Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 11 Disember 2010

PROJEK MENIPU MELAYU LAGI




RAKYAT BANGUN MELAWAN




nota:
orang ramai tak ada
pilihan lagi
humbankan gerombolan
atau terus kena tipu kah kah kah





PENIAGA CEKIK DARAH DIPANTAU
-melayau

Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob memberi amaran kepada para peniaga agar tidak menaikkan harga barangan sesuka hati kerana perbuatan mereka itu kini sedang dipantau dan direkodkan.

Dia berkata, biarpun buat masa ini tiada peruntukan undang-undang yang boleh dikenakan terhadap peniaga 'cekik darah', tetapi semua rekod tersebut akan dijadikan rujukan apabila Akta Anti Pencatutan 2010 mula berkuatkuasa April tahun depan

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BETUL TIPU RAKYAT…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK PANTAU BUAT APA?.... kah kah kah..

woit… NAK BAGI KERJA PADA ORANG KERAJAAN UNTUK PANTAU… kah kah kah..

woit…APA TUJUAN MEMANTAU… kah kah kah..

woit…. INI HANYA HELAH NAK SEDAP KAN HATI ORANG RAMAI RAMAI…. kah kah kah..

kah kah kah..ORANG RAMAI NAK HARGA MURAH…BUKAN NAK PANTAU… kah kah kah..

nota:
ini projek menipu
dulu ila harga barang naik
maka ada lawatan ke pasar
kemudian ada kempen bubuh harga
ini semua tipu – bubuh tanda harga
dengan harga murah ada lah dua pekara yang berbeza.

hal pantau ini pun sama – pantau buat apa?
kempen pantau ni nak tipu melayu
kempen nak tipu mak cik felda kah kah kah


21 ulasan:

Arie_73 berkata...

pantau memantau dan pantat memantat memang keje gerombolan..dulu, kini dan selama nya....lancau

Tanpa Nama berkata...

aku cukup hairan la dengan rakyat kita ni, sudahlah menteri ini memang bodoh dan bangang, tapi tak boleh ka kita pakat2 pi sekeh kepala dia sorang sekali sampai berkecai kepala dia...

sudahlah bodoh, mengajak orang lain pula menjadi bodoh bangang macam dia jugak.. tapi takper, kita memang rakyat yang suka ditipu dan dibodoh2kan..

Yong berkata...

Batalkan semua tol. Turunkan harga minyak. Gerenti harga barang tak naik. BN ada berani?

dukun melayu berkata...

pantau pantau panteeet panteeeet

Tanpa Nama berkata...

memang betul pun, hari hari kena tipu tapi ironinya duk caye situ la rakyat. huhhh

Tanpa Nama berkata...

pantau ke lancau?

Tanpa Nama berkata...

PANTAU....kalau huruf U kat belakang ditukarkan dengan huruf T....apa bunyinya...menteri kenal dengan benda tu....kahkahkah

don berkata...

chehe teh o ais din putrajaya pun dah naik 20 sen pantau kenapa pantau bik mama ka?

Tanpa Nama berkata...

Kami kata pantau, pantaulah !!!

BUKAN SENDIWARA. BUKAN SENDIWARA Macam cerita Menahan Anak Toyol, BUKAN SENDIWARA atau PURBAWARA...

TIPUWARA.....Kah...kah...kah...

-zunodeng

Tanpa Nama berkata...

pantau ke pantat?

Tanpa Nama berkata...

JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...
JOM PAKAT KITA LEMPAR KASUT
PADA PM NAJIB...

mosabit berkata...

dia nak pantau peniaga cekik darah????...

dah tu dia pulak kata ..tiada peruntukan undang-undang yang boleh dikenakan terhadap peniaga 'cekik darah'....

ada peniaga tu kisahh..????

kalau bengap dan bengong jangan bagi tau orang lain lahhhhh woiiii...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

peniaga mana ada cekik darah
babi yg naikkan harga 4 barang utama tu yang cekik darah

lagi mau tipu orang!!!

hafszach berkata...

diorang ni MEMANTAU ke MEMANTAT..??

Tanpa Nama berkata...

'pantau' ke 'pantat' mak dia?lancau la sobri tu..muka mcm dugong,jongos je lebih,sekali wa tampar berlumba gigi keluar

Tanpa Nama berkata...

jgn ckp peniaga je..kerajaan yg cekik darah rakyat pun kami nk humban..bodoh punya menteri asik mantau je..sekor menteri bodoh umno

Tanpa Nama berkata...

Chssss..celak in seekor munkee bernama Ismail Yaacob Sabri..kenapa tidak sebut nama Kerajaan BN yang baru menaikkan harga 2xpetrol, gas, dan gula. This is what the saying says" DO AS I TOLD YOU DONT DO WHAT I DO".

Sekarang rakyat menderita kerana BN=BARANG NAIK.

Waktu PRK diSAPI, pemimpin UMNO telah memberi jaminan kepada pengundi bahawa tidak ada rancangan Kerajaan untuk menaikkan harga petrol. Belum lagi sampai dua bulan sudah naik harga petrol. NIAMAH!!

Jangan lagi percaya dengan BN. Tolak mereka dalam PRU13.

Tanpa Nama berkata...

kerajaan akan pantau harga barang...maka adalah pulak berok yang bertugas sebagai pemantau dan akan dibayar gaji dengan duit rakyat. BARANG NAIK memang nak kena PANTAT! babi bn @#?><:%$!!!

ambas berkata...

sbelum memantau diorg akan cadangkan buat makmal kajian dulu..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sekarang bukan undi hantu lagi tetapi kerajaan BN sudah melulusakan permohonan kewarganegaraan orang asing. Mereka ini dipercayai akan memenangkan BN dlm PRU akan datang.

Tanpa Nama berkata...

Mana ada peniaga buat kesalahan, wahai Pak Menteri. Mereka tak menaikkan harga sesuka hati.

Peniaga hanya MERASIONALKAN harga sesuka hati, dan dalam Akta Anti Pencatutan (sic) 2010 tu nanti nescaya peruntukkannya ialah kesalahan hanya berlaku apabila sesiapa yang MENAIKKAN harga sesuka hati.

Jadi Pak Menteri, where got road itu Akta Anti Pencatutan (sic) 2010 boleh saman one? Bukankah makna istilah NAIK dan RASIONAL tu amat berbeza sekali?

Kes buat putaran yang makan diri sendiri. Itulah cara UMNO/APCO dulu, sekarang dan hingga ke akhir hayat.