Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Disember 2010

PROJEK TIPU MELAYU




UNTUK SENYUM PAGI INI




GOLONGAN DAKWA FELDA BANKRAP PENGKHIANAT BANGSA :NAJIB – melayau

Najib Razak menyifatkan pihak yang mendakwa Felda bankrap, sebagai pengkhianat bangsa, kerana sanggup menghina institusi itu yang telah banyak berjasa kepada rakyat.

Dia menjelaskan, Felda sebenarnya merupakan sebuah institusi yang berjaya dan telah mengubah lanskap sosio-ekonomi negara selain mempunyai simpanan tunai yang banyak.
"Dua tiga hari lepas, saya bermesyuarat dengan pengurusan Felda, saya tengok akaun Felda.

Kalau semua saham milik Felda yang tersenarai dalam Bursa Malaysia hari ini kita cairkan, keuntungan atau pendapatan yang boleh Felda peroleh adalah sebanyak RM4.3 bilion.

"Siapa kata Felda bankrap...mana ada? Pengurusan Felda kata, jangan sebut tetapi banyak wang tunai kita ada dalam simpanan...(dan) selamat," katanya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… YANG DAKWA FELDA BANGKRAP IALAH PENGKHIANAT… kah kah kah..

kah kah kah… YNG MENJADIKAN FELDA BANGKRAP NAK PANGGIL APA?.... kah kah kah…

kah kah kah… KENAPA MAK CIK FELDA TAK DI BERITAHU BERAPA GAJI YUSSOF NOR SEBULAN… kah kah kah..

kah kah kah…SUSAH KE NAK TULIS JUMLAH GAJI?.... kah kah kah..

kah kah kah… ATAU TAKUT MAK CIK PENGSAN MATI TEGAK BILA TAHU JUMLAH GAJI … kah kah kah…

nota:
sila beca betul betul berita ini
kuncinya pada ayay PENSDAPATAN YANG BOLEH FELDA PEROLEH…
ini bukan beemakna duit ada
ini hanya menyatakan kemungkinan
pendapat masa sdepan.
ini kenyataan licik
kenyataan nak menipu mak cik dan pak cik felda
kah kah kah

nota:
siapa tahu hujung minggu lalu
ahmad mazlan tidor dimana
malaon ini berjanji setiap minggu akan tidor rumah peneroka
siapa ada info sila beri
berita yang mengatan malaon ini kelihatan di bukit bintang
ada berita fitnah dan tohmah
kerana ketika itu kedai china doll masih belum dibuka kah kah kah


18 ulasan:

AnkMkcikFelda berkata...

......yG MENJADIKAN FELDA BANGKRAP NAK PANGGIL APA?......kita Panggil PUKINIAT...amcam stju x bro Isham..

Tanpa Nama berkata...

sudah lah ngkau..banyak komplen...buat filem pun macam taik ...nasib baik tak jadi pemimpin..lagi macam taik ..hidup pandai komplen saja..org ni tak betol orang tu tak betol... hbs kau tu betol ka. dah berapa lama kau tak pijak tikar sembahyang pun tak tau lah...

kambeng berkata...

aku keje setahun baru dpt +-40k..10thn 400k...gaji kerusi syabas sebulan 400k sebulan..wallawehhh..

Datuk berkata...

kah kah kah
duit banyk tu bukan peneroka punya
bkn makcik felda punya
ini kenyataan nak bodohkan melayu
gred sawit pun felda bule tipu
inikan pulak stetmen cam neh
patut ler melayu makin bengong
bila bengong snang la rembat
tnh org melayu kah kah kah

matstimketum berkata...

kah,kah,kah........ketam sedang bersyarah bagaimana nak jalan straight! ketam yang lain nak percaye ke?

matstimketum berkata...

kah,kah,kah........ketam sedang bersyarah bagaimana nak jalan straight! ketam yang lain nak percaye ke?

Tanpa Nama berkata...

kATA NAJIB :"Dua tiga hari lepas, saya bermesyuarat dengan pengurusan Felda, saya tengok akaun Felda.

ini yang makcik gerun sangat sangat.habis,habis,habis duit makcik

Tanpa Nama berkata...

Jangan percaya kata-kata UMNO lagi...mereka ni semua kaki tipu, kuat rasuah, kuat kelentong sama rakyat !!

hapuskan UMNO sebelum terlambat !!

Tanpa Nama berkata...

TT

kenapa typo error banyak ni??

Tanpa Nama berkata...

perrrgh bau siot, bau rosmah, ha ha ha ha. aku terbayang kalu perempuan tu rosemah, waaaaa lagi gempak, ha ha ha

ha ha ha berkata...

"Siapa kata Felda bankrap...mana ada? Pengurusan Felda kata, jangan sebut tetapi banyak wang tunai kita ada dalam simpanan...(dan) selamat," katanya (kata-kata Najib)

Tetapi cuba ubah ayat perkataan terakhir ...jadi " Selamattttttt".

Ha ha ha...

Selamat duit Felda...ha ha ha

Spritzer berkata...

tanpa nama ni ejen UMNGOK...sama bongok mcm rosmah..haha!

Tanpa Nama berkata...

Jila punya PM UMNO Babiskan uang FELDA dan bilang jangan bilang FELDA BANGKRAP. FOOLS TRYING TO FOOL AROUND THAT IS WHY OUR NEXT DOOR TELLS THE WHOLE WORLD( pm )MALAYSIA IS XXXXX.

kah kah kah...bila ROSMAH terkentut..kah kah kah berkata...

warghkakakaka...hampeh LU TT...kah kah kah

kalau tau kat GEROMBOLAN kentut boleh BUAT lagu UMNGOKS...satu dewan PWTC kentut LAGU UMNGOKS tak payah nyanyi lagi dah...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ooi isham, itu bukan senyum lagi la.. itu gelak nak mamposss siot...

tak tahan aku tengok dia orang rehearsal dulu setting lagu...

lagu ni memang babi babi babi giler punyer lagu..hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Kambeng : samalah kita, tapi tak pe asalkan pendapatan kita halal untuk menyara keluarga kita.

Tanpa Nama berkata...

SAPA SAPU DUIT FELDA - BAPAK PENGKHIANAT

SAPA BELI KAPAL SELAM MELALUI HANTUYA - DATUK PENGKHIANAT

Tanpa Nama berkata...

tebarai kentut aku bro.

kentut bsepah,bau haramjadah,rakyat tambah parah,kena tipu geng kuat mentekedarah,hari2 cekik darah,ada yg marah2, dok mengmpu x sudah2,smpi pusing cerite sejadah...

wakakaka....teruskan tt...