Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Mac 2011

DATUK B BUKAN DATUK T




YANG BOROI IALAH DATUK T



nota:
boroi pun boroilaaa
kah kah kah





ESKAY: SAYA DALAM VIDEO ITU - mkini

Begitu pengakuan ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah - yang sebelum ini dianggap sebagai Datuk T - apabila ditanya sama ada beliau yakin Anwar Ibrahim merupakan orang dalam video seks yang ditayangkan kelmarin.

Shazryl yang mengakui bekas sahabat Anwarbagaimanapun enggan menjelaskan apakah peranannya ketika adegan itu berlaku.

Beliau juga enggan mendedahkan di bahagian mana gambar beliau dilihat dalam rakaman itu kerana ia sudah menjadi kes polis.

Menurut seorang pemberita yang menonton video itu, selain seorang wanita dan lelaki mirip Anwar, terdapat seorang lagi dilihat di permulaan video itu. Bagaimanapun, bahagian mukanya tidak kelihatan.

Shazryl hari ini tampil dalam sidang media bersama bekas ketua menteri Melaka Rahim Thamby Chik bagi menjelaskan persoalan berhubung identiti Datuk T.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


Woit… PERANAN APA ESKAY LAKUKAN?... kah kah kah..

Kah kah kah… KAH KAH KAH…..WARTAWN INI SEWEL... kah kah kah…

Kah kah kah…. ORANG YANG TENGOK … TAK KAN TAK SEDAR… kah kah kah…

Kah kah kah….. YANG PAKAI RAMBUT PALSU… kah kah kah...

kah kah kah...PAKAI MAKE UP.... kah kah kah...

kah kah kah...GINCU MERAH....DAN ALIS MATA HITAM ITU DATUK K LAAA…. kah kah kah

Kah kah kah…. CUN MACAM CHINA DOLL…. kah kah kah…

DATUK T MENCARI TEMAN



nota:
datuk t sesudah membuat porn
merasa kesunyian
sesiapa yang ada masa
lapang sila hubungi datuk t


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sial punya geng datuk t,orang mcm ni patut rmai-ramai lancap,pastu pancut atas muka malaon ni...biar dia tau langit tinggi ke rendah.

northerner berkata...

http://amirhafizi.blogspot.com/2011/03/vagabond-sex-lies-videotape.html

mokhzani berkata...

broo...apesal minah neee gigi ronggakkk..coyyyyyyy...
potong laaaaaaaaaaa...

Tanpa Nama berkata...

dato t @ dato kambing kat padang terap merupaakn biznezman yg tahap muflis dah ,biz kambing lembu gaya macam tokey emas wah chan kambus lubang buat apa saja tak gitu gobala

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Itu dah kesalahan liwat di bawah Kanun Keseksaan 377B! Yang liwat dan kena liwat pun mesti didakwa! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Ni Mat LANCAU cakap:-

Muka macam Pokymark je...
Ini Kawan baik Ahli Parlimen Malaysia bagi pihak Pemerentah ( BN )..
Baik Ko panggil Bapok Lorong Hj. Taib tu Jadi Menteri Bi Mama jadi Perdana Menteri...Kah..Kah..Kah
Baru betul...Puuiii...
Muka Siol betul dia orang ini...
Tu Muka Raja Nong tu...muka Sundal tak laku..
Macam ini boleh hilang punca cari Rezeki....Bahalol Punya UMNO...

yb berkata...

Jenayah orang kenamaan/politik sudah semakin canggih. Mereka sekarang bergerak dalam kumpulan.

Mereka bangga selepas melakukan jenayah dan kemudian komplot dengan media untuk dicanangkan.

Policia tidak akan bertindak kerana mereka tidak tahu undang-undang. Mereka juga anti rakyat biasa.

Orang kenamaan/politik dan media adalah golongan istimewa yang kebal dari hukuman.

Mereka akan terus dipelihara.

yb

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah satu conspiracy yg bodoh, dibuat oleh org2 yg bodoh. Memalukan nama konspirator saja. Kalu nak buat conspiracy pun ambik la org2 cerdik skit jadi konspirator. Ni camana plak muka konspirator bleh terlepas masuk dlm video plak ni. Kan dah tak tau apa nak auta.

Lepas tu plak datuk2 yg terlibat ni takda keja lain ke? Umur seko2 dah tua. Bual la keja2 amal skit. Ko orang ingat ko orang guna nama "Datuk T" macam best sgt la tu. Well, let me tell u that it is not because the "T" = Tahi. U all full of "T".

zol kulum bandar baru berkata...

lepas ni kuar bideo anwart main ngn kambing plak, yg besnya ramai ahli umngok angguk percaya kekkek

Tanpa Nama berkata...

haha

sl chan berkata...

Kah kah kah...liwat1 kemudian liwat2 dan ini lucah1 dah kantoi..lepas tu rambang1...chuchu train..kah kah kah..main lanchowwlah..