Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 November 2010

GEROMBOLAN AJAK MAIN BOLA - PADANG SUDAH SEDIA !




PADANG MAIN BOLA PRU 13 TELAH SEDIA


nota:
refree orang gerombolan
penjaga garis dibayar gerombolan
satium milik gerombolan
tarikh di tetapkan oleh gerombolan
masa di tetapkan oleh gerombolan

nah ! padang pun dah sedia kah kah kah



UNDI POS: PEMUDA PAS MASIH PERCAYA DEMO
– mkini

Dewan Pemuda PAS masih berpendapat, demonstrasi masih merupakan jalan yang berkesan bagi menyampaikan tuntutan terhadap pilihan raya yang bersih dan adil.

Ketua penerangannya Suhaizan Kaiat berkata, walaupun kempen baru NGO - dinamakan BERSIH 2.0 - tidak berhasrat menggerakkan rakyat ke jalan raya seperti sebelum ini, parti politik boleh mengambil alih peranan itu.

"Kalau tuntutan tidak ada hasil, apa penyelesaian?

"Kita turun ke jalan raya kembalilah," katanya sambil menyifatkan pendekatan baru BERSIH 2.0 dan peranan parti politik bergerak seiring.

Suhaizan yang juga pengerusi jawatankuasa undi pos Pemuda PAS berkata, pihaknya menghormati kaedah baru BERSIH 2.0 bawah pimpinan pengerusi sekarang Ambiga Sreenevasan.

nota:
dasar pemuda pas ini tepat dan betul
tidak ada jalan lain hanya ke jalan raya
kalau orang degil perlu di herdik
kalau tak dengar juga perlu di tempeleng

semua rancangan telah, sedang dan akan dibuat
semuanya untuk memastikan gerombolan dan suku
sakatnya menang - padang bola berat sebelah telah
disediakan:
undi rela sedang diatur untuk jadi undi pos
undi isteri juga akan menjadi undi pos
bangla , indon, myamar, vietnam sedang mendaftar
secara senyap senyap nama di alaih ke tempat lain

tolong jangan mimpi pru 13 akan membuat apa apa
perubahan – kalau pilihanraya ini boleh mengubah apa apa pilihan raya ini telah lama di haramkan.


6 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Nasi tambah jer...tentukan semuer pendatang asing dapat taraf penduduk tetap dan dimestikan mengundi pos.Dah tentu demer bersorak meraikan kemenangan pader hari penamaan calon lagi.Alang2 nak menipu,bior ler tipu berjagai2.Alaaaaahhhh!!! 5 tahun sekali jeee,aper nak dighisaukan...bukan bulih kener dakwer pon.

Tanpa Nama berkata...

YES,YES,YES......Jalanraya akan menentukan padang permainan samarata.
Jangan jadi BODOH percaya dengan cakap2 Pemimpin2 UMNO atau SPRM.
Kerja mereka hanya untuk menipu rakyat demi Kuasa dan Kekayaan.
BERSIH 2.0 hanya untuk menjalankan agenda UMNO bukan untuk rakyat.

Tanpa Nama berkata...

politik kita sudah semakin kelam malam.. pr pun macam parti lembik saja.. lambat membuat keputusan.. kene kelebek lanchow dulu, kene kelebek puki dulu, selepas sebulan dua, baru nak keluarkan statement.. lanchow la pr! ada kemudahan internet, tapi tatau nak guna.. cibai la lu pr!

Tanpa Nama berkata...

rakyat pun tak pandai, pemimpin PR pun tak pandai, dan mudah diperbodohkan, kalau tahu diri lemah kenapa tidak beruha menjadi kuat dan tidak mudah diperbodohkan..

ramai pemimpin yang gila kuasa hanya nak bolot kekeyaan negara sahaja.

Tanpa Nama berkata...

ORANG MALAYSIA TAKLEH LEKANG DENGAN PANTAT DAN PUKI SYAM, SEBAB TULA LELAKI TAKDE TELOR , DUDUK RUMAH JE, BODOH, TERUTAMA MELAYU, MENYESAL AKU JADI BANGSA TERKUTUK NI.

Tanpa Nama berkata...

jgn demo nanti jadi 'MONYET'...

KAKAKAKA... MAKAN BALIK KAHAK HANGPA SEMUA...