Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Disember 2010

MARI KETAWA !!!



PERJUANGAN NAK JADI TUAN




nota:
kah kah kah
kah kah kah
inilah perjuangan
yang maha hebat
tapi sayang tak ramai yang datang
lepas jumaat di depan masjid puchung perdana

kemana yang lain kah kah kah !

32 ulasan:

Pena Marhaen berkata...

duit untuk bayar pelakon tambahan tak cukup kot...hahaha!!

Tanpa Nama berkata...

Hoi haprak( panggilan mahathir untuk melayu umno)....jangan babitkan orang melayu dan islam lah....ketuanan yang kau orang perjuangkan sepatutnya disebut...."PERTAHANKAN KETUANAN UMNO"...bingai....kahkahkah

Aa berkata...

Macam main main je

zuraimi berkata...

melayu umno dah pupus kot...wakkakaka

Tanpa Nama berkata...

ini sudah dikira ramai la kalo grup gerombolan datang.. nampak sangat muka 2-3 ekor ni la yang kuat mentekendarah projek2 kecik ni.. kontrektor kelas F.. hahahaha

don berkata...

nie semua buat ramai wakakakakaak agak agak diorang semua nie orang melayu ka wkakakakakaka

sama mcm video nie
http://www.youtube.com/watch?v=2qNRERFlzrU

kodok berkata...

wa solat jumaat kt masjid ni semlm..blk kuar dr masjid trus dpt flyer dr balaci perkosa..nnt kalo ade lg wa scan & emel...tu pun kalo wa lom campak dlm tong sampah laaa...wakakakaka

Tanpa Nama berkata...

Mari Kita Ketawa Kah...kah...kah...

Saya bila satu dua tiga lekup...

Demo Ketuanan Melayu di Puchong tu ada 21 orang sahaja....

-zunodeng

Mr Asrul berkata...

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Indon pun turut pegang kain rentang. Itulah Melayu bangang, dulu biarkan Paria Kerala gubal kuasa2 Rajah sekarang terhegeh2 jilat balik. Baru sekarang sedar semua lanun2 ni Keling dan Jawa...takde Melayu pun?

Puan Ainon Mohd. berkata...

UMNO sudah tiada duit lagi bagi menanggung kos mengumpulkan lebih banyak orang-orang upahan mereka. Sebanyak itu sahaja yang mampu dikumpulkan oleh UMNO. Kasihan....

Tanpa Nama berkata...

panazzzzzzzzzzz......

perangai buruk pemimpin umno

skandal timbalan menteri dengan pegawai khas pm

http://selangor-umno.blogspot.com/2010/12/skandal-timbalan-menteri-dengan-pegawai.html

Tanpa Nama berkata...

tak ramai sebab geng dia tak ramai gi sembahyang jumaat.

Tanpa Nama berkata...

kakahkah aljub anugerah tuhan kakahka

kahkahkah anugerah tuhan kaki jolok jubor kahkahkah

kahkah anugerah tuhan jolok cipcp bini orang kahkakah

Tanpa Nama berkata...

Bajet tak sampai ke bawah itu lah sebab nya tak ramai.
Bajet ada tapi semua masuk poket dan bisalah UMNO Fulus tak masyuk apa pun tak bergerak.
Ketuanan UMNO.....pppiiirrraaahhhh

Tanpa Nama berkata...

kesian dgn tuan2 melayu....hampeh!!..

Tanpa Nama berkata...

kesian tuan2 melayau..hampeh buduhh bangangg....

crayon berkata...

sure heboh!!

Tanpa Nama berkata...

JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...

ComOt berkata...

jap nak kire..1..2..5..9..wah!! 10ribu yg hadir neh!!!!

Tanpa Nama berkata...

yang lain tak datang solat jumaat.

mosabit berkata...

pasal apa tak ramai????..

pasal tak trill....
takdak kepala merah datang nak memancut mancut..
pasal takdak kepala merah datang nak main tembak tembak asap...

maka itu takdak sambutan..

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

Nampak gayanya bungkuslah Ketuanan Melayu.
Hidup slogan DS Wan Azizah Melayu Bermaruah.
Barulah Melayu tak boleh tipu Melayu.

orangkasai berkata...

melayu lain semua tak kebulog nak pertahankan semua tu,.....

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak sangat lihat rupa bangsa Melayu yang banggang, bodoh, biul, tenggik, sial, otak udang, kepala barua, kepala komplot, kepala 1 sen dan kepala tahi, itulah rupanya. Tak perlu pergi zoo atau muzium untuk melihat spesis ini. Rakyat negara ini sibuk mengikat perut dengan bebanan kenaikan harga barang keperluan dan peningkatan kepelbagaian bil dan cukai barangan, kepala tahi ini sibuk dengan Ketuanan Melayu banggang mereka ini. Inilah hasil kejayaan UMNO yang amat ketara kerana melahirkan generasi "barua", yang tidak tahu apa yang mereka ingin perjuangkan.

Tanpa Nama berkata...

ade nasi bungkus x?

hafszach berkata...

Sape yg pertikaikan hak keistimewaan bangsa melayu..??
Hak keistimewaan bangsa melayu,agama islam dan raja2 melayu termaktub dalam fasal 152 & 152 perlembagaan negara malaysia..

so perkara ini tak berbangkit pun..
yang dipertikaikan oleh ramai pemimpin melayu dan org melayu sebenarnya adalah isu ketuanan melayu..

Ketuanan Melayu adalah satu istilah sahaja ianya tak tercatat dalam perlembagaan negara pun..

istilah itu muncul adalah demi kepentingan para pemimpin melayu yang menerajui parti politik dewasa ini..

aku org melayu dan aku tidak mahu bertuankan pemimpin politik melayu..

Apa istimewanya mereka menjadi tuan kepada semua bangsa dalam negara kita ni..

Dan aku mengundi dulu pun bukannya utk melantik mereka menjadi tuan kepada aku... aku mengundi supaya mereka menjalankan amanah yg diberikan oleh rakyat mentadbir negara..

jangan jadi kadok naik junjung.. tak sedar diri dan lupa daratan..

Kenapa pakar2 sains politik tak huraikan semua fasal2 152 & 153 perlembagaan negara..Professionallah sikit..!!

Apakah para pejuang UMNO yg kononnya diterajui oleh menusia2 yg cerdik pandai melayu dan kononnya ada memiliki PHD dalam pelbagai bidang sendiri jahil tentang perlembagaan atau


Pelik sungguh bila mana sultan dan raha2 melayu sendiri yg pakar dalam bidang perundangan tidak berdaya menjelaskan perbezaan diantara Artikel 152 & 153 dan istilah Ketuanan Melayu..

Mengapakah sultan azlan sendiri boleh terkeliru dan terpengaruh dgn propaganda pihak2 tertentu memainkan istilah tersebut..?? Takut fulus tak masyuk ka..??

UMNO dah Lupakah dgn satu2nya Bangsa cina yang mendapat "KETUANAN CINA" yang teramat mulia TENGKU WONG saudara kesayang Sultan Pahang..??

Mengapa UMNO dan pERKASA tak protes TENGKU WONG.. pi lah buat demo dpn istana Pahang.. mana teloq hangpa semua..??

Kenapa sultan pahang tak lucutkan gelaran Tengku Wong..??
Sebab dia tokeh Balak kat pahang..??
Takut nak lucutkan gelaran sebab takut Fuluss tak masyuk ka..??

Menjijikkan sungguh..!!!
so sape yg mengadaikan ketuanan Raja2 Melayu..
Cermin diri dulu...!!

hafszach berkata...

Memang bumiputera dhaif dan miskin mereka bukan sahaja miskin harta tapi miskin ilmu dan pemikiran setelah lama dijajah negara eropah.. sehinnga kita terus terjajah.. minda tidak berkembang hanya menjadi pak turut dan bergantung nasib kepada pihak2 tertentu sahaja.. nasib mereka diserahkan bulat2 kepada manusia bukannya kepada Allah..

Media UMNO ada menyebut tentang artikel 153.. sape yang mempertikaikan Artikel tersebut.. mungkin UMNO beranggapan PKR kot..

Setahu aku tak de pun disentuh oleh wan azizah tentang Artikel tersebut yang di sentuh hanyalah KETUANAN MELAYU...

Ketuanan Melayu hanyalah istilah semata-mata dan ianya tidak ada dalam perlembagaan negara.. so apa masalahnya..

Ketuanan Melayu hanyalah istilah yg digunakan semata2 Untuk menunjukkan yg UMNO itu tuan kepada semua Rakyat..

Ada berapa banyak tuan lah dalam negara kita ni...

Mana nak letak Yang diPertuan Agung..?? kalau UMNO sendiri mengaku sebagai tuan dalam negara kita ni..

Pemimpin UMNO perlu lebih jujur dalam menghuraikan perkara ni...

Kesian aku tgk penyokong2 UMNO saban hari ditipu oleh pemimpin2 mereka.. tapi nak buat macam manakan.. org kalau dah bodoh dan bebal macam tu lah nasib mereka..

Semua rakyat tak kira apa bangsa sekali pun tahu bahawa setiap sultan adalah Tuan Punya Negeri masing2.. contoh sultan s`gor adalah tuan punya negeri selangor, sultan kelantan ada tuan punya negeri kelantan..

Sekarang ni UMNO tuan punya negeri mana..?? Negeri Antah Berantah kerr..??

"Tidak ada guna kita pertahan ketuanan Melayu, kalau pencuri jadi tuan,"

Mungkin kasar bahasa tu.. Tapi bukankah pencuri namanya kalau Dana Milik Bumiputera sebanyak 54 Bilion lesap dan kini cuma tinggal 2 Bilion sahaja..

Sapa yang rembat 52 Bilion..?? dana Bumiputera ini dijaga oleh Ketuanan Melayu UMNO..

Kat Akhirat sape nak jawap semua tu..?? Adakah di hadapan Allah nanti nak jawap sbb kami ni tuan kepada semua bangsa dalam Malaysia maka kami bebas merempat dana Bumiputera tersebut..??

Nasihat saya kembalilah kita semua kepada agama jika kita benar2 org yg beriman..

Jangan jadi Yahudi.. yahudi semua yakin dan percaya dgn kandungan ASl-Quran tetapi mereka tak beriman dgn Al-Quran..

Lim Guan Eng yg bangkitkan tentang kehilangan Dana Buniputera RM 54 Bilion dalam Parlimen, apa komen Ketuanan Melayu dalam Parlimen..?? senyap seribu bahasa...!!!

Guan Eng Desak ditubuhkan Suruhanjaya diraja bagi menyiasat kehilangan tersebut.. apa komen Ketuanan Melayu..?? Senyap juga..!!!

Kalau apa yg Guan Eng katakan itu Fitnah.. samanlah Guan Eng.. kenapa Ketuanan Melayu tak saman..?? so bila UMNO tak saman maka rakyat akan berangapan Ketuanan Melayu UMNO ni adalah tuan yg paling bacul sekali dalam Dunia..

UMNO cuba chek dalam semuar masing2masih ada teloq lagi tak..?? entah2dan tinggal sebijik kot..

Bigfish berkata...

Aku dah ketawa sampai terkentut2 dengan sambutan melaut kpd perjuangan baboon2, oooppsss balaci2 umngok nih. jap, kahkahkah. rasa2 nya ada tak masuk dlm utusan meloya atau starhil tu?

kambeng berkata...

kau je lah yg melayu arman..klaka la kau ni..ekekekekeke

Tanpa Nama berkata...

puak bodoh lg pnjilat pungguk umngok pi mmpus la..sape nk join,geng sokong tinggi,perkasa bole la join..xmain la parti2 ni,sape telus,sape ikhlas itu yg kami pilih,wat masa ni sorry la umno..blahhh

Wak Arjun berkata...

Bangang mengalahkan tahap lembu.
Kalau boleh jadi bahan Qurban dah ramai dah kena sembelih Raya hari tuh....