Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 Jun 2011

BERITA SEDIH DARI KELANTAN




HABIS SEMUA LARI







10,000 AHLI PAS KELANTAN MASUK UMNO SEJAK 2008 - tiewnama

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Awang Adek Hussin mendakwa kira-kira 10,000 anggota Pas, golongan atas pagar dan kaum belia yang mencapai umur mengundi di Kelantan menyertai UMNO selepas pilihan raya umum 2008.

Beliau berkata, mereka berbuat demikian setelah kecewa dengan kegagalan Pas membangunkan Kelantan.

"Ada menyertai UMNO (cawangan) secara terbuka dan senyap melalui tokoh-tokoh tertentu untuk mengelak daripada disabotaj anggota Pas di peringkat kampung,” katanya kepada pemberita selepas menemui penduduk di Kampung Kuau di sini, hari ini. – Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI BERITA PALING SEDIH…. kah kah kah..

kah kah kah…PALING SAYU…. kah kah kah…

kah kah kah…BERCUCURAN AIR MATA BILA MEMBACA BERITA INI…. kah kah kah..

woit… SEKARANG DI KELANTAN TINGGAL 3 ORANG SAHAJA ALI PAS… kah kah kah..

kah kah kah…. NIK AZIZ… NIK ABDUH … DAN NIK AMIN... kah kah kah..

kah kah kah …. NIK MAT … NIK KAH DAN NIK KAD PUN TELAH KELUAR PARTY…. kah kah kah

PELAHAP


7 ulasan:

matjang berkata...

aku gelak guling2 baca pos ni. haha

Tanpa Nama berkata...

teman teringat lagi paper Utusan kater ada lebih kurang 600 ribu ahli UMNO terengganu pd PRU1999 tapi UMNO tetap tertonggeng waktu...

apeda nak heran, teman pun ahli UMNO masa PRU-12 tapi tetap pangkah PR jugak masa tu..

Jadilah ahli UMNO sekarang... yang penting pangkah nanti PR... jadik pengkhianat UMNO ni ada nikmat tau..

Tanpa Nama berkata...

Buat suspense aje TT pagi2 buta ni dengan tajuk berita sedih dari Kelantan...rupa nya berita yg disampaikan dr pembodek UMporNO crtie 10,000 orgKelantan masuk UMNO & hanya tinggal 3 org je ahli PAS...ini pasti nya dr TT...SUNGGOH KELAKAR, sampai tergolek2 aku...

Tanpa Nama berkata...

Tapi 1 juta ahli apno tak mengundi sebab lawan sesama gerobolan.Last sekali apno akan masuk tong taik, macam ulat taik. Masing-masing nak naik keatas macam ulat taik, tapi semua lingkup.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah…BERCUCURAN AIR MATA BILA MEMBACA BERITA INI…. kah kah kah..

hadoiyai TT... aku tak pernah rasa nak komen bila tiap kali baca TT punyer komen... kali ini aku rasa amat bahagia dengan komen TT yang ini...

opisboi berkata...

kesian makin meroyan setiap hari pandikutty ni dari klelantan.

abang entot berkata...

pergi ke hutan jumpa anak badak,
di tahan pula sarjan sengkek
ini kisah seorang budak
Awang Adek KOTE Pendek!

hahahahahahahahahahahahahaha