Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 April 2011

DAYAK BANGUN MEMBERONTAK




PADAN MUKA




DARI FACEBOOK ZUNR:

Najib terpaksa hentikan ucapan lebih awal di stadium tertutup MBKS semalam selepas orang ramai keluar stadium untuk berebut tupperware yg mengandungi makanan yg disediakan oleh BN. Ha, ha, ha Apara orang Sarawak niiii, lebih minat Tupperware dari PM

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



xxajma96a5sajh!!! kah kah kah

nota:
minta bik mama buat pole dance kah kah kah

4 ulasan:

Monster Globalisasi berkata...

tulah pasal, kawan rasakan, kalau tak janji nak bagi tupperwear pasti tiada orang datang.. orang datang tu nakkan tupperwear jer bukan nak tgk ayohnda pon..

Tanpa Nama berkata...

Padan muka Najib kena main dgn org sarawak...ayuh org sarawak..pecahkan undi BN.kalau boleh tumbangkan terus lagi baik..ini lah MASAnya...buat apa nak bahi Taib Mubarak tu kaya lagi..dia kalau x menang pun dah mmg kaya..jadi TUMBANGKAN BN!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah-kah-kah.....
Bik mama buat pole dance??
lepas tu selit duit kt coli dia...
kah-kah-kah.....
part bik mama buat aksi menonggeng....ko pkla sndiri...


Tok bomoh99

Tanpa Nama berkata...

Apa nak kasihankan orang yang perintan lama dan kaya raya. mereka dah bilion harta kat luar negara.

sekarang kena fikirkan nasib sendiri, kaum keluarga. Buat apa nak bagi orang terus kaya sedangkan kita papa kedana.

setakat tupperware tu, bolehkah kita kenyang? Bolehkah balak2 yang dah pupus boleh menghijau kembali?