Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 April 2011

MAT MONGOL KENA SABOTAJ



PERHIMPUNAN RAKYAT



nota:
jangan silap baca
ini bukan perhimpunan ngo melayu
yang nak sabotaj mat mongol

ini orang ramai sedang berhimnpun
mendengar ceramah pakatan rakyat
di kucing sarawak dua malam lalu
kah kah kah



PERHIMPUNAN PEMBELA BANTAH ALKITAB DI KL ESOK - nminsider

Dilihat sebagai langkah melahirkan protes umat Islam berhubung isu Alkitab, Pertubuhan-pertubuhan Pembela Islam (Pembela) mengadakan perhimpunan aman membantah keputusan Putrajaya melepaskan 35,100 naskhah kitab Injil versi Bahasa Malaysia, esok.

Ketika dihubungi The Malaysian Insider jurucakap Pembela, Dr Yusri Mohamad berkata, perhimpunan aman yang disertai 20 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu akan diadakan di pekarangan Masjid Negara selepas solat Jumaat esok.

“Kita anjurkan perhimpunan itu untuk menzahirkan pandangan dan suara pertubuhan-pertubuhan Islam yang turut mewakili masyarakat Islam bagi mempertahankan kedaulatan agama Islam sebagai agama rasmi negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
ini yang buat kepala mat mongol jadi botak
mat mongol nak bodek orang kristian
ngo yang ini sudah sabotaj
apa punya ngo
tak tahu konsep satu malaysia
kah kah kah

dulu mat mongol bodek orang india
sampai berselirat tiang lampu di brickfeild
orang india di brickfield tak sedar mengapa
mat mongol pasang banyak lampu jalan
ini mat mongol perli orang india
tapi orang berat susah nak faham

banyak lampu jalan kerana takut
tak nampak orang india duduk menebeng
tepi jalan kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau pemerintah yang bersih dan telus, buatlah penerangan 1Malaysia tu untuk semua rakyat.

Tak boleh gaduh2. Siapan yang ancam 1Malaysia akan di kurung di kamunting.

tapi Najis dan puak bangsat dia tak gitu. Di depan orang Cina bila nak rayu undi, cakap satu jenis, sama juga bila depan orang kristian, orang india dan orang melayu.

jadi kecoh lah negara kita. sengaja dibuat oleh puak UMNO.

tangkaplah NGO tu dan perkasa katak ibrahim ali si gemuk yang mengancam 1malaysia.

biarlah UMNO/BN mampus...mulai di sarawak.!!!


orang kampung

Tanpa Nama berkata...

Abe Hisyam, mung kalu xde duet gitau kawe siap2, kawe buleh tulung. Mung jangan kena beli dah ler Abe Hisyam...

Miecyber berkata...

Semuga Islam di mertabatkan di Malaysia.

Fakta Menarik Tahun 2011

Tanpa Nama berkata...

Masih ku ingat lagi peristiwa itu yang berlaku pada bulan April 1985. Pada waktu itu berlangsung pilihanraya negeri Sabah. BN melalui parti komponennya di Sabah bertanding di kesemua 48 kawasan DUN.

Pada ketika itu belum ada internet. Yang ada hanyalah media perdana yang 110% pro BN. Pakatan Rakyat pun belum ada lagi. Yang ada hanya parti-parti nyamuk tempatan Sabah.

Harris Salleh yang menjadi Ketua Menteri BN Sabah ketika itu lebih kurang sama macam Taib Mahmud, Ketua Menteri BN Sarawak sekarang ini. Motto mereka sama, penindasan rakyat didahulukan kekayaan peribadi diutamakan.

Kempen BN sungguh mewah dan glamour. PM Mahathir dan semua menteri persekutuan datang berkempen. Malam sebelum hari mengundi, wang RM50 diedarkan dari rumah ke rumah oleh agen-agen BN. Aku menerimanya dengan sukacita. Tapi esoknya aku tak pangkah calon mereka.

Apabila keputusan diumumkan melalui tv dan radio, keputusan awal dimenangi oleh calon-calon BN. Aku boring dan masuk tidur.

Pagi esoknya aku macam biasa pergi kerja. Tapi aku terperanjat bila mendengar cerita kawan-kawan bahawa BN kalah teruk. Rupanya BN hanya menang 6 daripada 48 kerusi yang ditandinginya. Harris Salleh sendiri kalah di kubu kuatnya. Rupanya Ketua Menteri BN ini dikalahkan oleh seorang calon kakilima – bukan tokoh ternama.

Tapi sebelum itu aku tak nampak tanda-tanda BN akan kalah. Apakah orang Sabah yang lain sama macam aku – ambil duit RM50 dari BN tapi pangkah calon yang lain? Entahlah… wallahu’ alam. Tapi peristiwa itu telah menjadi sejarah.

Tanpa Nama berkata...

Kalau macam ni lah cara orang Islam nak layan penganut agama lain di negara ini....aduh malu aku dengan jiran kristian aku...jiran hindu aku...jiran buddha aku...

tapi masa pilihanraya UMNOBN merayu tahap biawak orang kristian, hindu, buddha dan lain-lain sokong BN...

keadilan apa ni??.. buat malu je

Tanpa Nama berkata...

woitt TT, KAPLA BANA apa RPK sahabat kau ni..ni lah masalah dengan PKR dalaman ramai sangat yang hampeh tak berkualiti datang dari UMNO, MCA, MIC, Gerakan dan seumpamanya, termasuklah RAJA Mat Salleh ni...ingatkan dengan Malaysia Today tu hebat kukuh perjuangan..rupanya BULLSHIT!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku takut ini hanya perangkap serampang dua mata.

1- Jika PAS ikut berdemo, isu akan dimainkan bahawa PAS ANTI KRISTIAN.

2- Jika PAS tak ikut berdemo, PAS hanya guna ISLAM sebagai topeng politik.

Kita tengok nanti, media mainkan isu ni atau tak.

Takut ada kesan pada pilihanraya Sarawak.

Tanpa Nama berkata...

kenapa kepala mat monggol jadi botak?

lihat study ini, tak seekor pun rakyat malaysia tahu kenapa mereka botak?

botak adalah expressi yang Allah Taala design menunjukkan orang itu kuat pa chu cheng walaupun ada bini... nutrient yang diserap badan tak sempat nak supply kat ubun2 kepala, sudah dia pancut daa..

jangan malas membaca kenapa lelaki botak? mat mongol botak sbb dia memang kuat pachucheng.. bukan kerana stress apa lancau apa2..

Tanpa Nama berkata...

banyak lampu jalan kerana takut
tak nampak orang india duduk menebeng
tepi jalan kah kah kah

TT, statement ni mmg tak boleh blh. terbaekkk....
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

India bodoh percaya dengan mat mongol yang hulur duit sedikit... haprak balik india terus duduk tepi jalan...

melayu bijak berkata...

dr yusri berangan nak jadi timbalan menteri tapi akal macam org bongok. dia ingat bahasa melyu tu hak abim je.melayu mangkuk hayun macam ni pun ada zaman sekarang.