Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 November 2010

WASAPADA !



JAGA JAGA PERTUNJUKKAN SILAP MATA



nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah !

tak perlu cakap apa apa kah kah kah


27 ulasan:

Haris Fazilah berkata...

Hoi PKR, cukuplah, rakyat Malaysia sudah sedar siapa kamu sekarang. Boleh blah........ Tunggu pru 13,kami tak pangkah lu punya calon lagi, tunggu......................

Tanpa Nama berkata...

isham pukimak,penzina..masuk neraka

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap....

Anon 12:11 ... lu memang pengundi tegar umnongok dr dulu smp sekarang
lu cakap tak akan undi pkr akan datang apa barang?

Tanpa Nama berkata...

Main silap mata lagi seronok dari jadi macam Zaid Ibrahim cakap tak nak tapi nak. Orang lain semua tak betul dan dia sahaja yang pandai.
Bagi la 48 jam macam Mat Mustapha bekas orang kuat Mat Sembab. sama je brader!
Kahkah kah Zaid merajuk ramai terkentut tak dapat ngirup bersama!
Menganga pulus tak masukkkkkk tak dapat nak ke swimming pool kat Tropocana......kahkah kah melepassss.

Tanpa Nama berkata...

hoi TT
ape cer ni
syed husin ali pun geng azmin
ape lancau?
bg la pendedahan sket sape syed husin ni
dan juga siapa khalid jaafar
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Pertunjukan silap mata dah tamat dah... Dah komfom menang FREE. Spr dah beranak pinak dlm pkr.

Tanpa Nama berkata...

anon 14.39

dol! yg sebelah azmin tu bkn syed husin ali..mata kasi bukak..

Meluat Sangat Dah berkata...

Yang dikasihi Bro TT. Kita semua dah tahu, kebanyakan ahli PKR adalah bekas ahli UMNO. Kalau anjing yang biasa makan tahi, kalau dia tak makan pun ia tetap akan hidu juga. Tapi sekurang-kurangnya dia hanya hidu sahaja, tapi tak makan, itu dah kira ada perubahan dan sedikit keinsafan jika diibaratkan kepada manusia. Jika ahli PKR mahukan parti politik yang benar-benar adil dan saksama, maka boleh lah mereka memilih calon berikut sebagai cadangan:

Ketua Umum - Dr Asrey ("ulama neutral?")

1. Presiden PKR - Hisamuddin Rais (TT)- Yang Nabinya John Lennon
2. Tim. Presiden - Zaid Ibrahim - Calon Bekas Politik Wang UMNO.
3. Naib Presiden -
a. RPK (Melayu apa pun aku tak tahu)
b. Zul Nordin (Lebai Puki Ayam)
c. Zahraen (Muka bodoh, hodoh dan rasuah)
4. AJK yang lain terdiri dari lantikan "Pemimpin Kerajaan Langit" Ayah Pin.
5. Ahli-Ahli (dari golongan manusia yang berfikir hanya guna akal logik sahaja).

Tanpa Nama berkata...

Confuse dgn TT. Ingatkan dulu penyokong kuat Azmin. Takkan sokong Zaid kot? hehehe. kalau Mustafa menang baguih jugak :)

Tanpa Nama berkata...

isham2.. hang ni mmg barua komunis dgn paria la.. hahahaha.. dulu bukan main puji azmin.. la ni hg nak tibai dia pulak.. dulu masa zaid masuk pkr hg sokong dia habis2.. skrg dia keluar hg kata mmg dah jangkakan dari dulu.. mmg lawak la hg ni isham oi.. jenih xda pendirian.. mmg betul kata hg.. melayu dah byk bodoh.. paling bodoh antara melayu hg la no 1.. la ni paria mintak kuil dibina di kawasan org islam, awat hg x bising bab 2? sejak pkr menang banyak kerusi puak2 haram jadah ni dah berani maki hamun dan hina agama islam dan Rasulullah.. tp hg ttp sokong dah sayang depa.. insaf la isham oi..

Tanpa Nama berkata...

Apa ni hisam... Kau bagus ke. Kau anggota parti ke. Kau bikin sibuk itu bukan sumpah sokong azmin. Itu sumpah sokong parti la hisam.

Kau jangan nak menipu orang. Ini sudah lebih!!!

Kau balaci zaid apa cer!

Tanpa Nama berkata...

tt kawe heran demo duk nak sokong zaid sangat, kalu mu gi kelate ore kelate tunggeng punggung ke zaid.
buke kawe sokong azmi, kami pun tak percaya agenda reformasi boleh dipimpin azmi, tapi apa ore akan kate bila tim. presiden dihapus dale organisasi pkr.
guna otak jnge guna kepala lutut.

Tanpa Nama berkata...

untuk haris...ayuh..semua rakyat malaysia..kita sama-sama undi calun Pakatan Rakyat...tak ada yg perlu dibimbangkan...PR mara rakyat terbela....kalau kau tak nak pangkah PKR...senang saja kau pangkah puki bini hang...

bunbinban berkata...

ha ha ha...sapa hina rasul? sapa hina hukum Islam? sapa bagi singapura kat cina? sapa pagi pulau batu putih kat cina? sapa bagi genting kat cina? sapa bagi bukit tinggi kat cina? sapa bagi tudm sg besi kat cina? sapa jual saham bumi kat cina....sapa sapa sapa....ooooo ko ye TT. Ko ni teruk la TT, nak bagi lain kali ajak la beruk2 Umno tu sekali, dorang tengah sakit kang, projek takde.

jab sp berkata...

tt,tak kan hang pun mabuk juga kot.mabuk tapai.
melilau sana,melilau sini.nampaknya hang pun dah makin merapu.buat andaian ini,buat andaian itu.tembak sana,tembak sini.
aku cadang Raya Haji ni hang balik kampung.Mungkin lepas jumpa mak bapa,otak hang yang mula serabut tu,akan ok semula dan posting hang akan datang bolih dijadi rujukan semula.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

akhirnya...
ramai dah berani "luku" TT...
apa lagi beb...
rumah kata pegi...
kubur kata mari...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

rembat berkata...

Kalau tak silap mata aku....yang berbaju oren tu adalah orang yang sanggup bermandi darah di Kedah....Ex MB Kedah, Sanusi Joned..

Gambar lama ker...? kalau gambar baru seperti ada sesuatu yang pelik bila dia boleh bersama dengan Azmin,Ju Meng dan Gobala sedangkan dia nie memang fanatik Umno...

Azmin dan Zaid serta PKR bukan tempat untuk aku menaruh harapan tinggi untuk membawa keadilan dan perubahan politik di Malaysia nie..
Hanya tukar baju dan cap jer..tuan punya badan perangai masih sama.

Bagi aku jika benci kat UMNO sokonglah PAS yang terbukti anak jantan...

Tanpa Nama berkata...

Hishamudin Rais ni adalah saekor BABI yang tak ada leher.
Lagi pun dia ni adalah seorang yang kaki arak yang tegar.Kaki jilat BURIT.Kaki pembelit,kaki penipu dam bamyak kaki lagi.
Langsung tak ada pendirian.
Memalukan orang N9 sajoooo.
BODOhhhhhhhhhhhhh

Wa Pun Melayu berkata...

lu olang semua... TT adalah pejuang reformasi.. ramai salah anggap TT ni barua PKR atau PR sebab TT selalu blame UMNO & Melayu yg korup

semua itu silap.... pejuang reformasi adalah pejuang yg akan blame mana2 parti/pemimpin yg langgar amanah rakyat, langgar prinsip..

jika ada dlm PKR yg dah langgar prinsip, maka xsalah ini olang tegur demi kebaikan

olang mahu undi PR sebab harap PKR-PR lain dari UMNO-BN. tapi kalo dua2 sama... lebih baik pangkah itu undi losak saja...

wa bukan barua TT... wa xsuke jadik barua TT... tp wa hormati tulisan dier meskipun HAHAHHAHAHAH... KAhKAHkahkahkah...

Wa Pun Melayu berkata...

TT, lu kene join ni sekali sekala... heheheh

Say-no-to-Ben-Williams

http://www.facebook.com/#!/pages/Say-no-to-Ben-Williams/154060151304872

Tanpa Nama berkata...

PKR nie mmg bangang.. kasi spoil PR je! dah ler paling banyak katak!

Next GE aku sokong PR but not PKR!

Hrp bebenor team Zaid (parti baru...kahkahkah) ke 3rd force ke..letak calon lawan PKR next GE..jgn bg PKR (PKR jer..bkn DAP & PAS)straight fight...meluat tahap gaban dh nie!

Zaid plak tanding kat kawasan Azmin...baru boleh tgk sapa terrer!

Tanpa Nama berkata...

Brother TT,
Terus kan perjuangan. Kekalkan kesabaran. Mantapkan minda dengan penulisan2 yang lebih bermutu dan terkini.
Pekak kan telinga pada segala kutukan yang terima.
sesungguhnya orang2 yang suka mengutuk memaki mencarut orang lain dengan sewenang nya ada lah orang2 yang sentiasa dalam kerugian dunia dan akhirat.
Tuhan maha pengasih penyayang pengampun.
Teruskan pendedahan penyelewengan yang berlaku semoga insan yang membaca blog ini berterusan mendapat info terkini.
Seiapa yang tidak berfikiran waras maka berduyun2 lah datang ke blog ini untuk memaki kamu....maka diam adalah tindakan sebaiknya...tidak usah debat..

Sebenar nya amat ramai di luar sana yang setia mengikuti blog ini dan mereka2 ini boleh memikir dengan jelas dan tepat apa sebenarnya yang anda cuba sampaikan tanpa perlu memaki mencarut. Orang2 ini berkelakuan sebegini kerana tidak mendapat susu ibu sejak di lahirkan atas sebab yang tak dapat dielakan. Fikir lah sendiri apa sebabnya.

Salam 1Malaysia

cb berkata...

to anon-anon yang komen:

lu orang komen bagai nak mampus, ada TT kesah?

kah kah kah!

syabbas TT. lu tulis ape lu nak tulis. pandangan lu harus dihormati. inilah kebebasan. asalkan jangan menghina Islam.

setiap tulisan lu ada banyak makna. Jika si bangang yang menilai, maka bangang la jadinya. Jika si bebal yang menilai, maka bebal la jadinya.

tak kesah. lu boleh tibai sesiapa pun. sebab itu lu mazhab NGI. kah kah kah!

salut!

Tanpa Nama berkata...

Hisam kau sokong zaid? Kahkahkah!!!!

Buku kau tapai siapa terbitkan? Kahkahkah
Aku dengar zaid yang terbitkan. Kahkahkah!!!!

Ooo. Patut la kau sokong zaid. Kahkahkah!!!
Kau bikin sibuk ni kau anggota parti ke bukan? Kahkahkah!!!!
Kalau anggota parti bagus la boleh undi! Kahkahkah!!!!
Tapi nak undi kena guna IC! Kau ada simpan IC? Kahkahkah!!!!

Dulu2 kat zaman UM aku dengar kalau masa demo berdepan dengan polis ada orang terus jadi lemah sampai kena usung balik. Siapakah orang itu? Kahkahkah!!!! Tergelak siot....kahkahkah!!!

Dulu sokong sosialis la ni sudah tukar sokong liberal.... Kahkahkah!!!!

Eeeehhhh hisam bukan ke kau x percaya mana2 pilihanraya... Jadi buat apa kepoh2... Kahkahkah!!!!! Sudah la weyyy hisam. Kahkahkah!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Betul ke buku tt zaid yg terbitkan?
Kira ni tt terperangkap dalam dunia kapitalisme.tt jadi mangsa golongan kaya dan kemudian terhutang budi terus terpaksa tunjuk kesetiaan.

Tanpa Nama berkata...

Tt ni sosialis atau arnakis? X nampak gaya sosialis pun.

Tanpa Nama berkata...

Zaid sudah keluar kau bila lagi hisam.... Kahkahkahkah. Aku nak tengok muka kau ada kat kongres ada ke x. Hari tu kat KB makan dengan vip. Sosialis patutnya mana ada kasta-kasta ni. Kau dah terjebak. Dah x jadi marhaen lagi. Betul ke dakwaan zaid terbitkan buku kau?