Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 9 Januari 2011

KESAH ROGOL BELUM HABIS




SAMAN JANGAN TAK SAMAN



MAHFUZ MINTA RAIS SAMAN BLOGGER PRO UMNO – harakah daily

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar menggesa Rais Yatim memfailkan saman terhadap penulis blog yang telah membuat tuduhan terhadap beliau berhubung isu skandal dengan pembantu rumah Indonesia.

Katanya, ianya termasuk menyaman blogger pro Umno Ahirudin Attan yang juga dikenali sebagai Rocky's Bru yang merupakan blogger pertama menyiarkan pendedahan WikiLeaks berhubung tuduhan itu.

Biarpun Rais menggesa pihak polis menyiasat, namun menteri penerangan itu sendiri kata Mahfuz, perlu menunjukkan kesunggahan membersihkan namanya yang telah dicemar oleh 'penulis blog liar' yang didakwanya dalam penafiannya kelmarin.

"Kalau dia yakin dia bersih, dia perlu saman Rocky's Bru dan dakwa beliau kerana fitnah.

"Polis siasat, siasat juga, tapi kena saman kerana nama baik beliau telah tercemar," katanya ketika menghubungi Harakahdaily.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. BETUL LAAA…. KENAPA TAK SAMAN?.... kah kah kah..

kah kah kah… KALAU BERANI KERANA BENAR…. SAMAN LAAAA…. kah kah kah..

kah kah kah…..CAKAP SAJA TAK BUAT….. SEMUA ORANG BOLEH CAKAP…. kah kah kah…

woit… DULU BUKAN MAIN CEPAT SAMAN… KES KONTREK SATU BILION RINNGIT DINO… kah kah kah....

kah kah kah… CEPAT SAMPAI SURAT PEGUAM….. kah kah kah..

kah kah kah… SEKALI INI BUKAN MAIN SLOOOOO….. kah kah kah..

kah kah kah… ADAKAH KERANA INI KES ROGOL?…. kah kah kah..

kah kah kah….ATAU ADA TELOR DALAM BAKUL…. kah kah kah

kah kah kah…. ATAU ADA AMAH DALAM SELUAR… kah kah kah..

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Atau telur dah masuk dah masuk kedalam?

Tanpa Nama berkata...

setuju 100%
kalau tak terlibat mesti kasi saman
nama kasi bersih

ada brani jumpa rocky ini kali?

Tanpa Nama berkata...

Dino....dino..
lu cibai laaa..
bil telpon awek depan umah dah setel blum?
dah la perabih duit biasiswa pegi belajar kat england...cibai..gue xdapat sambung kuliah.
ngesok london loe!
xlayak jadik budak ARM-Punk Boys!

i_refused

Tanpa Nama berkata...

" saya berjiwa besar dan pemaaf, biarlah mereka fitnah saya.... sapa kamu yang mendesak saya saman pemfitnah? itu hak saya sama ada nk saman ke tidak....." itulah agaknya nanti perogol ni nak cakap

Anti TELAN berkata...

Tak faham-faham la kau orang ni. Dah berapa kali aku nak beritahu.

Dalam kolam air yang tenang, jangan disangka tiada 'Udang Jantan'...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Gua surat macam tu tak mainlah.
Apa kata bawa saja Robingah ke Jakarta atau Kuala Lumpur buat sidang akhbar.
Lagi bagus kalau dia buat akuan bersumpah macam Bala.
Ini kes besar kalau tak siasat macam Anwar (diam aje) maruah Kerajaan terutama Peguam Negara akan tercemar.
Kalau Anwar disiasat bagai nak rak Rais juga perlu disiasat.
Lagi pun rogol lebih menjijikkan dari liwat.
Bersikap adillah wahai UMNO-BN.

Tanpa Nama berkata...

mana gerombolan jelebu x wat repot balas PR jlebu?mana apak uniuh?mana ktua pmudenyer...
alih2 brahim che mat plak...mesti ader yg x kena nih...

Tanpa Nama berkata...

TT, engkau silap la. ADA TANGAN AMAH DALAM seluar la.....

ole gen berkata...

mana gerombolan jelebu x wat repot balas PR jlebu?mana apak uniuh?mana ktua pmudenyer...
alih2 brahim che mat plak...mesti ader yg x kena nih...

2011 Januari 9 11:38

EH EH.!Ibrahim Che Mat plak...itu cikgu saya sekolah amar penghulu dulu tu na pa jangan lah nak kenekan dia lak sian dia....

kawan berkata...

Kelmarin dan semalama saya menerima dua maklumat berhubung Menteri Tv dan Komunikasi, Malaysia. Seorang itu memberi tahu dakwaan yang berlaku ke atas menteri itu diakui sendiri olehnya bernama Dino.

Kata sumber itu kawannya adalah kawan baik kepada Dino. Menurut Dino ada sesuatu yang tidak kena ke atas bapanya. Kononnya apa yang dilakukan menteri berkenaan terserempak dengan Dino. Perbuatan nakal menteri berkenaan katanya berlaku di balik pintu.

Manakala semalam satu sumber memberi nama orang yang dikatakan rapat degan menteri berkenaan. Orang ini pernah bekerja dengan menteri itu dan orang juga menguruskan orang gaji untuk menteri itu. Orang ini pada masa ini ada di Terangganu berkerja di sebuah syarikat pembalakan dan kenal rapat dengan MB Terangganu, Ahmad Said. Ahmad Said juga dikatakan tahu cerita ini.

Saya belum konteks orang ini untuk mengesahkan dakwaan mengatakan dia rapat dengan menteri itu dan mengaturkan menteri itu tentang sesuatu yang sulit. Saya harap kalau orang ini dihubungi dengan nombor yang kepada saya, saya akan dapat penjelasan sebenarnya mengenai Rais. Sdr Hambalid Latif yang berkeja dengan Mat Said juga boleh membantu saya. Sara rasa Hambali telah tahu perkara ini.