Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 19 November 2010

PROGRAM MALAM INI



PERHIMPUNAN RAPAT UMUM


"Anwar Ibrahim Pengemudi Alaf 21" anjuran Majlis Pimpinan KEADILAN Negeri Selangor.

TARIKH: 19 November (Jumaat)
BILA: 8 malam
TEMPAT : Auditorium MBSA, Tingkat 3, Wisma MBSA, Shah Alam.

Tetamu kehormat Anwar Ibrahim dan MB Selangor Abdul Khalid Ibrahim.

Semua media dijemput hadir.



10 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

Kahkahkah!
Sorry to say bro.

Alaf is for millenium in Malay(gua bukak Kamus Dewan).Alaf 21 is when?Year 21000?

kahkahkah!

ABAD 21 bro.Abad.Not alaf.

Not saying you Isham,I'm saying to pengelola program ni.

Sila betulkan bahasa anda sebelum betulkan demokrasi.Kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Cob Nobbler kamu ni kena mauk sekolah baliklah...maksudnya pemimpin yg akan menerajui masa depan...

media kene halau berkata...

...Semua media dijemput.. kah kah kah..
pastikan media yg dijemput dan yg hadir, jangan memfitnah pulak.. kasi berita yg benar dan jitu.. PADAN MUKE kalian kalu kali KENE HALAU cam kat KEDAH tempoh hari.. kah kah kah

Bigfish berkata...

Tak kira lah alaf ke alif ke, yang penting BN-UMNO patut dicampakkan dalam kolam IWK, nak muntah dah aku tengok

Tanpa Nama berkata...

TT...cakap kat Anwar...agenda utama dia ialah mengambil kembali semua wang dan harta benda rakyat Malaysia yang dirompak oleh Para Perompak Barisan Nasional....

manpzza berkata...

salam..aku dn terjerumus dgn keadilan sejak '98...aku maseh yakin dgn keadilan dn aku maseh bersama keadilan..mlm ni aku nk niaga...yg len yg maseh tak paham pejuangan keadilan,p la ke majlis tu...

manpzza berkata...

takbirrrr...

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju dengan Bigfish yang tulis:
"Tak kira lah alaf ke alif ke, yang penting BN-UMNO patut dicampakkan dalam kolam IWK, nak muntah dah aku tengok"


Aku kata "mai kita tumbangkan dan kuburkan UMNO/BN. Parti bangsat..aku naik meluat tengok binating2 bangsat tu."

dukun melayu berkata...

aku tak peduli azmin nak gipang ker(gila pangkat), anwar nak keluar masuk jel ker, zaid nak parti baru ker,trojan ker,breeze ker, fab ker...

yang aku tahu...
TURUN HARGA MINYAK
TURUN HARGA BERAS
NAIK GAJI

lau naik pakatan...taknak buat...gulingkan lagi

Tanpa Nama berkata...

Mamposkan UMNO
Itu matlamat NO 1...
Aku dah x larat lagi dengan perangai perangai dia orang ni...
Macam sial...