Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Disember 2010

KEMBALINYA SAEKOR KATAK !



MANA DIA ZUL NORDIN?




WIKILEAKS SAHKAN SINGAPURA TERUIS CEMBURU MALAYSIA – IBRAHIM ALI - minsider

Ibrahim Ali mendakwa pendedahan WikiLeaks mengenai penilaian Singapura tentang iklim politik Malaysia mengesahkan sikap iri hati berterusan republik itu terhadap negara ini.

Pada sidang media pertama selepas kembali daripada cuti sakit selama dua bulan ekoran pembedahan jantung, presiden Perkasa itu berkata, Singapura sudah lama menyimpan dendam terhadap Malaysia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… BETUL… SINGAPURA CEMBURU… kah kah kah..

kah kah kah… KERANA DI MALAYSIA RAMAI ORANG BODOH…. kah kah kah..

kah kah kah….. JUAL AIR MURAH 1000 GELEN 3 SEN…. BELI KEMBALI AIR YANG SAMA 50 SEN UNTUK 1000 GELEN…. BANGANG …kah kah kah..

kah kah kah… ADA TANAH KERETAPI TANAH MELAYU 200 HEKTAR DI SINGAPURA… kah kah kah..

kah kah kah… TUKAR DENGAN TANAH SELUAR EMPAT HEKTAR… kah kah kah..

kah kah kah.. KALAU TAK BANGANG APA TU….. kah kah kah..

nota:
siangapura amat amat cemburu
terutama tuan punya restoran
kerana mereka terpaksa beli katak dari bangladesh
kerana katak malaysia telalu sembab kah kah kah


20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nampaknya 'WikiLeaks' dah dijadikan Tuhan baru oleh org2 politik malaya

Tanpa Nama berkata...

Singapura pening.

Macamana nak jadi bodoh..

Bukan calang-calang orang boleh jadi bodoh.

Lepas jadi bodoh baru boleh jadi katak

Tanpa Nama berkata...

King Of Frog ni org kampong ambo, orang kampong suko ko katok ni, bukan sebab nok undi katok, tapi nok duit katok, king of katok ni banyok duit sekali tabur abis 2 atau tiga juto, tapi undi buleh 200 jah hahahahahaha bengong sungguh katok ni......sek2 tok peraih dalam merket suko la ko katok sbb dio berehi tabur pitih hahahahaha......tapi hakikat nyo ore pasir mas dok se pon ko dio! sbb tau nate gilo!

TOK WALI PAS berkata...

NIK AJIS KEMBALI BELAWOK KEPADA PENCACAINYA SETELAH SAKIT PINGGANG.....

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

mosabit berkata...

singapura cemburu pasal malaysia beli kapal selam dapat komisen....singapura tak dapat apa apa...

singapura cemburu pasal malaysia nak buat bangunan 100 tingkat...spura tak boleh nak ikut..

singapura cemburu pasal malaysia boleh guna C4 letupkan orang...spura belum dapat uji C4 yg ada padanya....

kah kah kah kah kah kah...

Aa berkata...

Kannya bangan tengin je.

a mad janitor berkata...

perangai pemimpin punya teruk, hanya berhak diludah dan dikecam!

kena kutuk kow kow dgn singapore, semua diam!

ada sebut dlm wikileaks bagaimana pemimpin 3ekor di singapore mengata n mengutuk cik det, khairi, mamat zzz dan JUGAK tidak ketinggalan isteri rosmah dan kaitan dgn kes pembunuhan A yang sentiasa menghantuinya,

tapi...... yang media tolol nak hightlight cumanya kes liwat anwar, itupun bukannya dia orang bersetuju, hanya berpendapat satu 'trap'. TOLONG BACA sendir maklumat2, supaya kita tak dibodohkan oleh orang seperti katak ini. AMIN

Tanpa Nama berkata...

TT...bila nak buat artikel pasal freemason ngan illuminati ni lg.... gerombolan tu adalah projek dari freemason

Tanpa Nama berkata...

TT, lu jangan sebut nama Zul Nordin..mamat ni betul2 PALAT tahap LONGKANG...geli geleman...

Tanpa Nama berkata...

ala.. zul nordin lagi.. aku dengar suara cibai dia pun sudah berkali2ganda meluat..

Tanpa Nama berkata...

bukan senang nak jadi bodoh kat malaysia ni..

mula2 menjadi melayu dan menganut agama islam (ini penting, kalo jadi kapir tu, no hal lo, mesti menjadi islam dulu kahkahkah), kendian amik degree kat universiti dalam atau luar negeri.. kendian balik jadi peguam atau doktor.. kendian sokong umno bermati2an walaupun bende yang dibuat tu diketahui ramai yang ianya salah..

tu la pasal, singapore kapir ni jeles giler tu.. bodoh tahap buah pelior..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
brahim@stopa! mu tu sakit jantung, malaikat maut duduk tunggu nak jumpa, tambahan pula ore Pasir Mas pakat doa biar demo go, go to the kubur. kalu demo go, puak kawe boleh jale baru, longkang baru, minyak tar baru, hamper atau sekure-kure boleh jual burger.

YA ALLAH! KAMI MAHU PILIHANRAYA KECIL DI PASIR MAS.

Tanpa Nama berkata...

Singapura cemburu sebab Malaysia ada Bik Mama...Singapura takdeee...

Tanpa Nama berkata...

Zul Nordin memang kenan tahap gila..
Tapi lega,sebab dah buat declaration untuk tebus dosa2 dia..
Amin...

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

hang tak ada info ke geng songkok tinggi nak bagi warning 48 jam kat kedutaan singapore?

p/s- kalu dorg nak demo aku nak ikut. dah lama aku tak jumpa wali zul bisul (wakawali)

wakakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Spore cemburu Malaysia??

Kah Kah kah
tak masuk akal betul
budak tadika pun tau dah!
malaysia yg cemburu kat spore ada la!

lancau la kalau spore cemburu kat malaysia!!

Tanpa Nama berkata...

Apa tak cemburu nya.. Beli kapal selam tak bleh tenggelam.

c/wanlah berkata...

Zul nordin teringin nak pakai Harley jadi kenalah join gerombolan!gerombolan kapitalis.Berahim tu tanya dia kenapa simpan duit kat Temasek,memang dia bapak hipokrit!

Tanpa Nama berkata...

Zul nordin teringin nak pakai Harley jadi kenalah join gerombolan!gerombolan kapitalis.Berahim tu tanya dia kenapa simpan duit kat Temasek,memang dia bapak hipokrit!

silent berkata...

haha...
penafian berterusan dari seorang penukar tiub yang miskin hahaha kahkahkah