Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Januari 2011

BAHAYA JANGAN DI TEMPAH



SAPA TEKAN DIA TARIK



nota:
ini projek sapa?
ini kroni sapa?
mana dia sprm?

betul tak runtuh?
kalau runtuh macam mana?
kah kah kah




MRR2 SELAMAT DI GUNAKAN, KATA MENTERI – minsider

Orang ramai yang menggunakan jejambat di Jalan Lingkaran Tengah (MRR2) di Jalan Sungai Buluh-Kepong kini tidak perlu khuatir dengan keselamatan jejambat berkenaan kerana ia kini selamat untuk dilalui setelah struktur yang terjejas siap dibaik pulih hari ini.

Menteri Kerja Raya Shaziman Abu Mansor berkata struktur yang terjejas itu iaitu rasuk silang pier 28 siap sepenuhnya hari ini dengan menggunakan teknologi kabel keluli pra tegasan selepas teknologi dari Jerman yang digunakan sebelum ini mengalami kegagalan.

Pada Ogos 2008, serpihan konkrit perekat dari jejambat itu terjatuh ekoran tendon yang digunakan untuk mengukuhkan rasuk silang yang diperbuat daripada bahan Carbon Fibre Reinforced Polymer (CFRP) itu rosak akibat tindak balas kimia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INGAT… MACAM MANA BACA MEDIA MALAYSIA?.... kah kah kah

kah kah kah…. BERANI LINTAS…. BERANI TANGGUNG…. kah kah kah..

nota:
apa jadi kes tiga budak perempuan
yang meninggal dunia tenggelam
jembatan gantung runtuh?

ingat program apa?
program perkhemahan satu malaysia

mana laporan yang dijanjikan?

mana laporan stadium runtuh?


INGAT TAK KHEMAH SATU MALAYSIA?



nota:
jangan buat buat lupa?
jangan buat buat donno?



7 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kalau teknoloji Jerman tak berjayer,teknoloji daghi maner pulak yg digunerkan yg membulihkan jambatan ni siap?Komer jangan ingat nyawer org ni mcm nyawer nyamok.Silap2,tak pasai2 pulak ader PRK sbb ghontoh sekali lagi.Bior bebenor.

Tanpa Nama berkata...

musim hujan ni lagi kena beringat2
takut ada tindak balas kimia lagi
mati katak kome!

Arrrrrrrrrr!
berapa jumlah semua RM buat dan repair jambantan MRR2 yang dah siap turrrrr?

bila nak BAGI LAPORANNNN!

PERGI LANCHOWWW LAA

Tanpa Nama berkata...

bina runtuh bina...tak der hal punya sbb duit mak bapak yahudi...pergi lancau la yahudi

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni pakai teknologi pembakar jambatan pula.

penyamun berkata...

runtuh la

Tanpa Nama berkata...

zurmesmemang sengaja dibuat rosak supaya kontrak baiki dapat dibuat sokmo.ahh biasa bang kalu tidak umno terpaksa diubah nama.
myz

Tanpa Nama berkata...

Alaaa...
Ni jmbatan retak pon korang dah kecoh, belum lagi loji nuklear. Tunggu loji tu bocor pakat2 la ceduk radiasi tu.

Loji nuklear malaysia ni akan disahkan oleh PM paling selamat di muka bini dia (bukan mukabumi). Loji nuklear cap ayam.

Loji ni akan dinamakan sempena nama PM skang ni, Loji Najis Tong Nazak.

kahkahkah