Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Jun 2011

KALAU ANAK DAH BUNTING



APA DIA WIEF



NOTA:

wief badan yang ditaja oleh duit rakyat malaysia
ini bukan badan global pun
organisasi lekeh
lagi mekeh

dulu madey ada south south
ada langkawi pukeee mak entah apa apa
semua perabih duit

konferensi ini hanye beralih tempat
dari dibuat di kuala lumpur beralih ke kazaktan

jadi bila kj kata koferensi ini di rancang awal memang menipu
memang di rancang awal oleh rosmah kerana anak nak beranchuk

orang negori kato :
kalau anak nak berachok
pakai laa duit sendiri


tak percaya?
sila buka dan lihat
laman web resmi badan ini
akan ditemui malaon malaon dari malaysia
kah kah kah


tak percaya?

lihat badan mana yang menaja
lihat logo dibawaj ini
kah kah kah



















SURAT DARI PEMBACA:

bila dengar World Islamic Economic Forum ni. aku search la nak tengok. sekali tengok site dia de senarai sponsor ngan ahli. haha! syarikat Malaysia je banyaknya!

http://www.wief.org/sponsors-and-partners.html http://www.wief.org/members/directory-of-members.html

kiranya memang x susah la Rosmah nak aturkan program ni serentak ngan rombongan meminang ke Khazakstan.
Oleh DX pada KAKI MAKAN FREE - FREE LOADER pada 11/06/09




16 ulasan:

adi berkata...

Setuju...kalau nak beranchuk atau memantat pakailah duit sendiri, lagi satu kalau-kalau dah bunting jangan heboh 1Malaya!

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah.....

Mamat Kazakh kener masok suku..... tak bulih masok abih,nanti sampai ulu hati......sampai tak ingat namer mak bapak.kahkahkah.....

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah! haram zedah...!

Tanpa Nama berkata...

x paham ..anak sape yg bunting??? cer citer jelas2...kalau kene dekat pemimpin PR sumer nk bukti... sumer dalil quran & hadis digunakn...hadis yg biasa digunakan ialahhadis 7 pembinasa...

mek berkata...

tt, beranchok tu apo?
kah kah kah

hairan jugak
bukan ke pihak lelaki yg patut datang merisik & meminang
apa kes pulok pihak perempuan pakai duit rakyat poie sano?
big mama nak poie shopping la gamaknya.

Tanpa Nama berkata...

Dari datuk samapai ke anak cucu cicit dah biasa makan duit haram jadi semua nya halel.halel,halel

mat lendir kgL berkata...

ni jenis pemimpin kepala butoh ke apa?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah! syarikat yahudi pun jadi sponsor juge!

Tanpa Nama berkata...

di negori memang ado pihak perempuan meminang teruna....mah dan jib buat persedian tompet nak berlindung bila tumbang nanti...lopeh ni nanti dia buek istana ket kazakh...

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

Tanpa Nama 9 Jun 2011 1:39 PM yang bangang nak mampus...

itu senang aje... bile puak2 pembangkang kecoh, tapi surat2 khabar diam seribu bahasa, itu cerita benar...

kalau tidak, mampus2 kami2 pembangkang ni kene tangkap dengan bagitu mudah sekali...

Itu beza kau yang BODOH NAK MAMPUS SAMPAI MAMPUS dengan kami puak2 pembangkang yang PANDAI NAK MAMPUS SAMPAI MAMPUS...

call me madafaker,YES,I AM berkata...

MONEY CANNOT BUY YOU CLASS, ISN'T THAT WHAT THEY SAY?

lowest of the low.

dasar tak reti malu, tak ada maruah diri. PUNYALA BANGSAT, tak kan ingatkan orang/rakyat semua BODOOH & BONGOK macam mereka?

ingat apa? we cannot put 1 and 1 together?

semoga dapat berkat la kan...dengan semua maki hamun yang di doakan oleh semua orang yang berakal........ duit rakyat...digunakan mcm duit sendiri. kalah pemimpian Afrika.

And KJ, please go and FUCK yourself you lowlife bastard.......

GO TO HELL!

Tanpa Nama berkata...

sonang yo nak ejas gi kazakhstan..kontek yoo muso itam (WIEF)nu ha..gitau tarikh nak merisik bilo..dunio dah terbalik dah haa..patut eh laki risik pompuan.. majlis tunang eh kek seri perdana. donga kaba ramai gak najibun wa rosmatun jemputt..dah bagi guest status, konfem la guna duit kerajaan..apo laa susah naa nak pikir..

Tanpa Nama berkata...

Najib + Rosmah ni memang betul-2 gila pandy la.. celaka btui

Tanpa Nama berkata...

kalau google bakal menantu rosmah tu, daniyar nazarbayev, keluar lah cerita dia tu cuma menyamar guna nama akhir presiden kazakhstan - nazarbayev. mak daniyar ni kawin dgn adik presiden dan menukar nama anak dia dgn suami sebelumnya.

daniyar pun menggunakan sijil sekolah palsu untuk masuk universiti terkemuka di USA. macamana agaknya dia berdrama untuk memikat anak rosmah ni...?

abang entot berkata...

Jibby dah prepare tempat tinggal kalau kena guling nih...hahahahahahahahahahaha JIBBY BABI PANDI KUTTY

Lang berkata...

cer nengok lebai google map... kazaks ni bercantum ngan mongolia... takkan nak buat istana perlindungan kat sana... antu tuyah lagi dekat ler...