Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Oktober 2010

JANGAN BUKA CERITA MELAYU !




SUDAH TAUBAT




nota:
sumpah i tak entot dia
kalau tak caya cuba cek
kalau tak cayajuga you
tanya saifool jangan tanya
suami i nanti dia hentak kaki
bergegar bumi kah kah kah








HENTI BAHAS HAK MELAYU
- melayau

Najib Razak meminta semua pihak supaya berhenti mempersoal dan membahaskan mengenai hak istimewa Melayu serta pada masa sama mengulangi bahawa ia dijamin dalam Perlembagaan Persekutuan.

Menurut Presiden nya, seperti yang ditegaskan beliau baru-baru ini, soal hak istimewa Melayu dan bumiputera adalah sesuatu yang telah terpateri dan terkunci kemas dalam Perkara 153 Perlembagaan dan tidak mungkin dipinda.

KAH KAH KAH

woit… OKAY … SET… TAK BINCANG HAL MELAYU… kah kah kah

woit… BETUL LAH… BUAT APA HEBOH HEBOH HAL MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… HANYA SATU NAK TANYA…SIAPA ENTOT ALTANTUYA DULU… kah kah kah..

kah kah kah… RAZAK BAGINDA ENTOT DULU… ATAU NAJIB RAZAK ENTOT DULU…. kah kah kah.

woit… MENGIKUIT SURAT SUMPAH BALA…. NAJIB RAZAK ENTOT DULU…kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN PASS PADA RAZAK BAGINDA…. kah kah kah..

kah kah kah…. NAMPAKNYA RAZAK BAGINDA INI SAMA NAJIB RAZAK…. kah kah kah..

kah kah kah… SUKA BARANG TANGAN KEDUA… kah kah kah…

kah kah kah…. HAIRAN….PELIK.. AHLI GEROMBOLAN YANG RAMAI RAMAI DI PWTC… kah kah kah…

kah kah kah…TAK ADA YANG TANYA SOALAN SIAPA ENTOT ALTANTUYA… kah kah kah

kah kah kah... SELALUNYA BILA MELAYU BERKUMPUL.... RAMAI YANG BUKA CERITA ENTOT...kah kah kah...

kah kah kah... INI MELAYU BARU KOT.... kah kah kah

9 ulasan:

mosabit berkata...

berani lu tanya gua pasal my entoter...

nanti lu kena hempap dengan wa punya bodyfat ..baru tau...

tak takut ?..nanti lu kena mandi engan air kapor baros..
atau becerai nyawa dari badan..
atau berkecai tulang dari som som..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Hanya hukum Tuhan yang tak boleh dipinda tapi undang2 manusia semua boleh dikaji semula.
PM UMNO pandai tak boleh di ikut bodoh tak boleh diajar.
Semua kepala hotak menipu dan siang malam pikir nak tambah duit dan harta sahaja.

Tanpa Nama berkata...

yg bukak cerita pekong melayu ni pun bukan org lain. orang dalam jugak

org dalam tu sapa?
perkosa, brahing, geng songkok tinggi dan eeeee naina
mat entot2 pun selalu bukak jugak

cuma depa ni tak nak bukak cerita puaka jual islam kat monte carlo sebab takut poket mengempis!

Tanpa Nama berkata...

Sapa buka mulut cerita melayu sudah ketinggaalan zaman...cakaplah soal pesta fesyen islam...soal monte carlo...soal permata...soal 1st lady...soal transformasi...soal minhaj maqasid...soal wasathiah puteri...soal suar dan baju dalam...soal kelambu turun harga...soal glokal...Jangan buka ceita melayu, JANGAN juga buka lagi cerita hantuya!!

- aiskrim magnolia

Tanpa Nama berkata...

Bro. Mesej Najib tu untuk awak bro sebab awak yang selalu sebut pasal melayu tipu melayu. Najib takut bik mama merajuk. kalau bik mama merajuk bergegar putrajaya sebab itulah najib beriya-iya nak pertahan putrajaya.

din kaki lutu dreba berkata...

jangan bukak cerita melayu,
jangan bukak buku sejarah,
banyak yang tipu
haram jadah

oi berkata...

woit mosabit...

lu punye comment menyebabkan ilham gua timbul nak buat judul filem iaitu jeng jeng jeng...

: The Entoter

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

yg g pwtc tu pak hangguk..mane ada telo,berani tnya soalan yg bkn2..jwp makan pasir la,cam khir toyo..xnmpk pun khir too kt pwtc,dh tukar parti ke o dh jd PATI..he he he

buttet berkata...

ini geng pandir ,main angguk aja,dah diterap dah dalam pikiran jika tanya anda adalah pembelot wjaajakakakaka