Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 5 Jun 2011

RAKYAT JUGA TIDAK AKAN KOMPROMI!




DULU BOLEH TIPU - SEKARANG SUSAH




nota:
dulu kerajaan senang tipu
melalui rtm dan tv 3
sekarang rakyat dah ada youtube
tak perlu lagi rtm dan tv3
kah kah kah

nota:
tidak lama lagi tukartiub
akan ada radio dan tv
nantikan kah kah kah



KERAJAAN TIDAK BERKOMPROMI - meloya

Kerajaan tidak akan berkompromi dengan kelompok-kelompok tertentu yang bertindak semata-mata atas perhitungan untuk kepentingan kumpulan mereka sahaja tanpa sedar kesannya ke atas kesejahteraan negara, kata Najib Razak.

Dia berkata, kerajaan ingin mengingatkan kepada semua pihak yang tanpa rasa bertanggungjawab memainkan isu perkauman dan keagamaan sama ada secara terang atau halus, bahawa mereka sebenarnya bermain dengan permainan yang amat berbahaya.

"Mereka sedang memperjudikan untung nasib masa depan anak cucu kita dan akhirnya nanti, yang kalah jadi abu dan yang menang jadi arang," katanya dalam ucapannya pada majlis menghadap Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin dan penganugerahan darjah dan pingat kebesaran sempena hari keputeraan baginda di Istana Negara di sini, hari ini.

Dia berkata, jika itu yang didambakan, "maka Malaysia yang akan diwariskan kepada generasi mendatang adalah Malaysia yang gagal dan berpecah-belah."

"Tidakkah seharusnya kita belajar daripada apa yang berlaku di tempat-tempat lain seperti di kawasan Balkan, benua Eropah dan janganlah pula tidak beriktibar dengan satu tragedi hitam yang telah mencemari lipatan sejarah negara tercinta ini," katanya.

Perdana Menteri turut mengingatkan supaya jangan ada yang cuba menangguk di air keruh.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit…MAT MONGOL…. TAK PAYAH LAAA CAKAP HEBAT HEBAT…. kah kah kah..

kah kah kah..BUAT GEMPAQ TAK TENTU HALA.... kah kah kah

kah kah kah… JAWAB SAJE… SIAPA JANTAN KE TIGA YANG BESAMA ALTANTUYA…. kah kah kah..

kah kah kah….TAK PAYAH LAAA NAK RETORIK BISING –BISING….kah kah kah..

kah kah kah…KES INI NAK BUKA DI PARIS … TAK LAMA LAGI…. kah kah kah

kah kah kah...RAKYAT INGATKAN MAT MONGOL.... JANGAN MENIPU.... kah kah kah


KAKI TIPU

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saper yang mainkan isu agama dan perkauman ni? bukan umno dok laung2 isu agama isu bangsa melayu tetapi agama islam makin dipelekeh kaum melayu terpingir.. yang kaya kroni2 saja..

Selama 50 tahun berkuasa kenapa tak kukuhkanagama islam kayakan bangsa melayu betul2 sekarang baru nak sedar..

Sape yang menipu dan ditipu?

cicit ngah layor berkata...

'Perdana Menteri mengingatkan supaya jangan ada yang cuba menangguk diair yang keruh'.

kahkahkah...
Ghakyat tak ler sebodoh yg dicakapkan olih dier ni....ghakyat dah ceghodek.Buat aper menanggok dlm ayor keghoh.Dalam ayor keghoh,bukan tentu kiter dapat ikan dgn sekali tanggok.Namernyer pon keghoh...aper yg dinampak dlm ayor tu.

kahkahkah....
Ghakyat sekaghang dah ceghodik...tak ndak buang tenager lebih utk menanggok ikan dlm ayor keghoh.Ghakyat tunggu ikan kener tuber dulu...maser tu,tak payah pakai tanggok pon tak aper...pakai tangan pon senang2 ikan tu ditangkap.Kalau ader pulak ghakyat yg ndak melepaihkan gegham....tumpor ler ikan tu dibantainyer dgn seghampang.

kahkahkah....akor tuber belom cukup tuer lagi.Ghasernyer,abih tahun ni bulih ler dicabot,diketok sampai hancor dan dicampakkan kedalam lombong.Lepaih tu moh kiter ghamai2 bawak tangan,tanggok dan seghampang...ikan dah penin.

TT terbaik berkata...

x sabar lah tak tengok tv tt ngan radio tt.. tobat COOL!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa lah cucu Tan Sri Noah ni cakap macam skrip Ibrahim Katak aje.
Bila nak buat sumpah lagi tak kenal pula Ziana .....lepas ni boleh bersumpah di mahkahmah luar negeri

national guard berkata...

nota tambahan:
lepas pru 13 semua kena pastikan mat monggol tak lari!!

Tanpa Nama berkata...

Ada berapa bilik disewa di Macao. Kat sana ada 2+1 ke?

Tanpa Nama berkata...

Ada berapa bilik disewa di Macao. Kat sana ada 2+1 ke?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah… JAWAB SAJE… SIAPA JANTAN KE TIGA YANG BESAMA ALTANTUYA…. kah kah kah..

Kalau Rosmah suami....
Najib isteri...
tambah pulak ROTI NAJIB....
jadi Najib tak payah risau la... pasai kau bukan JANTAN....