Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Disember 2010

NAK BODEK APEK



BODEK JANGAN TAK BODEK




nota:
malaon ini saekor rottweiler yang setia
dulu setia dengan firaun
kemudian jaga mat zzz
hari ini setia pada mat mongol
kalau tak setia macam mana nak
cari makan kah kah kah



LAGI NGO BIDAS TINDAKAN NAZRI AZIZ - melayau

Majlis Perundingan Melayu Malaysia serta 136 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Melayu lain membidas tindakan Mohamed Nazri Abdul Aziz memberi layanan istimewa kepada Wee Chee Meng atau Namewee di Parlimen.

Presidennya, Profesor Datuk Dr. Kamarudin Kachar berkata, tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri bertemu Namewee yang tidak mengikut etika berpakaian di Parlimen kelmarin telah menghina institusi Parlimen.

Soal beliau, apakah kelayakan seni, kepakaran atau sumbangan Namewee kepada negara sehingga mendapat layanan istimewa itu daripada seorang menteri.
''Mohamed Nazri bukan sahaja telah meletakkan taraf menteri ke tahap paling rendah malah, ia juga menghina rakyat dan penggiat seni yang patuh kepada peraturan pemakaian apabila melawat Parlimen.
''Diharap tindakan Mohamed Nazri tidak disokong oleh pimpinan negara yang lain kerana jika ramai berbuat demikian pasti ramai orang Melayu kecewa,'' katanya dalam kenyataan akhbar di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PEKASAM INI SELALU KACAU DAUN… kah kah kah..

kah kah kah… PEKASAM SUKA POTONG STIM…. kah kah kah..

woit… FAHAM FAHAM LAAA…. GEROMBOLAN NAK BODEK ORANG CHINA… kah kah kah..

kah kah kah…GEROMBOLAN SANGGUP JUMPA APEK MANA PUN… kah kah kah…

kah kah kah…. LAGI KOKAK APEK INI…. LAGI SUKA GEROMBOLAN SAMBUT…. kah kah kah

kah kah kah…. SI MANGKOK PENYANYI INI PUN AKAN DI NOBATKAN OLEH GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…UNTUNG UNTUNG DAPAT SATU UNDI… kah kah kah

nota:
fuck tnb
kah kah kah


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Fuck tnb
Lanchoww tnb
fuck nazri
Lanchoww nazri
2 x 5 la lu 2 orang
semua Lanchoww. ..Pukimak punya menteri
bodek soi lek kaaaaaaa....
Untung untung boleh buat filem porno

Tanpa Nama berkata...

bodeklah selagi boleh

Tanpa Nama berkata...

Sham,
Gang BTN dan Ketuanan Melayu memang macam tu.Aku tak nampak apa salahnya Nmawee tu. Kalau nak banding yg terdokumen, gang gang ni lagi dahsyat
perkauman mereka.
Nasir

cicit ngah layor berkata...

NGO tu dah buat silap besor.Tak kan ler dier tak kenai saper Nazri tu....hidup sepanjang zaman.Sepak teghajangnyer dalam politik ni betoi2 menjadi,itu sbb dier bolih hidup lamer.Bulih jadi dengan sepatah duer kater dier bercakap dgn boss BSN,dapat ler apek ni buat filem.Lepaih tu komer akan tengok beghaper banyak pemuder2 sebangser dgn apek ni akan jadi penyokong parti dier.Maklom ler,apek ni saper yg tak kenai,beghaper banyak peminatnyer meliputi semuer bangser diMalaysia ni.Kiter tengok,tahun 2013 ni,NGO tu maghah dier lagi ker tidak? PR kener tengok dan pantau semuer ini,jangan jdi tukang jahit(goyang kaki)jer.Apek ni baik benor dgn apek porno tu.