Ahad, 19 Jun 2011

SURUHANJAYA PENIPU RAKYAT




INI LOGO PALING TEPAT UNTUK SPR














SPR KELIRU TINDAKAN PENGANJUR BERSIH – berita hairan

KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) keliru dengan tindakan penganjur perhimpunan BERSIH 2.0 yang tetap berkeras mahu meneruskan aktiviti itu seperti dijadualkan 9 Julai ini kononnya bagi menuntut pilihan raya bersih dan adil di negara ini.

Pengerusinya, Abdul Aziz Mohd Yusof, berkata penganjur perhimpunan itu, Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) sebelum ini sudah diberikan penjelasan mengenai perjalanan pilihan raya di negara ini dan persetujuan mengenai beberapa perkara juga sudah dicapai.
Katanya, pada sesi pertemuan SPR dengan BERSIH 2.0 hujung tahun lalu, organisasi itu tahu sudah ada tuntutan mereka yang diterima, diubah suai dan sesetengah yang lain terpaksa ditolak kerana hal Perlembagaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH JAH
KAH KAH AKH


woit…KELIRU KEPALA BANA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah..SPR INI PENIPU…. kah kah kah…

kah kah kah….KERJA NYA NAK MEMASTIKAN GEROMBOLAN MENANG…. kah kah kah..

kah kah kah….TAK PAYAH LAA CAKAP INI DAN ITU… kah kah kah…

kah kah kah…BILA ORANG RAMAI TURUN KE JALAN RAYA ERTINY SPR PENIPU…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU SPR TIDAK MENIPU…. JALAN RAYA AKAN KOSONG …. kah kah kah…

woit..KALAU JALAN RAYA 9 JULAI PENUH... BUKTI SPR MENIPU... kah kah kah...

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SURUHANJAYA PELANCAP!!!! NAK BODOH KAN RAKYAT AJE!!!

KAH KAH KAH!

NOTA: NICE PIC.. HEHEHE...

TUJUAN BERSIH SAMA DGN LL4G FLOTILLA berkata...

WAHAI SPR, KALU ANDA TELUS, TULUS, & BERINTEGRITI KENAPA NK TAKUT? KATA ORG2 TUA, BERANI KERANA BENAR. LAGIPON DEMONSTRASI DI BENARKAN DLM NEGARA DEMOKRASI... DEMOKRASI DGN DEMONSTRASI (KEBEBASAN BERSUARA) NI ADALAH KEMBAR DIA, SEBAGAIMANA DEMOKRASI DGN CORAK PENGUNDIAN YG BERSIH, JUGA ADALAH KEMBAR.

MACAM DLM ISLAM, ADA AL-QURAN, MESTI ADA AL-HADITH...DLM AL-QURAN KELUAR PERINTAH DIRIKANLAH SEMBAHYANG & TUNAIKANLAH ZAKAT. TAPI TAK DI BERITAHU CARA MCMANA NAK SOLAT. KITA JUMPA CARA NK SOLAT DLM HADITH, SBB NABI BERSABDA, SOLATLAH KAMU SEBAGAIMANA AKU BERSOLAT. NABI YG AJAR CARA SOLAT SETELAH DI TUNJUK OLEH JIBRIL DI DEPAN KAABAH.

SEPATUTNYA, SPR MENGALU-ALUKAN PERHIMPUNAN BERSIH 2.0, DAN MENGARAHKAN POLIS MENGIRINGI PERHIMPUNAN, SEBAGAIMANA PM MINTA PBB MEMASTIKAN KESELAMATAN FLOTILLA LL4G YG MENGHANTAR BANTUAN KPD WARGA GAZA, PALESTIN. TINDAKAN BERSIH 2.0 SAMALAH MCM FLOTILLA LL4G ITU... KALU ISRAEL TAK BUAT SALAH, NAK TAKUT BUAT APA. INI KERAJAAN UMNO PERANGAINYA LEBIH KURANG SAMA DGN ISRAEL, YG TU TAKUT TU..

KERAJAAN KORUP JATUH SATU PERSATU berkata...

Israel kata LL4G FLOTILLA TU MISI BANTUAN HARAM....

Umno Malaysia kata BERSIH 2.0 TU PERHIMPUNAN HARAM....

RAKYAT MALAYSIA KATA LL4G FLOTILLA DAN BERSIH 2.0, KEDUA2NYA TU MISI YANG HALAL/MURNI DARI SUDUT KEMANUSIAAN DAN DEMOKRASI KERANA HANYA KERAJAAN YG HARAM DAN YG NAIK/MEMERINTAH SECARA SALAH SAHAJA YG TAKUT DGN MISI2 YANG MENYERU AGAR KEMBALI KPD PEMATUHAN UNDANG2 SAMADA DI PERINGKAT NEGARA ATAU ANTARABANGSA. HANYA REGIM YG KORUP & MENYELEWENG SAHAJA YG CUBA UNTUK MEMATAHKAN KEDUA2 MISI YG MURNI INI... KEDUA2 MISI ITU BUKAN UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN ISRAEL ATAU KERAJAAN UMNO, SEBALIKNYA MEMINTA MEREKA MEMATUHI PERLEMBAGAAN & UNDANG2 ANTARABANGSA.

cicit ngah layor berkata...

TT....mengikut kater hati teman.Jalan yg penghabisan sekali utk menghalang perhimpunan bersih olih Ambiga,ditambah pulak dgn perhimpunan kotor olih KJ dan Braheng....gerombolan akan buat mcm diPenang.Gerombolan gunerkan Agong utk batalkan pilihanraya AJK Masjid.

kahkahkah......
katernyer kuat benor.....tapi sembunyi dibelakang perkaser,sembunyi dibelakang Agong.kahkahkah.....ader undang2 dan perlembagaan,tp tak ndak ikut.kahkahkah...undang2 dan perlembagaan pulak yg kener ikut cakap demer.Ajer dengan....

melayu celup berkata...

Keliru kepala hotak bapak pengerusi SPR ni lah !! Kalau pilihanraya bersih dah lama Malaysia maju, apa punya malang laa rakyat Malaysia hari ni boleh dapat bongok mangkuk ayun jadi Pengerusi SPR, kalau kat negara2 maju macam US & UK 'The Imperialist" orang bongok macam ni dah lama kena ludah dengan orang ramai daa... Basic rule of Election Comission pun tak tau ke?? Sebagai pihak yang diberi amanah untuk menganjurkan pemilihan kerajaan bila cukup penggal, anjurkanlah dengan bersih, daftar pemilih kena kemaskini selalu, kena buat semak silang dengan JPN sapa yang hidup masih boleh mengundi ke tidak. Yang BERSIH tuntut pilihanraya yang telus & adil, Nak pilih kerajaan biarlah Rakyat MALAYSIA SAHAJA YANG PILIH janganlah bagi kat mat & minah indon, bangla, nepal, vietnam, siam dan namakan jelah apa bangsa orang asing yang datang ke sini cari makan mengundi... Apalahh punya bangang SPR nih tak boleh berfikir langsung kenapa Rakyat bising2 kat jalan, Sungguh kalau Malaysia jadi macam Mesir baru tahu agaknya, hari ni rejim tumbang esok terus Pengerusi SPR masuk IJN, ah persetankan kenyataan bodoh manusia yang bongok macam ni, mari kita berpesta puas2 !!

Hidup Rakyat MALAYSIA Bersatu Hati !!
Jangan gentar bila diugut !!
Kita bangkit bersama sama melakar sejarah baru untuk garis masa hadapan !!
Jangan biar keturunan kita bangsa MALAYSIA menderita lagi !!

Hidup Rakyat !!!

Otai berkata...

Suruhanjaya pakcuceng kahkah..............

Tanpa Nama berkata...

tuan KERAJAAN KORUP JATUH SATU PERSATU,


aku setuju bebenor dengan pendapat tuan

kalao kat fb, aku dah like dah komen tuan

Tanpa Nama berkata...

apakah kita pun tidak keliru bila refreenya dilantik utk menyokong lawan? Ini semua laporan bodoh utk rakyat yg sedia bodoh. anak muda bertanya: mengapa tak lantik bangsa bersatu jadi refree? bukankah pilihanraya usulan polisi BB? Hantar askar boleh nampak. Kita tau ada permerhati tapi lu tau la.. tu sbb anak muda sudah fed-up dgn gagasan yg ada. Nabi Zakaria sendiri sudah ramal setan demokrasi akan berlaku bermulanya treaty of versailles. so, apa yg berlaku hari ini semuanya tipu! tt kata jika merugikan mereka tak akan diadakan pilihanraya. memang jawabnya pilih jalanraya!!! Tak payah la nak berfatwa-fatwi lagi, nak berdakawah macam malaikat. Kutuk-mengutuk pun tak guna. bagi tau mat sabu, now or never!

Tanpa Nama berkata...

Memang dah menjadi dasar UMNO (Untuk Menipu Nasib Orang).Itulah U.M.N.O. Kerja nk menipu je sampai mati.....