Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 Mei 2011

SEMUA PASANG LUKAH



INI DIA TOWKAY AYAM







nota:
depan kedai goreng ayam di bukit bintang
ada bapak ayam jual ayam
tak caya sila pergi
malam ini






POLIS DIDAKWA SEKONGKOL DENGAN SINDIKET CURI KERETA
– mkini

Beberapa anggota polis didakwa bersekongkol dengan kumpulan mencuri kereta di seluruh negara dakwa ahli parlimen DAP Segambut Lim Lip Eng, sambil menggesa Bukit Aman supaya segera menyelesaikan isu itu.

Lim yang membuat laporan polis di balai Jinjang hari ini mendakwa kereta yang dilaporkan dicuri telah berjaya dijumpai oleh polis tetapi dikitar semula dan diserahkan kepada sindiket yang menjualnya pula kepada pemilik kereta terpakai atau pembeli persendirian.

"Saya menerima lebih 15 aduan sejak Disember tahun lalu daripada peniaga kereta terpakai yang sehingga sekarang belum selesai. 60 kereta dirampas daripada mereka kerana dipercayai kenderaan curi, setakat ini hanya 20 kereta yang telah dipulangkan,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MP INI BARU TAHU SEKARANG?.... kah kah kah…

kah kah kah… DI MANA MP DI LAHIRKAN…. kah kah kah..

kah kah kah…MP INI DARI SWEDEN ATAU DARI DENMARK?.... kah kah kah..

woit…TOWKAY DADAH KE… TOWEKAY LENDIR KE… SEMUA ADA DEAL… kah kah kah…

kah kah kah … KALAU TAK MACAM MANA PELACURAN BERJALAN TYRBUKA DI BUKIT BINTANG?.... kah kah kah…

kah kah kah..CUBA BERJALAN DEPAN HOTEL FEDERAL...DI BB... kah kah kah..

kah kah kah...ADA SAJE BABK AYAM TANYA: WAN AMOI SIR?... kah kah kah..

kah kah kah...MUTAKATI POLIS TAK TAHU... kah kah kah..

kah kah kah…TAK KAN POLIS RUMAH PELACUR DI BRICKFEILDS…. kah kah kah..

kah kah kah..TAK MENUSERAWAK POLIS TAK TAHU…. kah kah kah…

kah kah kah..SIJIL HALAL PUN KENA BOLERH BUAT DEAL…. kah kah kah..

kah kah kah…INI KAN PULA SIJIL RUMAH PELACUR….. kah kah kha

BAPAK SEGALA AYAM


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha..tt mmg tebaek..layan abis...truskn usaha anda..wa salute lu der...wa da lame xpcaye p0lis n pmimpin ngara ni daa..mngenceng rkyt je..haha..setan t0l la depa ni..tggu la 9julai ni..bru depa tau tsunami rkyt kmbali dgn lebih rmai lg..

Anti TELAN berkata...

Pergi belayar ke Teluk Betong,
Sambil mengupas buah pauh,
Bulat air kerana pembentung,
Buncit Polis kerana RASUAH...kah kah kah

piut ngah layor berkata...

teringin betul lah tgk yang dlm pinggan tu...kah kah kah...goreng pon sodap!

madafaker berkata...

apa yang nak dihairankan. satu perempuan ni, dari kedah, kawin orang gombak, masuk jadi DPP. kononnya nak keja elok2, nak duit halal....... yang si bini dalam private practice.

DPP gila ni, kawan dengan polis2 dajal. polis2 yang lapar duit ringgit, kaki rasuah, kaki pembohong, penipu auto kelingking kalah paria di india.....semua benda yang mereka buat, ada agenda masing2, ada motif tertentu. polis mcm tu, DPP sial ni pun sama.

Satu hari, aku tengok gambar di DPP kena tangkap sebab menipu keretanya kena curik, hilang katanya kereta mewah. padahal dah dipakat dengan pak polisi cabuk lagi jahanam.......bini pun sama ssekali kena tangkap, bersubahat. malu satu hal, maruah diri? sampai bila tak boleh tebus balik.

tujuan? nak duit insuran. nak beli kereta mahal.

MCAMANA NAK HORMAT MELAYU dajal mcm ni? nama saja ohh Islam.......Islam ala DPP ni boleh kena pijak dengan taik anjing. anjing pun lagi jujur & taat setia kepada tuan.

Tanpa Nama berkata...

Kalu polis boleh tembak betina monggol tanpa sebab, apalah nak hairan dengan kereta curi.Kalau polis pun kaki penyamun maksudnya pemimpin dia pun kaki penyamun. Kalu pemimpin penyamun di angkat jadi ketua,tak salah dikatakan orang yang mengangkat mereka jadi pemimpin pun macam penyamun.Melayu gerombolan memang penyamun. Kalau tak menyamun bukan melayu gerombolanlah namanya.

Tanpa Nama berkata...

Apa punya pantun tuh...tak kena langsung. .

Tanpa Nama berkata...

Pemuda PAS pun tak berani ganggu Bukit Bintang.. macam ada deal jugak ker?? selalu ada konsert minah-mamat saleh xxx sikik jer, asyik derang jer yang berdemo..

Bukit Bintang, Genting, Sport Toto, Magnum, Haji Taib, Vin-setan Tan dll takkan takder demo ka apa ka?

Apa kata taruk gulai nyok2 sikik kat Demo BERSIH?

Tanpa Nama berkata...

Apa punya pantun tuh...tak kena langsung. .

Tanpa Nama berkata...

buncit polis kerana rasuah

tu pasal ramai anak polis bodoh n bangang bapak dia bagi anak2 dia makan duit haram

guru terharu

Amuraria berkata...

KAH KAH KAH ,MAMAK MALBARI KEPALA KUTTY PANDY AKAN KATA 'LAMAA DAA' DEPA DOK BUAT KEJA !

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah kah!!!!

Non-Governmental Individual berkata...

kash kah akha

Tanpa Nama berkata...

DATY dan CIM ayam dalam pinggan la brader.. baru kelas.. baru kelas GREEK punyer style..

opisboi berkata...

chish potong stiem btollah ingat nak pegi belasah kfc nampak pulak muka pandikutty kat logo nfc hilang selera nak muntah! uwekkkkkkkk.nengok pandikutty panggang pun aku tak muntah macam ini.