Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 Jun 2011

PENIPUAN SEDANG DI RANCANG



MYKAD UNTUK MAT BAGLA







nota:
inilah senjata ampuh
untuk gerombolan menang
pilihanraya nanti!





NIK AZIZ : MAT SABU MENANG KERANA UNDI SAH BUKAN SEBAB UNDI MYKAD - minsider

Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat memperakui kemenangan Mohamad Sabu sebagai timbalan presiden baru sambil menyifatkan pemimpin vokal itu menang dengan “undian sah” perwakilan yang yakin kerana kepimpinannya.

Mohamad atau dikenali sebagai “Mat Sabu” menang kerusi nombor dua itu dengan menewaskan dua calon termasuk penyandangnya Nasharudin Mat Isa, sekali gus menyaksikan majoriti barisan kepimpinan parti itu kali ini dikuasai kumpulan profesional.

Dilihat merujuk kepada dakwaan pendaftaran pengundi kalangan rakyat asing menjelang pilihan raya umum, Nik Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, Mohamad mencapai kejayaannya menerusi undian sah daripada perwakilan PAS.
“Dia (Mat Sabu) bukan menang sebab undi MyKad, bukan undi dari Bangladesh tetapi undi daripada PAS sendiri.

“Perwakilan PAS yakin dengan kepimpinan Mat Sabu. Oleh sebab itu mereka mengundinya,” kata beliau pada ceramah perdana sempena Muktamar Tahunan PAS di sni malam tadi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… LAWAK ORANG TUA INI…. kah kah kah..

kah kah kah..PERLI GEROMBOLAN KAU KAU…. kah kah kah..

kah kah kah… MANA NAK SURUKKAN TIGA TETEK BIK MAMA…. kah kah kah…

kah kah kah...SEMUA SUDAH TERBARAI... kah kah kah..

kah kah kah…SEMUA TAHU TIPU MYKAD MAT BANGLA MENGUNDI…. kah kah kah

kah kah kah…SEMUA TAHU BAGI MYKAD PADA MAT INDON MENGUNDI…. kah kah kah…

kah kah kah..SEMUA TAHU BAGI MAT PILIPINA MENGUNDI …. kah kah kah..

woit… TAPI ABAG MAT YANG UNDI HANYA AHLI PAS…. kah kah kah

NAK TIPU


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abg TT,

Ada juga mat2 bengong yang sokong penipu dan penyamun.

Tanpa Nama berkata...

Orang lain bagi MyKad kepada saintis, jurutera, doktor dan sasterawan serta pemegang PhD dan ahli sukan bertaraf dunia, tetapi pemimpin UMGO beri MyKad kepada mereka yang tulis nama sendiri pun tak tahu. Inilah cara bagaimana pemimpin UMGO meruntuhkan negara sendiri dari dalam.

Tanpa Nama berkata...

undi Timbalan Presiden PKR macam mana? tuleen ke? keh keh keh!!!

Tanpa Nama berkata...

tt sengal..sah2 takkan die nak ngaku kalo undi my pon....n sah2 dorg nak naikkan mat sabu n buang pemimpin yg tak ngan dgn die..tt sengal ker bangap..takkan org yg berak nak mengaku die berak tgah padang...nik aziz ulama tolol.....pengikut die lg tolol n bahlul,,bute agame tu yg tak nmpak mane salah mne betul...sah2 die hine nabi..lain lah kalo tt nie kapiak..opsss..patut loo upenyer..no komen laa


orian n light

Tanpa Nama berkata...

kesian aku tengok utusan sekrang nih. da gile meroyan sejak mat sabu, husam musa, salahudin dan mahfuz menang. lebih gile meroyan dari kes kristian agama rasmi malaysia. ape lagi TT, kasi bahan lagi sama itu utusan!

Tanpa Nama berkata...

haha..menyorok bawak tetek bik mama.. hanyir ikan siot! zul bisol buleh la main nyorok2 kat situ.

cicit ngah layor berkata...

Puak2 yg memperlekeh PAS ni,elok ler perbetoikan parti sendighi dulu.Jangan berborak pasai isu negegher Islam atau isu ulama lagi.Komer tanyer dighi sendighi.....ngaper komer tak ndak buat pemilihan.....ndak tunggu lepaih PRU13 baghu ndak buat?Sebenornyer komer org pengecut,tak ndak buat pemilihan,takut perpecahan dlm parti.Kalau sikit2 pecah,sikit2 pecah....maknernyer parti komer bukan parti tulin,sbb cepat pecah dan cepat ghosak.Komer tak yakin dgn ahli2 komer sendighi.Kalau tak yakin dgn ahli2,bermakner ahli2 tu bukan ahli tulin.Kesimpulannyer...semuer komer tak tulin...masing2 tak haghap pader yg lain.Itu pon jangan......dalam tak tulin tak tulin pon,bukan main cakap besor lagi. kahkahkah...cakap berdegor2....beghak tepi gelegor.

aku sayang malaysia berkata...

aku sokong bro mat sabu walaupun aku takdak kena mengena ngan PAS.beliau adalah antara contoh terbaik bg seorang pemimpin berjiwa rakyat tulen.kalo x caya,google la kamu korek cari cerita pasal mat sabu ni.memang seorang pejuang rakyat marhaen terbaik.syabas bro mat sabu

Tanpa Nama berkata...

Saya percaya cerita ini. Saya seorang pemandu teksi Lembah Klang. Semalam dua penumpang Indon saya berbual sesama sendiri ' .. abang tu dah jadi warga negara sekarang ...' dalam perbualannya. Oh Malaysia tanah air kita.

sheikhalfarisi berkata...

AS SALAM, MALAON ORIAN N LIGHT NI DTG dr 'BABI NEGARA' MANA PULAK NI..MASUK X BG SALAM.

DAH LA PENAKUT X DA NAMA BANGANG PULAK TU... HANCUQ TELOQ X DA

penagihdada berkata...

sham...hampir semua orang hampir tahu tentang penipuan mycard yg hampir pasti di lakukan sekarang.....
soalnya....

"BAGAIMANA MAHU MENGHENTIKANYA"

obesia turun pangkat berkata...

... hu huhu ... dah la giler, meroyan pulak. dah lah mamai, meratau pulak ... nampak gayanya macam Mat Sembab pun mungkin tak jadi TPM lagi kot lepas ni ... itu pun kalau BN Menang / Mat Mongol masih presiden gerombolan ... MB aku si mugabe EEE (saje aku lebih kan E nya ,, harap korang faham faham le ye ) tu bakal tak jadi MB lg la kot penggal depan ... aku tak pernah jadi ahli mana mana parti; tapi tak pernah memangkah gerombolan (walaupun orang yang aku pangkah masa mengundi belum lagi menang) ... tp aku lihat sejak kebelakangan ni orang geromholan mcm dah siapkan 'bundut' nak lari malam .. korang perasan tak ? semakin hari statement diorang menjadi 'sokong membawa rebah' buat gerombolan ... lebih lebih lagi si mat sembab tu ... kalau aku sorang je yang berperasaan macam tu aku minta maaf la kat korang ...