Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 20 November 2010

ANAK MUDA MENJANJIKAN PERUBAHAN !




TIM ANAK MUDA BUKAN ORANG TUA




AKAN KE JALAN RAYA


KERAS DARI BATU




DARI KUALA SELANGOR


nota:
hari hari akhir untuk mencari kepimpinan
hari hari akhir untuk membawa perubahan
hari hari akhir untuk membawa politik baru
hanya yang muda yang menjanjikan perubahan!


30 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

huhu
chaiyok2 kpd mereka!

Tanpa Nama berkata...

TT,

tolong bagi sokongan kuat-kuat sikit pada CheGuBard,

Gua rasa satu kerugian besar kalau chegubard kalah.

Gua lebih rela rafizi ramli menang berbanding SAM,

tapi gua lagi suka Chegubard berbanding Rafiziramli dan SAM.

dukun melayu berkata...

mabruk!!!

Farihah Ahmad berkata...

having no doubt...

Tanpa Nama berkata...

tiada kecemerlangan kecuali perubahan!

zunodeng

Tanpa Nama berkata...

tapi yg muda jugak tak tetap pendirian

kena tekan sikit senang nak lompat

Tanpa Nama berkata...

..kalu awek cunnn turun..gua pun sangup turun..

Tanpa Nama berkata...

tak payahlah
kita orang baru join bn semalam

dah cuba pkr tak menjadik
cuba bn pulak, mana tau menjadik

anak muda pun tak betul lagi
dah betul esok kita orang join pkr balik

Tanpa Nama berkata...

tak tahula isham , nampaknya manusia hanya nak kuasa...

Si Tampok Manggis berkata...

Maka dgn itu selamatlah PKR dari "kuda trojan" atau musuh dalam selimut yg akan memporak-perandakan parti... atau dakwaan penyelewengan dan penipuan dalam pemilihan berjaya diketepikan tanpa perlu disiasat?

Bigfish berkata...

Aku bangga dengan chegu bard sebab bermula daripada parti keadilan cawangan seremban jaya (aku salah sorang ajk induknya), berkembang menjadi salah sorang figura anak muda PKR. tahniah bro!.

Yang lain2 macam nurul izzah dan tian chua pernah berjumpa di majlis2 parti tahun 99 dulu. apa pun, teruskan perjuangan anda semua demi negara yang bebas dan adil utk semua!

mosabit berkata...

WALAU MUDA ..TAPI MATANG..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

yahya ...heee

Tanpa Nama berkata...

Minum ke sampai x update.
Gila la lu.
Gua ludah lu ok x?

Si Tampok Manggis berkata...

Tuan-tuan Yang Berjawatan di PKR

Hari ini hari terakhir pemilihan PKR2010. Minggu hadapan keputusan rasmi pemilihan akan diumumkan. Soalannya adakah pemilihan PKR 2010 benar-benar pemilihan yang adil dan telus? Bukankah melaksanakan ketelusan dan keadilan itu hendaklah diperlihatkan? Bukankah sebarang keraguan dalam proses pemilihan tersebut menyebabkan pemilihan tersebut tidak dilihat telus? Adakah keadilan dan ketelusan telah dipersembahkan sebaik-baiknya kepada calon, penyokong, ahli parti dan tukang sorak serta penonton pemilhan ini?

Tuan-tuan Yang Berjawatan di PKR,
Soalan yang lebih besar ialah; bukankah pemilihan 2010 diharap dapat memikat rakyat Malaysia kepada PKR? Bukankah pemilihan 2010 ini adalah peluang untuk menunjukkan betapa PKR adalah sebuah parti yang ditubuhkan dari asas integriti, ketelusan dan keadilan? Jangan sia-siakan peluang ini. Sesungguhnya keyakinan rakyat kepada PKR tidak mudah untuk dikembalikan kesan dari drama pemilihan ini.

Tuan-tuan Yang Berjawatan di PKR,

Tiada manusia yang serba lengkap. Mengakui kesilapan bukan perkara jijik dan memalukan. Membuat pembetulan bukan hanya kerja anak-anak sekolah selepas ditegur oleh guru mereka. Membetulkan apa yang dilihat tidak telus dan tidak adil semasa pemilihan PKR 2010 bukan bermakna PKR berundur dalam perjuangannya menegakkan keadilan. Malah tindakan ini akan menjadi sanjungan rakyat yang telah sekian lama mengharapkan perubahan.

Jika TIDAK, PKR tidaklah ada bezanya tetapi masih juga seperti mereka-mereka yang telah sekian lama busuk lagi memualkan!

Tanpa Nama berkata...

CANSELOR UNISEL: KAMI ANAK MUDA MENYOKONG PENUH DATIN SERI WAN AZIZAH WAN ISMAIL SEBAGAI CANSELOR UNISEL.

Tanpa Nama berkata...

Minum sebab kecewa? Minum sebab dikecewakan?

Tanpa Nama berkata...

gambateh!

kalo yang tua jadi jurulatih, tengok regu sepaktakraw kita la.. macam sial jer lawan thailand! depa pakai double killer double feeder dan double blocker dah lebih 25 tahun dah... kita malaysia asyik sorang jer jadi superstar dalam satu regu, dialah killer, dialah feeder dan dialah blocker.. macam cibai jer.. kendian mimpi nak menang emas.. bodoh punyer orang tua..

Tanpa Nama berkata...

MalaysiaKini dalam laporannya hari ini nyata telah berbohong. Kononnya kumpulan pro ISA takut untuk berhujah mengenai pendirian mereka tentang sokongan terhadap ISA.

Lihat sendiri gambar-gambar yang disertakan disini sewaktu wakil kumpulan Pro ISA mengemukakan hujah tentang perlunya ISA diatas pentas Forum tersebut.

Saya ada di Forum tersebut dan melihat sendiri wakil dari kumpulan Pro ISA, Naib Presiden Persatuan Peniaga Komtar saudara Abdul Ghani Mohammad Jiman berhujah di atas pentas mengenai sokongannya terhadap ISA.

Hishamudin Rais sendiri terpaksa memberikan laluan untuk Abdul Ghani berhujah setelah didesak oleh para penyokong Pro ISA diatas nama kebebasan hak bersuara. Dan Hishamudin sendiri telah menyokong hujah yang dikemukakan oleh Ghani.

Jadi, apa perlunya MalaysiaKini berbohong hanya semata-mata untuk membela DAP? Apakah wartawan mereka di upah oleh kerajaan negeri P.Pinang bagi memutarbelitkan cerita?


dipetik dari blog parpukari punggok basi badan melayu kepala benggali....

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha...

Tak balik lagi ke mamat ni dari PP..dari semalam tak dak cerita baru..Bro hang mamai lagi kot tak cukup tido ..ha ha ha..tak pun sakit perut makan nasi kandar beratoq ..ha ha ha

Edyes berkata...

Pemilihan 2010 Tidak BERSIH !!

Tanpa Nama berkata...

mana bro...cuti ker?

Tanpa Nama berkata...

Masih minum lagi ke?

azza berkata...

Sy yakin dgn setiausaha PKR. Beliau seorg pemimpin yg konsisten utk menegakkn keadilan. Nilai dia lebih tinggi dari Zaid kangkung & yg seangkatan dgnny. Kita lihat mrk yg lompat ni semenjak krisis Perak hingga skrg, semuany dah nak masuk usia warga emas. Tak apalah asalkn anak muda tak terikut perangai yg tdk boleh djadikn contoh tu.

Bunut Susu Durjana berkata...

kau dimana bro??? sudah sepuluh kali aku membuka blog kau yg tidak berupdate..aku menunduk layu ke bumi tanda kecewa lalu menghatuk kepala di dinding utuk menghilangkan stresssssssssssssssssssssssss.

Tanpa Nama berkata...

mano lamo x update blog ni... ekau xsihat ko.... ko kek rumah pasong dah... gian den ni nak baco...

Tanpa Nama berkata...

Wahai Zaid. Belajarlah dari Tulang Besi

Wahai Zaid, mengapalah kamu begitu angkuh dan sombong sehingga kamu sanggup meninggalkan PKR sekaligus?

Tulang Besi sendiri mempunyai banyak masalaah dengan parti yang Tulang Besi telah menjadi ahli semenjak zaman Arwah Ustaz Yusuf Rawa menjadi Presiden. NAmun, tidak sekali-kali Tulang Besi akan meninggalkan PAS.

Ini kerana, Tulang Besi tidak menyokong PAS kerana kepimpinan mereka. Tulang Besi menyokong PAS kerana perjuangan dan pegangan hidup (akidah) Tulang Besi.

Sebagaimana ramai orang2 PAS marahkan Tulang Besi, namun Tulang Besi tidak berhenti menegur dan mendedahkan kebobrokan segelintir pimpinan PAS yang selama ini menjadi onar dan menjalankan aktiviti2 yang menguntungkan UMNO.

MAlahan, di Padang Arafah baru2 ini pun, TUlang Besi mengangkat tangan yang tinggi di bawah sinaran matahari yang terik memohon Allah SWT (antara lain) membersihkan PAS dari anasir2 UMNO ini supaya PAS suci dari kesyirikan yang selama ini ditaja oleh UMNO.

Maka, adalah sangat2 bodoh bagi Zaid untuk merajuk dan keluar parti. Ia hanya menunjukkan betapa tidak ikhlasnya perjuangan Zaid dan komitmen beliau kepada parti.

sambungan.....

http://www.malaysiawaves.com/2010/11/wahai-zaid-belajarlah-dari-tulang-besi.html

Tanpa Nama berkata...

TT,

tolong cerita kan sikit cam mana anti-ISA meeting tu di Pulau Pinang.

Aku dengar pro-ISA bangsat2 yang datang tu sepak pipi moderator. Benar tak?

Kenapa tak panggil polis?

kalau pro-ISA bangsat2 berjaya buat kacau kali ini, maka mereka akan tetap buat kacau lain kali.

memang punya ..bangsat2 BN/UMNO tu

jadi, pembaca2 blog TT, mai kita tumbangkan BN/UMNO di PRU13.....undi lah Pakatan Rakyat.

kalo tidak, bangsat2 akan buat kacau selama-lama nya. kalo bukan bangsat2 tu, ada pula kepala lembu protesters, kepala babi hutan, kepala apa lagi ...entahlah......biarlah lain kali kepala najis dan suaminya.

Tanpa Nama berkata...

woi!!!! mana pak isham ni!!!? aku dah berpuluh kali masuk sini!!!! masih mabuk ke?? haha!

- anak muda addict tukartiub -

Tanpa Nama berkata...

Baru balik dari minum?sian lama sungguh.