Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 November 2010

SILA JANGAN SALAH PILIH




SIAPA WANITA PERTAMA NEGARA



http://www.facebook.com/pages/WANITA-PERTAMA-MALAYSIA/126452027366415?

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wow cunlah

Tanpa Nama berkata...

baru betoi....!

cicit ngah layor berkata...

Ini ler yg dikaterkan Wanita Pertamer.Tengok,dgn wajah berseri2,bertudung dan pakai pulak mahkoter,menampakkan ciri2 wanita pertamer.Bukan mcm MAH KOTER tu... kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Bior lah komer Mak Jan mengaku Wanita Pertamer dan dia juga suami PM.
Komer tak takut ke nanti kena C4 puas polis nak mengutip nanti.

Tanpa Nama berkata...

moga2 wanita pertama yang ini dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, dimakmurkan pemerintahan baginda.


wanita pertama lain yang berkawan dengan wanita pertama uganda, aprika dll tu, biorkan aje ler! ikut suka demer ler!

Tanpa Nama berkata...

NGAH LAYOR.. klas.. mah kotel... hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Dia tentunya seorang gadis yang pintar dan berani. Mana boleh main rampas-rampas.Dia tak rampas pun ?. Patutlah, orang senegori rupanya.

Tanpa Nama berkata...

wanita PERTAMA, lelaki KEDUA.

betul2. menunjukkan rosmah yang PM !

Tanpa Nama berkata...

ngah layor wei

mah koter, bawak pele pegi koter

Tanpa Nama berkata...

Tuanku Rosmah wanita pertama Malaysia.

cucu anjang noh berkata...

Daulat Tuanku,
Rapat sembah patik moga Tuanku panjang umor dan murah rezeki serta selamat bertahta di bawah naungan Allah.

Tanpa Nama berkata...

Inilah first lady yang sepatutya. bukanlah seperti bik mama janda yang berapa kali dijandakan mahu jadi first lady.
bik mama tahu rakyat Melayu mudah diperbodohkan sehingga rakyat dikelirukan dan tidak tahu menilai siapa sebenar firs lady negara.

hanya pembodek UMNOAPCO sahaja yang sanjung bik Mama.

Tanpa Nama berkata...

baru bangga jd rakyat malaysia,
ni mak jan gemok,pendek,ketot,eee xcantik tul..muka penuk ngn botox,xnmpak seri langsung..1lagi kopek besar giler..kah kah kah

Orang Kelawar berkata...

Memang cantik lagi lawa,kelihatan sopan dan ayu,tambah berseri dengan bertudung.Ini baru layak dipanggil wanita pertama dalam negara yang digembar-gembur negara Islam.Baru layak sebagai isteri ketua agama Islam.Bertudung itu satu perintah Allah dan wajib.Cakap tentang Islam berdegar-degar sehingga pergi ke Amerika nak perkenalkan busana Islam konon.Rambut berserabai.Islam appaa.Sudahlah Melayu haprak,ini Mahathir kata,sebab dia berani boleh sebut begitu sebab dia bukan Melayu,dia mamak tongkang.Dah dia kata Melayu haprak,orang Melayu sokong dan masih jugak mengagung-ngagungkan dia.Sebab itu agaknya Melayu hingga sampai ketahap merempat di negara sendiri.Ramai yang mengikut saja tanpa berfikir dan mencongak sesuatu.Aahh... aku ikut aje la,entah apa yang diikutpun tak tahu.

Tanpa Nama berkata...

Rosmah lebih layak sebagai wanita pertama sebab dia lebih gemuk dan tonggek.