Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 24 Mac 2011

HANYA PEROGOL SOKONG PEROGOL



GILA DAN SE GILA GILANYA



nota:
ada macam macam punya gila
ummi gila glamour
bik mama gila nak jadi anak dara
mat bisul betul betul gila
kah kah kah




VIDEO SEKS: JANGAN KAITKAN PENGAKUAN TIGA DATUK T DENGAN UMNO
- minsider
Pemimpin-pemimpin Umno menjauhkan diri mereka selepas Abdul Rahim Thamby Chik bersama dua yang lain mendakwa mereka adalah “Datuk T” — bertanggungjawab atas pendedahan rakaman video seks, yang mendakwai Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan pelacur.

“Kami parti dengan tiga juta orang ahli, jika seorang atau dua menggunakan hak mereka untuk memawa perkara ini, tiada apa yang kami boleh lakukan,” kata Nazri Aziz ketika ditemui di bangunan Parlimen hari ini.

“Mereka melakukan atas kapasiti sebagai individu tanpa pengetahuan kami. Umno tidak mahu dikaitkan dengan ini (pendedahan ini),” katanya.
Rais Yatim berkata perkara itu adalah soal kesalahan jenayah dan tidak harus dibuat tuduhan sembarangan.

“Ia mesti disiasat oleh polis dan Peguam Negara. Siasatan adalah untuk memastikan tiada nama atau parti diheret ke dalam isu ini dan fitnah,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KESIAN TAMBI… INGAT NAK BODEK…. DAH KANTOI…. kah kah kah..

kah kah kah… PELAKON BOROI…. MAKE UP KANTOI…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI SEMUA PASAL TAK DAPAT PROJEK…. kah kah kah..’

kah kah kah…INI TIM NAK SABOTAJ MAT MONGOL…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI TIM LAMA MADEY….kah kah kah….

woit… KESIAN GEROMBOLAN…. YANG MENYOKONG… TAMBI DAN UMMI… kah kah kah…

kah kah kah… SORANG ANAK DARA … SORANG LAGI MAK JANDA…. kah kah kah…

kah kah kah… DAN SEORANG LAGI ORANG GILA…. kah kah kah

nota:
lihat sokong perogol amah
hanya perogol yang kenal perogol
kah kah kah

16 ulasan:

BAE berkata...

orang masuk blog ni untuk hiburan jer aku rasa atau melepaskan syahwat politik. hishamuddin rais ni takdak kredibility apa. tuduh orang 'jump the gun' percaya melulu. dia pun 'jump the gun' tak percaya. kata kantoi la apa. kalau dalam Malaysia baru tak sampai 30 orang (angggaran kasar) tengok video tu. maksudnya lu pun belum tengok. tengok la dulu.

kalbunUMNO berkata...

dengar sini tt,

Gulai pedas si ikan kelah,
Nasi panas pinggan pecah,
Umur muda rogol budak sekolah,
Bila tua jadi taukeh filem lucah.

Tanpa Nama berkata...

Hanya mutu mengenal manikam.
Hanya perodol amah mengenal perogol gadis 16 tahun.

Woti jangan pangil di tu orang gila, nanti aku terajang kang baru hang tau, aku orang Kulim tau dak.

Bukan nak terajang hang, tapi nak terajang orang gila tu, kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

aku memohon perlindungan dengan Allah dari Zul Nordin yang di rejam!

kalbunUMNO berkata...

tt, aku jual ....
Masak nasi jangan berkerak,
Gulai daging dicampur santan,
Pakai kopiah nampaknya warak,
Hati munafik berperangai syaitan.

piut ngah layor berkata...

teori konspirasi...ni cara nak 'bunuh' thamby,org semua dah tahu pasal kes thamby,so dia dah tak relevan dlm umno dan akan mencacat kan undi pru nanti...jadi bila dia di persalah kan dlm kes ini *rakyat umno* kata KERAjaan ni telus dan blh dipercayaai...konon org yang buat fitnah selama ini dah di 'bersih' kan dlm parti 'suci & keramat' ini.'kambing hitam yg bertamby' ini bakal kena sembelih!

p/s*rakyat umno* je yg pikir apa yg KERAjaan ni buat semua tulus dan mulus.

hairi berkata...

Kenapa orang itu suka pakai kopiah...dia fikir orang itu tak tahu dia pinjam wang untuk jadi calun dan menang. dah menang...lpas itu paling tadah...kahkah...hutang masih tak bayar...tapi curi-curi nonton video klip lucah. kahkahkah.
A[pa nak buat dengan orang hipokrit.

Tanpa Nama berkata...

kitaorg pun bukan kaitkan parti ameno celaka
kitaorg cuma kata org ameno celaka

Tanpa Nama berkata...

BAE....

gua pun belum tengok
bole lu suruh org lu tu bagi gua tengok
dia berani ka bagi gua tengok

lanchoowww la klu brani..

Tanpa Nama berkata...

jaga anak, adik, kakak anda
jangan sampai kena rogol
perogol tengah berkeliaran

Tanpa Nama berkata...

umNGOK : BONGOK
umNGOK : BAHLOL
umNGOK : SIAL
x hbh2 nk aib&fitnah org..zul nordin ni pencacai najis umNGOK..cam haram g aku tgk ckp cam pelaqq....
menteri plak ckp cam 3suku...

Tanpa Nama berkata...

Orang yang tak layak sebagai pemimpin dijadikan pemimpin atas flatform parti. Era menuju kehancuran semakin dekat. Semakin galak lagi kooooo kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

Zul sudah bayar hutang ke?

NMPK MCM MADEY ADA PERANAN AJE? berkata...

ADAKAH INI KONSPRIRASI NAK MENJATUHKAN MAT MONGGOL? MCMANA DGN BIK MAMA? TAKKAN DUK NGANGA AJE BIK MAMA KESAYANGAN TT NIH HEHE

otak udang berkata...

hoi BAE
kalau semua org mcm kau nk tunggu tngok...nanti jadi BONGNGOKK!!
klu kau bongngok dri kecik xpe ..tapi klu kau bongngok sbb AMMNGOK lgi bagus kau pi tadah PUNGKOKK ..
Yang BORoi dah CeROI...
Doa aku ..caya srwak tunjuk lu org bukan lawak ..kasi ajar muka perompak dan pembohong uma panjjang. Sama2 kasi BN ilang srawak..x rugi ape2 maaa..pastu di saat PRU13 kau jump..untung rakyat.. mcm2 dapat...

Tanpa Nama berkata...

Zulkifli Nordin.... kamu lebih baik DIAM!!!
Tengok nih, kasihaaan kamu:

Tanpa Nama Tanpa Nama berkata...

aku memohon perlindungan dengan Allah dari Zul Nordin yang di rejam!

24 Mac 2011 12:42 PM


-zunodeng.