Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 13 Disember 2010

SUDAH JATUH KENA KENCING




JATUH DI TANGGA KENA KENCING




KHIR TOYO DIGANTUNG DARI SEMUA JAWATAN PARTI - mkini

Mohd Khir Toyo telah digantung dari semua jawatan parti yang dipegangnya selepas didakwa di Mahkamah Sesyen Shah Alam atas tuduhan rasuahminggu lalu.

Setiausaha agung Umno, Tengku Adnan Tengku Mansor berkata
tindakan tersebut tidak ada hubungannya dengan pertimbangan kepentingan politik BN, tetapi ditetapkan dalam perlembagaan parti.

Akhbar Sinar Harian melaporkan beliau berkata, sesiapa sahaja yang didakwa atau menunggu kes mahkamah, akan digantung jawatannya dalam parti, seperti yang dilakukan sebelumnya.

Menurut Tengku Adnan berkata tindakan serupa telah diambil terhadap ahli Umno yang lain pada 2009, dan walaupun mereka kemudian didapati tidak bersalah, kedudukan mereka tidak dikembalikan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah… WA TAMAT TUN… WAL KAPUTTUN… WAAL HABIS ZON… kah kah kah..

kah kah kah…. SANDIWARA INI DI TERUSKAN LAGI…. kah kah kah…

kah kah kah….. SUDAH JATUH…DI PIJAK PULA … KEMUDIAN KENA KENCING…. kah kah kah..

kah kah kah…. ADA UNSUR UNSUR ANTI JAWA DISINI…. kah kah kah..

kah kah kah…KESIAN…. DUA EKOR JAWA MALIKUL DAN ZAHID HAMIDI SENYAP AJE…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK ADA SOLIDARITI KE JAWAAN…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA MEROMPAK SAMA SAMA…. kah kah kah…

kah kah kah… BILA DAH JATUH… MADE DONNNOOO…. kah kah kah..

nota:
apa yang dilakukan ke atas
khir ini adalah sandiwara untuk
memastikan orang ramai puas hati
kesilapana toyo bukan kerana rasuah
tetapi kerana dikalahkan oleh pakatan rakyat

kalau toyo masih jadi mb – ingat akan ada kes
rasuah ini? kah kah kah kah

ini juga adalah cara untuk menyediakan jalan
untuk senatak ezam mat nor. senatak ini
adalah watak yang paling kehadapan yang
boleh memimpin dan mengambil alih selangor
dari pakatan rakyat.

sayang ezam yang hebat ini juga sedang
mendapat tentangan yang hebat dari banyak
ahli ahli gerombolan terutama dari exco pemuda
dan ahli fikir gerombolan – lokman adam.

menurut lokman senatak ini telah mendapat duit
dari estrada bekas presiden filipino tetapi
hanya makan sorang – menjadikan lokaan bengang kah kah kah

lokman adam telah bersedia dengan pelbagai dokumen
kini dokumen anti senatak ini telah melebihi empat kotak kah kah kah

nota:
lokman juga diberitakan
memiliki dokumen tentang
mansor yang mengaku dirinya
sebagai tengku - kah kah kah


nota:
banyak orang toyo yang
cari makan dibawah toyo
telah mula bengang dan mula menyusun
kita tunggu dan nanti kah kah kah

12 ulasan:

matstimketum berkata...

kah,kah,kah....bolehkan ketam-ketam ni berperang? nak kawad lurus pun tak tahu! akhirnya senatak yang kenyang!

mosabit berkata...

loh..kempunan aku ora ketemu sama toyol...

entek kabeh kepinginanku karo dek ae...aku di apusi tho...

sa iki...wong jowo mbalayu kabeh karo cheleng nang blukar....tabrakannnn....

iki pantun ne...

bayu seng jeru tambahi jeru..
hujan seng beyen urung lah liren..
aku ora turu ora iso turu....
loro seng bien urunglah liren...

kalau tak tau maksud..sila tanya noh gadot...

kah kah kah kah kah kah ...

jawa bukit kucing berkata...

kah kah kah 'NOH the JAWA' sudah senang hati.

Tanpa Nama berkata...

wak khir boleh jual tempe bakar kat pasar jawa.....mesti laku pasal muka dia berkilat,awet muda

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. takder sapa nak bekap doktor gigi yang telah membuat rekod pencabut gini terbanyak di malaysia.. rekod ini tak boleh dipecahkan oleh mana2 doktor gigi di seluruh dunia..

1. dia mencabut gigi sebanyak 100,000 gigi selama setahun bagi 10 tahun kerjayanya menjadi doktor gigi.. bermakna dia mencabut 1,000,000 gigi selama 10 tahun menjadi doktor gigi.

2. sebab tu jangan persoalkan dia membeli rumah berharga 24 juta tu.. dengan purata 8,333 batang gigi dia mencabut sebulan.. secara istiqomah.. wow.. sehari 378 batang gigi mampu dicabut dikliniknya bagi setiap bulan..(sebulan, klinik bukak 22 hari, 8 hari cuti weekend)

Tanpa Nama berkata...

Kerana Toyo dah kena dakwa.
Ada seorang hamba Allah kecut perut.
Tak tidur malam.
Risau sentiasa.
Takut rahsia terbongkar.
Namanya, Hishamuddin.
Siapa dia ni?
Kalau nak tau carilah sendiri.
Sekali sekala, apa salahnya kita main konda kondi.
Klunya, ada pada RPK.

tok jenggot berkata...

kapok kari dr khir..
mbiek mangan rasuah ngedol tanah sak enak2 aee wae..
saiki wes kenek tahan karo SPERM pun esek iso nguyu
silap2 najib ngaei piro mboh upah dr khir jadi plakon ..

ngesok angger wes lepas sekan SPERM ngedol tempe meneng la..

ucapan kapok karo dr khir...

Tanpa Nama berkata...

Kalau toyol didapati bersalah, dihukum dan dipenjarakan....

Aku akan sunat sekali lagi!!

***bukan toyol kena kencing
kita yang kena kencing laaa!!

Tanpa Nama berkata...

noh boleh ganti toyol jaga gerai tempe amno kat selangor

noh sudah banyak senang hati
dan berbesar hati

toyol boleh pencen
dan bukak kedai jamu

opisboi berkata...

tapi dia cabut gigi tokey2 spt tokey babi, tokey pasir haram,tokey tanah haram,tokey permainan video haram dan akhir sekali dia ini memang anak HARAM jadah pon.

Tanpa Nama berkata...

celeng tenan kue toyol,ngerompak wae kerjan ne,rasa ke sa iki,ka wos,kah kah kah..


wong kam pong

W 7 berkata...

Mula-mula ada juga gerombolan kata, Si Dr Jawa ni gentel men. Lepaskan jawatan chief adun BN d dewan S'gor. Tak macam DSAI, takut lepaskan jawatan ketua penbangkang.... nahhh... ambik kau ! ice cream mogolia tak laku, terpasaklah mansor tengkuneng ikut penuh dalam keadaan paksa untuk Dr jawa TIDAK ada jawatan pun dalam parti.
Sekarang orang Java Dr. akan maklum balas arahan mansor tengkuneng dengan senyap....dahulu. Sama-sama kita tunggu d manakah datangnya kekuatan Java-Java.