Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Disember 2010

SUARA SATU SAEKOR KANG KONG




KANG KONG NAK JADI KETUA CAWANGAN



nota:
kalau kang kong
jenis ukm ini
kira sap sap soi
semua boleh makan kah kah kah








TAKTIK LAPUK PENHI AGENDA PRiBADI -
berita hairan

Cadangan mengadakan pilihan raya Dewan Undangan Negeri (DUN) dikuasai pembangkang berasingan jika kerajaan Barisan Nasional (BN) mengadakan pilihan raya umum tahun depan semata-mata memenuhi agenda dan kepentingan peribadi Anwar Ibrahim.

Sambil menyifatkan cadangan itu taktik lapuk ketua pembangkang sebagai usaha mengalihkan tumpuan pengundi daripada kes liwat dan isu ketuanan Melayu, pakar undang-undang (perlembagaan) berpendapat cadangan itu juga sekadar menunjukkan kekuasaan pembangkang di negeri yang diperintah.
Pensyarah Kanan Fakulti Undang-Undang Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Dr Che Norlia Mustafa, berkata walaupun tiada peruntukan Perlembagaan Persekutuan menghalang DUN mengadakan pilihan raya berasingan, ia jelas untuk memenuhi matlamat Anwar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… CUBA SELIDIK KANG KONG INI DAPAT IJAZAH DARI MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah… BUNYI MACAM LULUSAN SINTOK … ATAU LULUSAN UKM?… kah kah kah

kah kah kah… PERNAH BACA TULISAN KANG KONG INI ?.... kah kah kah…

kah kah kah…. PERNAH BACA APA KEILMUAN KANG KONG INI?.... kah kah kah..

kah kah kah… MI SPIK INGLIS LITTLLE LITTLE… MI NASIONALIS… kah kah kah..

kah kah kah... MI NAME BIK... UKM ALL...KENAL MI... kah kah kah..

kah kah kah… SO… YOU NAK IMPROVE HOW THING … kah kah kah…

kah kah kah... WHAT IS THE BECAUSE PAKATAN WANT LATE ILEKSEN?... kah kah kah..

kah kah kah...FAT FAT DAK DAK FACE ROUND ROUND... LEG SHOT SHOT... kah kah kah..

nota:
bila gerombolan ajak main bola
jangan main
bila gerombolan tetap an tarikh
jangan ikut

ajak main konda kondi di jalan raya
bagi tarikh baru
kah kah kah

nota:
mandat march 2008 telah diberi oleh
orang ramai selama 5 tahun
ini mandat rakyat – bukan mandat
curi duit rakyat beli kapal selam yang tak menyelam

baru dua tahun menjalankan pentabiran
apa punya tuuuuur nak buat pilihanraya
apa punya tuuuuur ikut rancangan bik mama
apa punya tuuuur ikut mat mongol

kerajaan pakatan buat ajenda sendiri
biar gerombilan menari dan pakatan
pukul gendang kah kah kah


SILA TEKA SIAPA INI?


nota:
tengok betul betul
percaya ke cakap
dan analisa kang kong ini

muka macam mek jual tom yam kah kah kah

nota:
kalau tak jual tom yam
mesti stokis cni di ukm kah kah kah !

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

phd dari malaysia tu kot..kena ikut pm cakap,baru tak jadi pengkianat.

cicit ngah layor berkata...

Patut ler kangkong ditepi lombong tinggai kawasan Batu Gajah dah habih.....Setengah dah dihantor keIPT,suku,dibagi pader arnab,suku lagi,baghu ler jadi makanan org....itu pon terpakser kongsi dengan labi-labi.kah kah kah. Munoh dibuatnyer.

Tanpa Nama berkata...

hai, dulu kat perak nak pilihanraya cepat sangat.
la ni kenapa nak lambat2 pulak
Sebab pkr kacau bilau ker??

***Cikgu Bad bila nak masuk parti baru ikut zaid? Hj Mus pulak bila nak masuk amno, kan mat sembab dah pelawa! Lompat aje laa

Tanpa Nama berkata...

bang isham,

Dr. Norlia ni pensyarah perlembagaan aku, masa aku 1st year dulu. student kat Fakulti undang2 panggil dia 'pensyarah umno',

masa mengajar suka puji2 Tun Mahathir. asyik nak membasuh otak pelajar ajer. aku rasa yg dilantik jadi pensyarah sekarang yg pro- umno ajer. meluat aku.

sini, aku nak cerita satu kisah dulu. Masa Pakatan rakyat menang kat 5 negeri di PRU12, Fakulti kitorang siap buat forum tentang 'ketuanan melayu', lepas dia(Dr. Norlia) kena hentam ngan pelajar final year.

lpas tu, dia tak puas hati, dia tulis artikel tampal kat papan notis! lepas tu, abg yg final yaer tu pun tulis artikel balas dia punya artikel. tampal kat notis! (perang artikel)..haha! salute ngan abg tu, berani betul..

dulu budak2 law ada buat satu forum ttg krisis kat Perak. kat forum tu dia kena hentam ngan Malik Imtiaz(peguam hak asasi). buat malu UKM aje..

kalau kat bilik tutorial, jgn beri pandangan yg tak baik pada kerajaan, kalau kritik kerajaan sikit, dia akan menyampuk! menyampah aku. sbb tu lah kitorang diam ajer masa kat bilik tutorial..

yg dapat A paper Perlembagaan biasanya yg kaki ampu ajer lah... hahaha!

Tanpa Nama berkata...

dalam hal ini pr jangan beralah.
biar umno-bn mengelabah.
biar spr kelam kabut.
(dah mula kelam kabut pun)
cukupkan perintah 5 tahun.
ikut mandat rakyat, jangan ikut mandat najib.
sampaikan hingga tahun 2013.
ikut perlembagaan.
rakyat selangor, kedah dan pulau pinang (kecuali penyokong totok umno-bn) dah mula terima pr.
lebih-lebih lagi apabila selangor dapat menyelesaikan isu syabas.
ada 3 tahun lagi pr bela rakyat marhean.
banyak lagi manifesto pr belum dilasanakan.
mulai sekarang (dicadangkan) pilihanraya misti 5 tahun sekali.
kalau tak cukup 5 tahun jangan buat pilihanraya.
membazirkan duit rakyat aje.
oh, pilihanraya berasingan bazir duit rakyat.
pilihanraya belum cukup 5 tahun tak bazir duit rakyat.
bongok betul si timbalan spr tu.
agaknya dia ni sintok mari tak.
ikut cara amerika mengendalikan pilihanraya.
cukup masa pilihanraya diadakan.
ini belum 3 tahun dah nak adakan pilihanraya.
kerusi mb/km azizah razak, lim guan eng dan khalid ibrahim pun belum panas.
apa punya torlah spr, ikut sangat telunjuk umno-bn.

Tanpa Nama berkata...

Bakal calun Umno untuk PRU13....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahaha PHD dari tanoh melaya buleh buat gapo? hahahahah nok kecek dunia luar ore dok cayo, nate gong ! rano hok bodo lagu ni buleh PHD ? Nate beruk sungguh bodoh tahap dewa 7 petala langit hahahaahhaahahah Pok Ya kampong aku hok dok sekoloh pon cerdik dari hok ado PHD nate bodoh! Punoh ranoh abis tanoh melaya !

lan berkata...

nak dapat promotion kot

Tanpa Nama berkata...

Belajar tinggi2 pun masik TOTOK

Kalau mak cik felda lainlah...

Pelik betul aku...nasib baik bukan Mak Cik aku

Tanpa Nama berkata...

TT,

BN dan SPR pernah beri alasan, mahu mengelak pilihjanraya kecil dgn alasan membazir. Jika tak mahu membazir, adakanlah pilihanraya tepat 5 tahun sekali. Kenapa nak dipercepatkan sedangkan mandat utk 5 tahun. Senanglah PR buat peersiapan sbb dah tahu tarikhnya.

Lagipun, jika mahu adakan PRU mesti ajak ketua kerajaan negeri berunding utk tentukan tarikhnya. Kalau di negeri BN mereka boleh tentukan kenapa di negeri PR, mereka tak boleh tentukan sendiri.

Poooorah.

Adnan M

Tanpa Nama berkata...

mentang2 la hg lulusan um, xkan ukm pun hg nak tibai.. woi! hg igt ijazah hg dari um saja ka yg diiktiraf??? hg pun degree pekak ja.. xpayah dok sombong dgn org la...bodoh!!

bunbinban berkata...

woiiii...bila lak pr nak wat pilhanraya lambat...ntah2 sok lusa. yg umno gelabah psl apa. sukahati doranglah nak wat lambat ke cepat ke. gelabah la tu. spr pun mcm muka kena sembelit je. ha ha ha...mampos umno mcm ni dpt penyokong bangang siap ngan poiter 4 ha ha ha, anugerah dari betina atas tu.

Tanpa Nama berkata...

Ramai juga kangkong yang bersuara...Isham memang demokratik. Tak sangka juga dalam duni IT, dah ada maklumat....Tapi bila bab analisa masih sembab lagi..Tapi aku tetap hormati pandangan mereka kalau mereka ikhlas, Tapi teruskan analisa anda..Tapi kalau kangkong ni semua tak ikhlas, buat atas arahan, ke bayar dan sbgnya..Aku memang kecewa..Mereka ini tetap jadi kang kong dulu kini dan selamanya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

anon 16:11

kalau hang nak tau
KANGKONG ni yang bodoh sombong
cerdik tak boleh diikut
bodoh tak boleh diajar

memang cikai kangkong ni
tau nak membodek,mengipas
makcik felda boleh la kau kelentong
pi sekolah bertingkat-tingkat
tapi bodoh macam lembu australia

Tanpa Nama berkata...

esok mampuih kubuqkan sekali betina ni ngan bendera amno

baru ngam dengan slogan 'dulu kini dan selamanya'

Tanpa Nama berkata...

senyuman kambing tino umngokk..kah kah

Tanpa Nama berkata...

dia ckp xikut PRU taktik lapuk,lapuk tang mane,ada lapuk cam muka dia ke??

rosebiwu~ berkata...

bwahahahahaha!!!!
kalo inilah mukanya mmg aku percaya sgt la die pensyarah kanan...hahahaha!!!kesian~