Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 24 Oktober 2010

SILA TEKA MENANG DAPAT KOPEK





KENAPA TIDAK SEPASANG ?




KENAPA TAK SEPASANG?


nota:
soalannya
kenapa kasut kasut ini tidak sepasang?
apa sudah jadi.

siapa dapat meneka dengan betul
akan menjadi model untuk feshen
islam tahun depan d monte carlo
dan berpelung melihat seluar perat mama

tunggu dan nanti kan gambar seluar ini
pasti erotik kah kah kah

MANA SATU LAGI?



KENAPA HANYA YANG KIRI



16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu Malaysia ??? semua kenalah satu.... satu tandas, satu susu, satu kucing, satu ayam, satu itik, satu C4 sama lu..kah...kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Tak nak lah jawab... tak nak hadiah kopek Bik mama... tak sodap.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

aku ingin melihat seluar perat mama

Khun Pana aka johanssm berkata...

Entah apa TT nak tanya...
Tapi ini biasa nya ialah taktik pengexpot kasut untuk claim lepasan chukai..dengan alasan satu kontena muatan kasut kiri tidak boleh dijual.
Seminggu kemudian, kontena penuh dengan kasut sebaleh kanan akan sampai dan akan claim lepasan chukai bahwa satu kontena kasut kanan pon tak boleh di jual.

sampai warehouse , semua kasut akan ada kiri dan kanan..dan bolehjual tanpa bayar satu sen chukai.

Maknanya kerajaan bodoh dan cukong yang pandai.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

soalan 1: kenapa tak sepasang?
- tak leh sepasang. zaina zein punya saiz M. bik mama punya saiz XXXL

soalan 2: mana satu lagi?
- kat atantuya. dah kena c4 sekali

Nur Misnan berkata...

salam
adusss.. takut dengar bunyi hadiah tuh.. choiiii

kamasutra-melayu berkata...

poning lak den raso eh tak po den tunggu yor lah jawapan eh..

Tanpa Nama berkata...

bik mama dah lunyai orang yang bodoh kata sedap, bila penakut jadi takut dirumah, bila keluar rumah beliau sangat berani.. itulah lakunan dan tipu mulishat terhadap rakyat Melayu yang selama ini dianggap bodoh oleh UMNOBNAPCO,

oi berkata...

lu ni buat gua terkincit ar tt...

kah kah kah

din kaki lutu dreba berkata...

kopek berkurap tu...
mintak mahaf aje la

Tanpa Nama berkata...

Macam hebat aje hadiah yg bro bagi
dapat hadiah kopek sapa bro?
nak jugak gua lepak bawah kopek tu semalam dua!

mat skudai berkata...

mudah jer.......
kasut tu model dari itali yang punya
lepas tengok gerombolan hantu merah putih spesis blood sucker ade meeting agong seminggu lepas terus ramai2 lari lintang pukang......

hantu2 ni kejar model..... tapi dapat kasut sebelah jer....

"eh... kasut jer? sebelah plak tu... jadila dari tak de langung" -hantu no 1
hahaha...........

ayamtido berkata...

goncang dunia..

ny berkata...

kaki kiri biasanya lebih kecil daripada kaki kanan.

p/s: maaf lah, jawapan skema. Kah! Kah! Kah!...

Tanpa Nama berkata...

Woi Anon 2010 Oktober 24 15:53 ko kata tak sodap kopek Bik Mama... ko jangan monyet... ko tak rase lagi... nanti tak abis makan ko...ko tengok le ape jadi kat Mat Mongol skang...

Tanpa Nama berkata...

Ni nak bawak pergi Sabah la.. Bawak sebelah je kasut. Nnt dah menang dapat lagi sebelah. Kah kah kah...