Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 November 2010

ADA MACAM MACAM





ADA MACAM MACAM




nota:
macam macam
ada mara fida felcra
mpm ttm ppl mmm
macam macam
semua nak kasi
susah mak cik felda kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan makcik felda ja susah..aku pn susah jg..ha3..

cicit ngah layor berkata...

Seghonok benor ler demer kalau semuer rakyat tak beraper ceghodek.Dibaginyer rakyat seghengget,demer dapat untong seribu ghengget.Itu pon tak sedor jugeeeer!!!Semaser teman sekolah dulu,ader cikgu bagi perumpamaan,katernyer:Molot disuap pisang,pantat dicangkok onak.Dah 40 tahun,baghu ler teman tahu aper yg cikgu Junid teman tu cakap.Nganger ler komer sampai ternganger.he he he.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Bunyi buat dasar meletop-letop
hasil - habuk tarak!

ada naik gaji? - yilek
ada harga barang turun? - yilek
ada bonus? - yilek
hutang negara ada turun? - yilek
harga kereta ada turun? - yilek
tol ada turun? - yilek
hakim ada adil? - yilek
jenayah ada turun? - yilek
kemalangan jalan raya? - yilek

abis apa yang turun??
1. harga spender saiz XXXXL
2. harga coli saiz XXXXL

MOH KEMBARA berkata...

Salam,
ada lain yg kerap turun gak...ujan!

rosebiwu~ berkata...

bukan makcik felda je isham oi..aku yg ada degree ni pown dh masuk kategori miskin bandar ni..hamjadah betoi~

Tanpa Nama berkata...

Woit woit woit. Korang bukan tahu apa sebenarnya yang rakyat nak. Rakyat semua sukakan NKRA, ETP, GTP, NKEA, NEB, dan pelbagai dasar kerajaan yang bijaksana. Kerajaan boleh buat lagi dasar-dasar baru yang hebat-hebat. Kami seronok dengar benda-benda baru ni. Kami ikut saja. Kami pun bukan pandai sangat. Hidup UMNO. Hidup BN...

Tanpa Nama berkata...

nak bg sedap mencekik duit rakyat..ape yg ko merepek ni setan najissss,dgr kena cacar..jp lg ada CACAR,ape daaa

Tanpa Nama berkata...

Perojek2 ni bukan untuk rakyat tapi untuk masuk kocek demer.
Pakai duit rakyat tapi untung dapat kat demer.
Rakyat kalau jantan hanya ada buah pelior aje.