Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 9 Jun 2011

LAGI CERITA : KALAU ANAK SUDAH BUNTING




KALAU SUDAH BUNTING



DEDAH KOS LAWATAN KE KAZAKHSTAN, MP PAS DESAK NAJIB – minsider

Ahli jawatankuasa kerja PAS pusat Dr Dzulkefly Ahmad hari ini menggesa Datuk Seri Najib Razak mendedahkan kepada umum perbelanjaan lawatan beliau ke Kazakhstan, yang secara kebetulan diadakan dengan majlis pertunangan anak perempuannya.

Sehubungan itu, Ahli Parlimen Kuala Selangor ini juga mengucapkan terima kasih kepada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin “kerana mengesahkan dakwaan kami bahawa majlis perkahwinan diaturkan ketika lawatan” perdana menteri ke negara itu.

“Selepas ucapan Najib pada Forum Ekonomi Islam Sedunia mengenai urus tadbir yang baik dan ketelusan, beliau seharusnya mendedahkan berapa banyak yang beliau telah habiskan untuk lawatannya.”

“Dedahkan berapa banyak telah digunakan untuk urusan peribadi dan nyatakan sama ada mana-mana pihak dalam rombongannya tidak perlu (ketika beliau) menghadiri WIEF,” kata beliau kepada The Malaysian Insider.

Semalam, Khairy mempertahankan lawatan Najib ke Kazakhstan menerusi akaun Twitternya.
Khairy berkata, Najib berada di Kazakhstan untuk menyampaikan ucapan pada WIEF dan lawatan ke negara itu adalah atas jemputan presidennya Nursultan Nazarbayev yang pernah melawat Malaysia ketika era kepimpinan Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Dzulkefly menambah, ini bukan kali pertama perdana menteri membuat lawatan kerja yang secara kebetulan berkaitan dengan urusan peribadi.

Katanya, Najib dan isteriny Rosmah Mansor bulan lalu mengunjungi Amerika Syarikat (AS) dan menghadiri majis konvokesyen anak perempuan mereka di Georgetown University.


NOTA:

BM) - kalau anak nak beranchok
tak ada siapa boleh menahan
ancok omak kao
pakai lah duit sendiri
jangan pakai duit kerajaan!

(BI)- if your daughter wants to get fuck
no one could stop it
for fuck sake
use your own fucking money
not from the state budget!


33 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

INDAH BAHASA MU ISHAM..SELAYAKNYA KAU SEBAGAI BANGSA MALAYSIA...

esok bila dah jadi menteri, jangan kecut telor pula bila rakyat buat demo pada kerajaan...

mek berkata...

kah kah kah
tt, bagus ada english translation
baru ambo pehe gapo berancok
di kampung ambo tak dok ayat berancok tu

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni pergi mahkahmah Peranchis pun bawak anak bini pakai duit rakyat....Nganchok Wak punya pemimpin UMNO.
Dah semua FREE nak memburit pun tak nak keluar duit sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Woit TT, apesal ko letak gambar lembu. Tak baik tau.

Sebodoh-bodoh lembu, dia tak makan duit rasuah, tak bom orang dan tak menipu.

Lembu lebih mulia dari kebanyakkan manusia. Adakah ko tak memikirkannya?

matalembu shah alam. matalembu@gmail.com berkata...

..." if your daughter wants to get fuck no one could stop it
for fuck sake use your own fucking money not from the state budget!.."

kau memang bravo tt, bila kau guna kosa kata FUCK. Mat monggol & gerombolan perlu mengkaji semula dari segi epistimology, konsepsi, semantic tentang FUCK, kerana setelah brother Mat Sabu pemimpin marhen mustadafeen telah dinobatkan sebagai Dep Presiden PAS, gerombolan mat monggol telah mengalami syndrom @ sex phobia FUCKism yang amat sangat.

Jangan poyo tt, war warkan, gerombolan musti di FUCKkan

Tanpa Nama berkata...

TT amik gamabu lembu tu pasal nak kasi tahu .....lopeh nie ado gulai kawah dokek putrajaya...hehehe3, lamo ambo tak mkan gulai kawah, dapek loembu kobe sodap gak.....

moggs berkata...

Malaysia ini dah punya macam macam krisis, sekarang fesyen ber"anchok" dah bermula, berlawan2 lah, berpusu-pusu lah gang2 gerombolan nak mengoratkan anak mereka di luar negeri. Mungkin fixed deposit nak lari negara bila kalah?

Tapi, negeri Indon yang dikatakan mundur dari kita sudah kaji teknik sailang "lawatan sambil belajar" dan dengan segera menge-stop-kan acara ini. Sila layar http://www.thejakartaglobe.com/home/house-halts-indonesian-lawmakers-study-trips/445658
"House Halts Indonesian Lawmakers’ Study Trips" - June 07, 2011

PS : mat monggol = Ron Jeremy

Tanpa Nama berkata...

Tak lama lagi kita dengor cerita ulang tayang "Menantu I OK,OK"

Tanpa Nama berkata...

Kera Jantan umno berminat nak menjadi menantu mat monggol altantuya
dengan mengunakan sijil nikah kedua (bini no 2)untuk memjadi menteri dan seterusnya kepada perdana menteri termuda, cara bodek kj ada kepentingan diri sendiri sahaja perjuangan politiknya bukanlah untuk rakyat.

Tanpa Nama berkata...

anon "9 Jun 2011 4:53 PM", kalau memerintah dengan adil saksama bukan SEKSsama buat apa rakyat nak buat demo?

Tanpa Nama berkata...

salam to TN 4:53,

aiyo, yo

lu mesti pandy kutty punya adik ka? abang ka? saudara ka?

sudah kasi lu punya 'B_NT_T' 'wuluk' sama pandy kutty ka?

eeeee...geli n getik lu punya bodek !!! ...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

donia dah terbalik ada ka perempuan pi meminang lelaki !!!Perigi cari timba la plak cerita nya. Doniaaa... donia...

Tanpa Nama berkata...

nate bewak punya mat monggol.

aku kawin pung pinjam duit bank. nasib baik ada bank rakyat. maklum la mak bapak bukan ketua bahagian umngok.

malaun nie sedap2x je guna duit kerajaan.
DAH KAYA pung nak rembat lagi.

p/s - duit kapal selam dah habis kot buat boli sarung kopek.

aimannevermind berkata...

huhuhu...
wtfucking cool bro...
if your daughter wants to get fuck
no one could stop it
for fuck sake
use your own fucking money
not from the state budget!
surely u luv this fucking dirt, everyone will luv it... they call it fucking politic skill... hahaha

Tanpa Nama berkata...

cuba tengok apa yg kini sedang berlaku di SOUTH INDIA(TAMILNADU) orang yg berkuasa lama akhir digulingkan rakyatnya sendiri dlm pilihanraya..akhirnya demokrasi rakyat berlawan demokrasi wang ketika Plhraya akhirnya kalah dan juga telah bantaskan sekali politik keluarga

Sekarang 1 per 1 ahli keluarga tengah masuk jail disebabkan rasuah...dan sekarang isu baru dimana AIRCELL india milik MAXIS dalam siasatan dgn MP Komunikasi tapi sekarang portfolio lain yg juga merupakan MP terkaya dalam list dunia.

semua negara rakyat sudah pandai.... semakin berleluasa kebangkitan rakyat....cuba TT update kan news beri ceramah bila pergi kat tempat orang india...ceritakan apa yg jadi...?? Vijayakanth menjadi ketua pembangkang pada mulanya beliau dlm piliharaya sebelumnya 1 seat shj ...sekarang 29 kerusi..parti pemerintah sebelum menjadi minoriti 243 hanya 22 kerusi..

PRU akan dtg ini yg paling risau kaum India krn masih ada yg percaya tipu muslihat MIC

Tanpa Nama berkata...

cuba tengok apa yg kini sedang berlaku di SOUTH INDIA(TAMILNADU) orang yg berkuasa lama akhir digulingkan rakyatnya sendiri dlm pilihanraya..akhirnya demokrasi rakyat berlawan demokrasi wang ketika Plhraya akhirnya kalah dan juga telah bantaskan sekali politik keluarga

Sekarang 1 per 1 ahli keluarga tengah masuk jail disebabkan rasuah...dan sekarang isu baru dimana AIRCELL india milik MAXIS dalam siasatan dgn MP Komunikasi tapi sekarang portfolio lain yg juga merupakan MP terkaya dalam list dunia.

semua negara rakyat sudah pandai.... semakin berleluasa kebangkitan rakyat....cuba TT update kan news beri ceramah bila pergi kat tempat orang india...ceritakan apa yg jadi...?? Vijayakanth menjadi ketua pembangkang pada mulanya beliau dlm piliharaya sebelumnya 1 seat shj ...sekarang 29 kerusi..parti pemerintah sebelum menjadi minoriti 243 hanya 22 kerusi..

PRU akan dtg ini yg paling risau kaum India krn masih ada yg percaya tipu muslihat MIC

Tanpa Nama berkata...

tt dalam bahasa kelate kalu nok kokca' tu kokca' lah tapi paka lah pitih sediri samo la tu den.

Tanpa Nama berkata...

anchok mah ko...

aku bengang betol, anak nak beranchokpun guna duit kerajaan.
betol betol anchok mah anchok jib ko.....

call me madafaker,YES,I AM berkata...

BRAVO ISHAM, BRAVO.......

FUCK YOU, KJ. Lowlife bastard. You can go and fuck yourself now. Hide under your fa-der in law if you may..

Corrupt CORRUPT CORRUPT.......
Hoi Jib & Losmah, JANGAN INGAT DUNIA NI KORANG PUNYA. Ingat sikit langit tu tinggi ke rendah. Semua benda ada batas. Semua benda dalam dunia ni akan datang ke bab terakhir.

Apa korang nak dalam bab terakhir korang? The last episode.. will this July be the beginning of the last episode. HAHAHA FUCKKKKK YOU BN.

JANGAN ANGGAP ORANG SEMUA BODOH TAK ADA AKAL NAK FIKIR. Semua orang ada otak nak fikir. Duit ringgit BUKAN UKURAN.

berancok-rancok ke hulu berkata...

salute kat engkau TT. HAHAHA!

jom berancok-rancok ke hulu
berfucking-fucking ketepian wakakaka

Stupid University berkata...

Saudara TT,

Ni tengah kecoh Pookida nak saman 2 penerbit filem sebab dedahkan kod rahsia Pookida!

http://www.kl-today.com/2011/06/pekida-mahu-saman-dua-penerbit-filem/

Soalnya apakah kod rahsia tu ? Pada pendapat saya hanya kongsi gelap dan pertubuhan haram yang suka berkod rahsia?

Sekian.

Tanpa Nama berkata...

World Islamic Economic Forum Foundation
PERMANENT SECRETARIAT

2nd Floor, Kompleks Antarabangsa
Jalan Sultan Ismail
50250 Kuala Lumpur
MALAYSIA

Tel : +6 03 2145 5500
Fax : +6 03 2145 5504
Email : enquiry@wief.org This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Website : www.wief.org

panglima berkata...

panas bro : http://mstar.com.my/hiburan/cerita.asp?file=%2F2011%2F6%2F10%2Fmstar_hiburan%2F20110609162513&sec=mstar_hiburan

citer ni citer gangster, takde sebut pun ini pekida ka, kakida ka, makida ka...takdak. yang hampa ngaku tu kod password hampa pasaipa?
"nibong tebel" ke passwordnya? haha

""Mereka juga telah membuka banyak rahsia Pekida dengan menerbitkan filem bercorak gengster yang sebenarnya hanya memalu dan menjatuhkan martabat bangsa Melayu sendiri," ujarnya ketika dihubungi mStar Online di sini, Khamis."

hampa ngaku ni lah menyebabkan semua orang tau PAKIda itu adalah gangster! CUKUP JELAS!

takyah nak salahkan penerbit libatkan melayu sebagai gangster dalam citer tu.

cerita, takdak kena mengena dengan yang hidup atau akan hidup atau telah hidup melainkan hanya kebetulan. sapa suruh ngaku?

ce baca disclaimer cerita tu..ka cerita tu berdasarkan kisah benar?

bengong punya PAKIDA!

Anti TELAN berkata...

BM) - kalau anak nak beranchok
tak ada siapa boleh menahan ancok omak kao pakai lah duit sendiri
jangan pakai duit kerajaan!

BI)- if your daughter wants to get fuck no one could stop it for fuck sake use your own fucking money
not from the state budget!

Aku translate dalam Bahasa Cina kat bawah...kah kah kah

如果令爱要取得性交没有人能够了为性交缘故使用你自己的该死的钱没有从国家的预算 !

marhaen time scale berkata...

"... urus tadbir yang baik dan ketelusan ..." kami rakyat jelata nak sangat tengok tok ayah jib (tak lama lagi dia akan jadi tok ayah bila anak dia beranak nanti ., dia dapat cucu plak kan ... kita kena panggil dia tok ayah jib) kami dah 'sick and tired' ngan ayat ayat retorik yang langsung tak bermakna apa apa pun ... kami nak lihat bukti urus tadbir yang baik dan kami nak lihat bukti ketelusan ... sebab dah terlalu lama dan terlalu banyak kes-kes salah urus dan penyelewengan yang kerajaan BN buat selama ni ... kami tahu dan sedar kes Dr. Khir 'botox' Toyo is only a tip of an iceberg ... (betoi ke nahu saya tu ?) kalau nahu silap tolong maafkan saya ... banyak lagi salah urus dan penyelewengan yang di lindungi (covered up)... kami kakitangan kerajaan sedar dan dah tak sanggup nak memejamkan mata dan memekakkan telinga sebab kami turut bersuhabat kalau kami terus membiarkan segala penyelewengan di depan mata kami hanya kerana kami terikat dengan berbagai akta ... sekarang baru saya faham kenapa bapak bapak polisi yang telah bersara baru berani bersuara mendedahkan segala penyelewengan kerana diorang seperti kami terikat ngan segala macam akta sebagai penjawat awam ( tapi ini tak bermakna saya redha ngan salah laku polis selama ni... yang salah tetap salah ... dosa yang korang lakukan kepada orang awam pasti akan di pertanggung jawab ke atas korang dan akan disoal di padang mahsyar nanti ...) apa apa pun kami yang sudah menuju ke arah penghujung perkhidmatan kami sebagai penjawat awam dalam beberapa tahun lagi ingin membersihkan diri dan tak mahu lagi mendiamkan segala penyelewengan dan salah urus pihak kerajaan ... yang telah lalu kami mohon keampunan dan bertaubat kepada allah swt.., sesungguhnya dia maha pengampun ... setakat ni kami tidak menzalimi mana-mana pihak atau orang awam kecuali mendiamkan segala salah laku dan salah urus pihak atasan ... dan kalau boleh kami ingin nak semua pihak tahu (samada para bloggers mahupun para pembaca dan pemberi komen pada setiap entry disini) bukan semua penjawat awam redha ngan penyelewengan yang berlaku didepan mata kami ... cuma atas kelemahan kami sendiri kami tak berani bersuara ... saya ulangi atas kelemahan kami sendiri ...

Tanpa Nama berkata...

Semalam saya tertengok buletin TV 3 1/4. Peh, ngatakan PAS kaw-kaw dah buat U turn. Buat sakit hati betul. Celaka kau TV3. Kau tunggu PR memerintah nanti. Taulah nasib kau.

mosabit berkata...

woiitt!!.. bongok 4:53 PM....

jabatan pendaftaran negara mana izinkan letak nama bangsa sebagai BANGSA MALAYSIA??????.....

tt pun tak hinginkan bangsa malaysia tuuu.....

ancok omak kao..

kah kah kah kah kah kah ....

serenity9260 berkata...

Hahahaha,ni lembu bunting bpe ekor anak dalam ni?ke da telan najib ngan rosmah untuk diproses jd taik???

Ni best bro!!!
Android Smartphone 3D Terbaik Setakat 09/06/2011 7:13 AM

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

jahat betul la korang2 pembangkang ni... tak baik fitnah lembu... sian lembu tu...

sejak bile lembu tu pi kazakhstan?

lembu tu dah kahwin la baru mengandung!!!

tukar gambar pada najib... atau anak najib...

TOLONG JANGAN FITNAH LEMBU!!!

mosabit berkata...

yer la bro...aparaaaa...

aku pun tak setuju ko letak gambo lembu tuu..dah tu lembu pompuan lak...
nanti persatuan lembu lembu sedunia akan ambil tindakan ke atas tt..
kerana merendah rendahkan keperibadian lembu..

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

kenapa yang kaya sahaja yang kedekut
duit banyak tapi masih nak semua free ?
tak faham
jenis manusiamacam nie ?
tamak sampai tak habis ?
atau tak tahu nak berhenti ?
asyik sapu duit rakyat sampai bila ?
sampai kiamat ?
sampai masuk kubur ?
bila mati berapa orang bawa duit nie ?
asyik asyik duit.. menyampah

Bigfish berkata...

apa nak heran, kalau dah biasa, takde masalah punya. rakyat sanggup support, siap blh tunggu kt airport antar dan jemput. pastikan rakyat dlm keadaan bangang sokmo. poorah umporno

leekonyou berkata...

kan negara ni NEGARA KEBAJIKAN???apasalahnya berkebajikan???