Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 20 November 2010

UNIVERSITY BANGSAR UTAMA - UBU





JALAN KAKI KE UBU





JALAN DI BANGSAR AKAN DINAIKKAN TARAF – RAJA NONG CHIK
– mstar

Kerajaan akan menaik taraf jalan di sekitar Bangsar bagi mengurangkan kesesakan lalu lintas yang sering berlaku di kawasan itu, kata Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.

Beliau berkata, antara cadangan yang akan dilaksanakan ialah menambah lorong dari Jalan Maarof ke Jalan Bangsar, meningkatkan tahap perkhidmatan pengangkutan awam dan menyediakan tempat letak kereta lebih strategik pada masa akan datang.

"Sehubungan itu, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur akan membuat kajian menyeluruh mengenai pembangunan yang bakal dijalankan agar tidak memberi kesulitan kepada kira-kira 20,000 penduduk sekitar Bangsar, yang menghadapi masalah itu selama 15 tahun," katanya kepada pemberita selepas berjumpa wakil penduduk di kawasan itu, Jumaat.

Raja Nong Chik berkata, kajian yang dijangka siap dalam tempoh dua hinggatiga minggu itu, mengambil kira setiap pembangunan yang diluluskan agar tidakmengubah persekitaran penduduk, selain membantu menyelesaikan sebahagian besarmasalah kesesakan lalu lintas di kawasan tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI RAJA TAK BERDAULAT…. kah kah kah..

kah kah kah… RAJA TAK BERDAULAT INI… BUKAN RAYAT YANG PILIH…. kah kah kah..

kah kah kah….NAK CAKAP HAL BANGSAR…. POOORAH…. kah kah kah…

woit… CUBA TERANGKAN APA MAKNA JALAN BANGSAR NAIK TARAF …. kah kah jkah ..

kah kah kah… ADAKAH DARI JALAN BATU NAIK TARAF JADI JALAN TEMBAGA?.... kah kah kah…

woit… NAIK TARAF TAK ADA MAKNA….kah kah kah….

woit… RAJA BANGANG INI TAK BOLEH BERFIKIR…. kah kah kah…

kah kah kah…. KERETA JAM BUKAN PASAL TARAF JALAN DI BANGSAR… BODOH… kah kah kah..

woit… KESESAKAN BERLAKU KERANA BANYAK KERETA… BANGANG !.... kah kah kah..

woit… BUKAN PERLU JALAN BANYAK… TAPAI KURANG KAN KERETA…BODOH !.... kah kah kah..

woit… GUNAKAN OTAK… KENAPA TAK BOLEH FIKIRKAN SISTEM PENGANGKUTAN AWAM…. kah kah kah…

nota:
ini betul raja tak berdaulat
tak ada sesiapa memilih raja bangang ini
dari mana malaon dapat jadi raja kita pun tak tahu
apa jenis raja kita pun tak tahu
yang pasti ini bukan raja gopal peminat setia kavita singh kah kah kah..


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

projek bro....masyukkkkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

mangkok ayon ni bukan reti kira pun!!

Tanpa Nama berkata...

dia buat projek tu bukan untuk rakyat, untuk poket dia,kesesakan bukan di Bangsar je,Pantai dalam awat ang x mau naik taraf..betul kata TT,byk kereta sbb tu jam,sbb apa ramai yg nak beli kereta? sistem bas teruk,dah la tunggu bas berjam-jam,kluaq keja kul 5.30,bas dtg kul 7,x ke buang masa tunggu,dah la lewat penuh plak tu mcm nak pecah bas,berhimpit lg dengan bangla,nasib baik kt m'sia ni x da yang duduk atas bumbung mcm kt india.Bas ikut kepala bik mama je nak lalu x ikut route, kita tunggu kt kl sentral sejam setengah, rupnya bas lalu ikut federal highway..tuittth.