Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 29 Disember 2010

HILANG MEMBURET ENTAH KE MANA?



INI SATU BURET



nota:
sila ambil perhatian
ini bukan buret kavita singah
ini satu buret di bilik maklmal
jangan buat silap nanti
kena sumpah raja jadi batu lesong kah kah kah


KHUSRIN : PUSAT CUBA GULING SELANGOR - harakah daily

indakan kerajaan pusat melantik Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor yang baru dilihat seperti cubaan untuk mengguling kerajaan negeri Selangor, di samping memperlihatkan sikap sebenar kerajaan persekutuan yang tidak demokratik serta tidak menghormati semangat federalisme.

Biarpun perlantikan itu dilihat belum muktamad dan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim akan mohon mengadap Sultan Selangor untuk membincangkan perkara itu, pandangan kerajaan negeri wajar diteliti terlebih dahulu demi melahirkan sebuah kerajaan yang stabil.


NIZAR PREDICTS NEW STATE SECRETARY COULD CAUSE SELANGOR COUP
– minsider

Nizar Jamaluddin warned the Selangor government today of a possible repeat of Barisan Nasional (BN)’s takeover of Perak in the country’s wealthiest state with the appointment of Mohd Khusrin Munawi as the state secretary.

The ousted Perak mentri besar urged the Selangor Pakatan Rakyat (PR) government to do all that was ‘humanly possible’ to prevent the state Islamic Religious Department (Jais) director from carrying out his new duties come January 1.

“S,gor MB and Xcos, prevent Khusrin from entering SS office. Written instruction 4 him 2 stay at home. Get the SFO to assume/tanggong jawatn (Selangor MB, and state excos should prevent Khusrin from entering the state secretary office. Written instruction for him to stay at home. Get the State Financial Officer to assume his duties)” said Nizar in a message posted on popular micro-blogging site Twitter today.

nota:
bersedia ini rancangan jahat
atas nasehat zionis apco
ini cara nethanyahu meggulingkan yasser arafat
taktik kelihatan sama.

nethanyahu memilih abbas
walhal plo memilih yasser

ini cara zionist pecah perentah
nampaknya zionis apco ini
semakin berjaya dalam memasang jarumnya
ini kerana mat mongol terperangkap dalam kes
bunuh altantuya maka terpaksa tunduk kepada
amerika/apco/singapura

hairan mana perginya pejuang islam
mana peginya pejuang melayu
mana perginya ngo melayu
semua telah hilang nilai halal hatam
semua telah hilang nilai salah benar


11 ulasan:

Anak Sungai Derhaka berkata...

Salam Tuan..

Dah dapat dah nama bapak menteri yang rogol amah tu.. dalam report tu.. tapi kena kerja sikit la baru nampak..

tengokla..
http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2010/12/rogol-amah-nah-nama-menteri-itu.html

Tanpa Nama berkata...

Perak dah dapat
giliran selangor pulak..

biar rakyat bangun menentang..

Tanpa Nama berkata...

gerombolan semakin tamak yerrr...

Tanpa Nama berkata...

Memang lah jelas. Jenis Islam yg di-official kan di Malaysia ini pon memang disebabkan faktor POLITIK dan bukannya faktor BENAR/SALAH. Apa nama, Ahli Sunnah Wal...? kah kah kah kah! Woit..tengok la dari segi statistiks puak2 islam kat dunia ni!! Apsal zionis takut sangat kat Iran? Ingat orang British tarak baca ka sejarah Islam? Ingat omputih tak reti ka baca alQuran? Islam ala penjilat tahi orangputih macam mamat2 pengarah JAIS ni la PEROSAK islam!!! Memang pendokong DAJJAL!! Tak nampak lagi ka? Mampos la mamat JAIS ni khhrrrkkk!!ptuih!!! kah kah kah kah!!!!

hasilox berkata...

Seekor kangkung dipilih oleh kangkung lain dan diluluskan oleh seekor kangkung yang lain.

Selamat berpesta di alam kangkung!

Tanpa Nama berkata...

Aku tengah nak dengar di mana RajaKapoor pulak ni?
Ada dengar dia ni pergi tengok Xmas dgn mak dia? atau rayakan Hanukah dengan Nenek dia???
Amacam??? INi macam boleh jadi raja Melayu ker?
Amacam raja Melayu bernenek kan Yahudi? Amcam? Berjaya ker APCO?
Amacam kalau Mak Janda RajaKapoor ni dulu jual body di Jepun sebelum Raja Kapoor ni terliur meleleh.
Untung betul Amoi ni. Jantan Jepun dah kira dia expired.
Tapi ada RajaKapoor sudah kutip..
Hahaha. Apasal kutip bekas kencing Jepun hehehehehe.
Amacam hulubalang Melayu?? kena junjung bekas kencing Jepun??
Ok ker ni???
Sudah kutip harta Melelayu bawak balik Amerika.
Memang Melayu BOLEH!!!
Boleh kena Kencing
Kencing Jepun, Kencing Yahudi
Kencing Amerika!!!
hahahaha Melayu Lekas Lupa

Tanpa Nama berkata...

Rajarajagoblok..patutnya dah lama di tong sampahkan...kalau baca sejarah,,kes kaum kerabat berebut takhta, berebut harta...hancur negara,,lepas tu bela si kitul..kaum apa ntah diorg ni,,

Tanpa Nama berkata...

cap mohor tigasegi kavita singh sapa yg punya?

pakcik felda berkata...

kalau laa rajagopal yang gila burit benggali tu baca blog TT... alangkah indahnya alam maya ini hehehe..

Tanpa Nama berkata...

aku tak halal dunia dan akhirat. buatlah dajal kt kami yg mengundi nanti Allah ajar kamu khusrin dan amno

Tanpa Nama berkata...

Nampak tak, kalau hal2 BESAR macam ni, mana ada HALAL atau HARAMnya... ostad tak ostad! mufti tak mufti! ulamak ugama tak ulama ugama!!! Macam haram jadah!!! Menipu!! Ahli Sunnah Wal "Jamah".. apa nama... boleh amalan TAQIYAH utk smua bende utk $$$!! khhrrrk!!!ptuih!!! kah kah kah kah...