikan kempen ini kepada semua kawan kawan
sahabat handai balak dan awek – sama sama kita
menjadi gah – kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahli neraka.

Kucing Parsi berkata...

lu dah masuk lom. tak nampak pun nama lu

kamasutra-melayu berkata...

saya sudah daftar ayuh semua!!!

Tanpa Nama berkata...

Biarlah mereka nak buat Menara 100 Ting tu.

Nanti kalau tak ada Menara Tinggi, macam mana Melayu nak tengok Pusara-pusara TERSUNGKUR...kah kah kah kah..kah kah

Mula-mula bajet RM5 Billion. Lepas tu sengaja lewat-lewatkan siap. Boleh la tambah kos kelewatan lagi RM1.5 Billion...kah kah kah kah

Lepas tu boleh sama-sama TELAN...kah kah kah kah. Bonus kat kaki tangan kerajaan tak mampu nak bayar sebab tak ada duit. Habis siapa yang TELAN duit rakyat ni...PAS ka, DAP ka, PKR ka atau PWTC ka...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tak kisah aku kalau 1000 tingkat sekali pun, asal dividen ASB, ASN dan lainnya juga tinggi macam bangunan tu. 25% pun jadilah. + gula, beras, tepung dan minyak dapat kita beli setengah-ringgit sekilo. Naik bas seselesa macam naik kapal terbang MAS ?. EPF dan TH tak payah sebutlah 4-5% pun dia dah kata pengurusannya hebat sekali!. Audit-auditlah pengurusannya tu bila buat audit buku sekali.

Wahai pemimpin, yang kita mahu bukannya bangunan mencakar langit untuk kamu bermegah diluar negara. Kami MAHU kemakmuran. Masa kat Makkah dulu orang sebut Malaysia tu Mahathir bukanya bangunan Arab Bank. Bangga juga sekejap.

Cubalah kamu gunakan dana tu untuk membeli harta rakyat yang kena lelong dari utara sampai ke selatan dan jualkan balik kepada pembeli asal, dengan apa skim sekali pun asal yang tidak merugikan. Rakyat pun senang dan mahu sokong kamu sampai habis hutang rumah berbayar. Barulah 1-Malaysia ini mashyur, itu baru Bangga namanya. Rombak saja tink-tank-grup kamu yang bangang, bebal, bodek dan basi tu. Menjahanamkan masa depan negara sahaja. Salah-salah engkau pun kena jual nanti.

Janganlah nak ulang macam orang tingkat-4 dulu. Semua yang ada nak di jualnya, nasib baiklah ada penulis Blog yang berani-jujur-amanah, kalau tidak dah jadi Menteri pun dia sekarang!. Cakap nak guna Merit, asyik-asyik anak cucu KAMU juga yang dapat.

Tanpa Nama berkata...

WAHAI SEMUA PEMBACA TUKAR TIUB...RELEKS JANGAN EMOSIONAL...CUKUNG BANYAK DIAMI TAN AH ORANG MELAYU ITU LEBIH KITA FOKUSKAN....KELING PARIA DAH RAMAI JADI PEMBUNUH MELAYU ITU YANG PATUT KITA FOKUSKAN.JANGAN ALIH ISU. CINA DAN KELING TETAP KATA DIRI MEREKA MISKIN.....

Tanpa Nama berkata...

SILA DAFTAR JADI AHLI PMAM: PARTI MELAYU ASLI MALAYSIA

kah3..kalau dividen ASB tak naik lebih 20% nanti, TT boleh belangkong kepala hamad piah..

OrkEd Desa berkata...

saya dah join...yg lain2 bile lg??

opisboi berkata...

dah lama dah KRONI UMNGOK kurus kering tak ada projek mega tahun 2010 keatas PERUT KRONI UMNGOK AKAN BUNCIT PENUH DENGAN PROJEK HARAM..projek roboh pudu jail, stadium negara & merdeka mungkin sekolah V.I, TUDM sg besi, KUARTERS jln Cochrane....gemuk2 buncit2 cukong & melayuKELING..melayau? jadi jaga & drebar..cukong & melayuKELING

Tanpa Nama berkata...

projek yang mengkayakan cukong jer...sudah-sudah la tuh tipu melayu..