Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Februari 2011

PROOOT PREEEET DARI SAEKOR EEE



CUBA TEKA



nota:
kalau tak ada internet
mana kita dapat teka siapa
dalam gambar ini?

cuba teka ini siapa?



HANYA DENGAN INTERNET KITA TAHU SEMUANYA



MEDIA DI INTERNET BANYAK BOHONG
- meloya

Kebanyakan media Internet kini dipenuhi dengan pembohongan ekoran kebebasan yang tidak terkawal.

Zainuddin Maidin kesal dengan fenomena tersebut yang menghakis kedominan akhbar arus perdana dan menyebabkan generasi kini hanyut dalam penjajahan minda oleh media tersebut.

"Di Barat, mereka momokkan semua orang dengan kejatuhan media cetak. Hakikatnya media cetak masih kukuh sebagai pemangkin pembangunan negara," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah…MI SPIK INGLIS… kah kah kah..

kah kah kah…WHAT IS THE BECAUSE… NO BUY UTUSAN MELAYAU…. kah kah kah..

kah kah kah… MI TELL YOU…. MI NO BELIF… YOU RITE WAT?.... kah kah kah..

kah kah kah… YOU TINK MI NO SPIK INGLIS…. MI SPIK EEEE….. kah kah kah…

nota:
eee ni betul kaki tipu
laporan demi laporan telah keluar bahawa
akbar arus perdana tidak diyakini isinya
keputusan jumlaah gol juga tdak ditakini
kalau dilaporkan dalam utusan melayau
malah angka number ekor juga ada orang tak pecaya
kalau melayau yang lapor kah kah ka

nota:
laporan dari pengedit akhbar neilsen consumer survey
yang digunakan oleh semua pengiklan yakin bahawa
melayau makan mersot – kerana itu tak ada iklan masuk

dulu ada iklan dari khir toyo
ada iklan dari penang
bila dapat datuk beli iklan satu muka ucapkan terima kaseh
pada sultan – tapi ini sebanrnya nak bagi duit pada merlayau
bila pecah tanah di selangor beli iklan
ini semua cara nak bagi melayau duit
sekarang semua sudah kering kah kah kah

nota:
di barat di momokan?
kah kah kah

itulah sudah belajar bahasa inggeris lari

media cetak telah merosot ini adaklah hakikat
semua media merosot
kerana internet lebih bebas
lebih berani menganalisa
tak perlu tunduk pada pengiklan
atau tuan empunya modal

malah murdoch sendiri mengaku hal ini

opps.. maaf eee ni tak tahu siapa murdoch kah kah kah



20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dalam satu interbiu dengan aljazira berkaitan himpunan bersih 2007..

'the police has come.. err uu aa to disperse the protestant. the unit... err uuu aa fru... do the job. this is err aa uu the action taken to confront bla bla bla..., mi spik no english but good at bed... are u free tonight.. ah uh ahhh

hahahaha2.

masaimara berkata...

Ingat lagi si baghal ni masa perjumpaan di dubai disatu majlis nak perkenalkan islam had hari2, bila kena soaljawab ngan audience yang memang sedia maklum menunggu saat itu, terkial kial bengap nak jawab sampai buka jaket maut dia ...kepanasan beb gua cakapluu.takde standard langsung selaku menteri.

Tanpa Nama berkata...

jangan dilayan anak maidin nie...dey macha, hang baru bangun tidoq ka apa?

Tanpa Nama berkata...

sebab tu aku bagi anak aku belaja inggeris
besar besok tak ler bengap sangat

Tanpa Nama berkata...

ohya...
nampak gaya anuar akan lama ke penjara
dah cari pengganti ke belum
janganlah sampai air masuk hidung baru nak terkapai-kapai

Tanpa Nama berkata...

mamak malaysia,kakakakaaa..

Amuraria berkata...

ayo no erection aa ! this stupid al jazeera what say ? me tosei & papadum likee ! parpu & dalca oso !

mosabit berkata...

eeeee lek cendol ni idup lagi ker..??

aku ingat dah mampos menyembah bumi...

kah kah kah kah kah kah

kalbunUMNO berkata...

TT ini pantun aku,
kau pula kena jawab,

Balak ditebang buat kayu,
Kapal dilautan terkena badai,
Mamak hitam menipu melayu,
Tanah dan tubuh semua tergadai.

Tanpa Nama berkata...

setuju,si maidin makin senget dan celarau sama dengan madey.geng ni baru tahu mereka ni bodoh dan sangka rakyat pun bodoh macam depa.kesian depa ni nak jadi melayu tapi tak dapat kerana depa adalah india muslim bukan melayu muslim\
zmy

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

mintak free buat bungkus belancan pining ..wacaya lu bero tt

sokongpr berkata...

Sepanjang pemerintahan rejim nasionalis kiri Arab dari Gamal Nasser hinggakan Hosni Mubarak, mereka telah menangkap, menyeksa dan membunuh anggota Ikhwanul Muslimin. Kekejaman mereka mendorong lahirnya goloingan militan dan pengganas. Kemudian mereka mendakwa sebagai pelindung rakyat Mesir dan memfitnah Ikhw3anul Muslimin kononnya sebagai tali barut penjajah. Tetapi hakikatnya nasionalis kiri Arab itu tali barut Moscow, Washington dan akhirnya rejim Tel Aviv.

Tanpa Nama berkata...

malaysia democracy what? every 5 year we got erections..

Tanpa Nama berkata...

laa..... hidup lagi rupanya mamak nii....

MISAIMERAH berkata...

Ha ha...geli dengar..

Tanpa Nama berkata...

aduiii hahaha bangang bangang bangang..macam mana ko boleh jadi menteri laa sial...nak kata menipu punya hal, berapa kali pulak utusan tu kena saman, berapa kali pulak utusan asyik tarik balik berita2 palsu yg disiarkan..gampang laa ko maidin

Tanpa Nama berkata...

dey maidin kalau bodoh tolong diam. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

anak mamak ni tau hanya urut pelir saja. nama saja belajar MAKTAB MAHMUD, tapi quran dan kitab2 yg dia belajar, sumer buat lapik punggung. samo la dengan minah mashitah ibrahim...

Tanpa Nama berkata...

Bukan baru bangun tido....baru lepas erection lah...kahkahkah

Khun Pana aka johanssm berkata...

Erection coming soon

Patutlah maideen tu bersuara.
Agar dapat tanding dalam erection.