Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 April 2011

MELAYU KENA TIPU LAGI



PAHLAWAN



SOI LEK SANGGUP UNDI PKR JIKA SEDIA MANSUH HAK MELAYU - minsider

Chua Soi Lek menegaskan beliau akan menjadi orang pertama mengundi PKR jika parti komponen Pakatan Rakyat itu sanggup memansuhkan keistimewaan orang Melayu.

“Jika PKR berani meminda Perlembagaan dan memansuhkan keistimewaan orang Melayu, saya adalah orang pertama akan mengangkat tangan untuk mengundi PKR,” kata presiden MCA dalam video yang diposkan menerusi Youtube di laman partinya.

Bagaimanapun beliau tidak mengatakan sama ada beliau akan secara peribadi menyokong keistimewaan orang Melayu dimansuhkan.

“Mengapa tidak? Tiada parti politik yang cakap mengenai ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit..MAIN POKER INI TARUH SEMAKIN TINGGI…. kah kah kah..

kah kah kah…INI BUKAN UP NAK TENGOK DAUN…. kah kah kah..

kah kah kah…. CUKONG INI NAK ROYAL FLUSH…. kah kah kah..

kah kah kah…PICTURE PICTURE TAK MAIN…. kah kah kah..

kah kah kah…INI LAH TANDA TANDA AKHIR ZAMAN UNTUK KETUANAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah…. CUKONG INI CUBA PERANGKAP PKR…. kah kah kah..

kah kah kah…. TAPI YANG DI MAKSUDKAN IALAH GEROMBOLAN WAJIB HAPUSKAN KETUANAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah.. KALAU TIDAK CHINA DAN INDIA LARI KE PAKATAN…. kah kah kah..

nota:
pergi mampooslah hak istemewa melayu
bukan ada pun kita dapat hak intemewa itu
lachaoowoo hak istemewa
naik bas kena banyar sama
beli garam harga sama

malah kena tipu siang malam

nota:
orang melayu ini dimimpi mimpikan
dengan hak keistemewaaan
lachowww ada hak keintemewaaan
tanah habis di rompak cukong
tanah penjara pudu cokungh ambil
bukit genting cukong ambil
stesen leterik cukong punya
stesen tv nandek punya
lachowww ada keistemewaaa

yang istemewaas ialah orang melayu
senang kena tipu kah kah kah

nota:
soi lek ini nak tipu melayu laaa
kah kah kah


11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan Melayu je yg kena tipu...

Wen Jiabao pun dah terkena...

{"....Jiabao berpendapat dasar diilhamkan Najib baik, tepat untuk negara majmuk

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak dipuji rakan sejawatnya dari China, Wen Jiabao, atas inisiatif beliau memperkenalkan Gagasan 1Malaysia untuk mengukuhkan perpaduan rakyat berbilang kaum di negara ini.
Jiabao berpendapat, polisi yang diilhamkan oleh Perdana Menteri itu adalah baik dan tepat untuk negara majmuk seperti Malaysia yang turut kaya dengan beraneka kebudayaan masyarakatnya.
Katanya, beliau amat menyokong gagasan itu kerana Malaysia akan menjadi semakin makmur, aman dan sentosa jika seluruh rakyat bersatu padu serta bekerjasama membangunkan negara ini.

Beliau berkata demikian ketika berucap dalam perjumpaan tertutup selama setengah jam dengan kira-kira 400 hadirin yang terdiri daripada pelabur China di negara ini, kakitangan Kedutaan Besar China di Malaysia, serta komuniti Cina tempatan, di sini, semalam...."} Berita Hairan

Tanpa Nama berkata...

soo leak akan bersunat jika ketuanan melayu dihapuskan
jika sesiapa nak tengok soo leak bersunat, mintak le perkosa menghapuskan ketuanan melayu

****tapak sekolah Cochrane lama di jalan Cochrane juga akan disedekahkan kepada cukong

****tapak sekolah Cochrane lama di jalan Cochrane juga akan disedekahkan kepada cukong

****tapak sekolah Cochrane lama di jalan Cochrane juga akan disedekahkan kepada cukong

****tapak sekolah Cochrane lama di jalan Cochrane juga akan disedekahkan kepada cukong

TT jangan buat2 tak tahu!!!!!!
kasi highlight, biar terang, biar jelas!!!!

Tanpa Nama berkata...

betullah tu kalatu tak menipu bukan cina, kalau tak kena tipu bukan melayu...kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

inilah yang dilakukan oleh mereka yang tergolong dari kalangan orang-orang munafik. Demikianlah gambaran al-Qur’an:

“Mereka (orang-orang munafik) menjadikan sumpahnya (atau akuannya) sebagai perisai (untuk menyelamatkan dirinya dan harta bendanya daripada dibunuh atau dirampas), lalu mereka menghalang (dirinya dan orang lain) dari menurut jalan Allah. Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan. “(Al-Munafiqun: 2).

Kucing Parsi berkata...

ye ke?? sbb hapuskan ketuanan melayu baru nak sokong ka?

adoiiiiiii...
tu kena tunggu jadi kerajaan, bukan setakat keistimewaan orang melayu, elaun raja gopal pun kena tarik..

1Crony berkata...

Betul tu TT. Melayu sebenarnya dah lama tiada apa-apa hak dan keistimewaan di negara ini. Malah Melayu sebenarnya yang telah dipermainkan dan menjadi kuli (hamba) kepada pemimpin dari kalangan bangsa mereka dan menjadi kuli kepada sebahagian besar kaum Cina (cuba lihat dengan mata helang, jangan lihat dengan mata ikan masin). Presiden MCA (pelakon porno) tu sebenarnya mahu pecahkan undi kaum di dalam PR. Cara paling baik nak makbulkan niat beliau ialah beliau (Chua) sendiri yang pergi ke Pejabat SPRM yang terletak di tingkat 10 dan terjun dari bangunan tersebut. Insyallah, undi kaum Cina akan kembali kepada MCA sekurang-kurangnya 70%. Cubalah! pasti mendapat kejayaan daripada membuat sebarang kenyataan bodoh dan banggang.

Lang berkata...

pengarahan pilem melayu punya maa..

Tanpa Nama berkata...

woit Chua sial leg. vcd baru takde ke?? I sey man buat satu lagi le, gua nak tgk lu beraksi mcm lembu pulak boih ke?

yes berkata...

Wah wah wah Soi Lek, bukan main lagi naik tocang. Kita tunggu, kalau Datuk Trio tidak di dakwa di mahkamah, sesiapa yang ada VCD Soi lek berzina boleh panggil wartawan dan tayangkan gambar Soi Lek ni.

Jangan harap nak masuk PKR, siapa yang inginkan engkau wahai aktor prono.

Sesumpah SK berkata...

Mana PERKOSA, mana Prowaris, mana NGO melayu lain...?? ayuh ke Wisma MCA sekali lagi..ini Ron Jeremy MCA sudah pertikaikan ketuanan melayu ni? takkan berani dgn pencacai MCA jer..ini kepala MCA mau kasik taruk jugak la..baru la pahlawan keris kontot songkok tinggi...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

celaka lu TT...senang2 kau cakap takder istimewa utk org melayu yer...

tinggal sedikit istimewa utk kerja2 sebutharga & tender kat pejabat kerajaan...

org meniaga tahu lah!!!kahkahakah

yg lu & wa marah sangat ni...peniaga melayu yg kecik2 dapat ciput...mrk yg dah tersedia kaya nak lebih pulakkk!!!gunakan hak keistimewaan melayu utk keluarkan runding terus projek...berjuta2 lemon bro...

itu yg tak betul sebenonya.....

kalo lah yg ini org melayu dah tak der istimewa....wa dah tak bleh meniaga lerrrr bro....

kau tahu kenapa???? cukong dah kontrol semua harga brg2 kat malaysia ni....kahkahkah

melayu boleh ler jual tempe TT hoiiiii.....itu pon kalo jawa tak balun....kahkahkah

TT jgn poyo yerrr....kahkahkah

lebeyyyyy lah lu brader....kahkahkah