Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 29 Disember 2010

POLIS MARANG YANG CEKAP !




APA RAHSIA GAMBAR INI ?



nota:
lihat gambar ini
bukan main tunduk lagi
ada apa apa rahsia ke?
kenapa tunduk sangat?






TIGA SUSPEK DITAHAN REMAN CULIK, ROGOL PELAJAR 16 TAHUN – berita hairan

KUALA TERENGGANU: Tiga suspek yang didakwa menculik dan merogol seorang pelajar berumur 16 tahun awal pagi semalam di sebuah kampung di Marang, kini ditahan reman empat hari untuk membantu siasatan.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner K Manoharan, berkata ketiga-tiga suspek itu disiasat mengikut Seksyen 365 Kanun Keseksaan kerana menculik dan Seksyen 376 kerana merogol.

"Polis juga menahan abang mangsa yang dipercayai mempunyai masalah dengan ketiga-tiga suspek itu, untuk membantu siasatan," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Beliau berkata, polis masih menyiasat hubungan seorang pelajar berumur 14 tahun dengan suspek berkenaan dan bagaimanapun remaja itu kemudian dibebaskan.

Katanya, pelajar itu dikatakan menelefon kakak mangsa pada hari kejadian untuk memberitahunya bahawa mangsa dalam keadaan baik.

Manoharan juga berkata, pelajar tersebut turut menyatakan abang mangsa yang berumur 31 tahun berada bersama-sama ketiga-tiga suspek yang berumur antara 20 dan 27 tahun yang berasal dari Pasir Mas dan Bachok, Kelantan dan seorang lagi dari Kuala Lipis, Pahang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah… SYABAS POLIS MARANG…. kah kah kah..

kah kah kah… CEKAP JALANKAN TUGAS DAN KERJA… kah kah kah

woit… LIHAT POLIS DI MARANG BOLEH TANGKAP PEROGOL… kah kah kah..

kah kah kah… HANTAR KAN POLIS DI MARANG KE PUTRA JAYA… kah kah kah..

kah kah kah…. UNTUK TANGKAP MENTERI PEROGOL…. kah kah kah..

SUARA DARI MALAYSIAKINI :

Ruby Star: If a senior minister is being hurled with such a serious heinous crime as raping his own maid who has worked for him for eight years, surely our dear prime minister must act on these allegations. What say you, senior minister? Or are you still on silent mode?

Alan Goh: Can this senior minister emulate the courageous example of Dr Chua Soi Lek and admit that he is the guy who raped the helpless Indonesian maid? The incident took place two years ago under the watch of the fifth prime minister, Abdullah Ahmad Badawi, and it was swept under the carpet.

No wonder the fourth PM said that the fifth PM was the worse and most incompetent PM we've ever had. Will the current sixth PM, Najib Abdul Razak, care to comment on the issue, which has been highlighted on the Internet?


11 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Malaon ni petah percakap,cakap pon berbunger2 dan bermadah2.Bulan ni pon dier dapat anugerah Madah Negagher.Tapi biler timboi ceghiter tikam cughi celah kangkang yg ader sangkut paut dengan dighi dier,ngaper diam jer.Keluorkan ler segaler mak nenek madah yg tersimpan dalam kepaler tu.Kalau yer,katerkan yer.Kalau idak,katerkan idak.Yg Pak Lah pon satu...keluorkan ler statemen,teghangkan aper sebenornyer yg terjadi.Tak kan ler lepaih dapat ghomah papan rm12 juta,jadi mcm tikuih jatoh ataih beghaih.Bercakap ler....satu dunier nak tau.Munoh dibuatnyer.

ketuanan layu berkata...

Kes begini kalau melibatkan:

Rakyat Biasa dituduh ianya dipanggil: Merogol atau Mencabul...

Menteri2 ianya dipanggil :
"Oooohhhh itu perkara KECIL saja"
"Itu cuma usikan manjaaa aja"
"Itu FITNAH dan pembohongan besar"
..........

limaumasam berkata...

kah kah..

mamat poyo cicit ngah layor dah bersuara..

kah kah

Tanpa Nama berkata...

Woit Rais Yatim, buek malu oghang Jolobu, pookeee amah Indon pun ekau tutoh! Lapar bona ekau?

bahtiar berkata...

Macam mana ada double standard pulak polis kat malaysia ni...cuba orang biasa yang kena tuduh bedezup polis angkut...

Tanpa Nama berkata...

'tua biang keladi, lagi tua lagi menjadi' kata solama
Byk sgt tengok filem porno kot

Tanpa Nama berkata...

satu gambar seribu makna

Tanpa Nama berkata...

Polih Putrajaya hanya mandai nangkap kereta takde roadtax je...
Kes kes jenayah berat, deme kecut teloq.
rasanya malaysia udah tak selamat utk didiami.

Tanpa Nama berkata...

dulu bakar jambatan, sekarang bakar katil maznah.

Tanpa Nama berkata...

Minta PDRM dan Gani Patail cari tilam dirumah menteri ni bukti berlaku kerja rogol,untuk dibawa kemahkamah.Kedutaan Malaysia diIndonesia wajar cari pembantu rumah yang kena rogol ni,untuk diperiksa dihospital,menentukan "ada penetration" dan munkin ada kesan air mani menteri terlekad disitu.Boleh tak? Apa macam Najib?

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

hampeh boto
buek malu org nogori den yoo