Ahad, 19 Jun 2011

LAGI KESENTERI ROGOL AMAH



I ISSAAP NANTI



KERJAAN TIDAK GENTAR ANCAMAN PENGGODAM :RAIS – mstar

Kerajaan tidak gentar dengan ancaman kumpulan penggodam yang menyerang 198 laman web tempatan termasuk portal rasmi kerajaan sejak lima hari lalu, kata Rais Yatim.

Katanya Malaysia sebagai negara berdemokrasi mempunyai undang-undang untuk menghukum mereka yang melakukan perbuatan itu.

Beliau memberi jaminan siasatan serangan oleh kumpulan penggodam yang bergelar 'Anonymous' itu akan diketahui dalam masa terdekat selepas pihak yang berkaitan mengenal pasti mereka yang terbabit dalam kejadian itu.

NOTA:
tunggu dan nanti
pasti ada anak muda
yang akan dijadikan mangsa

ini dilakukan untuk memastikan
cakap munkee ini betul

ini dilakukan untuk mebuktikan
cakap munkee ini betul


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kerajaqn tdk gentar. Kerajaan tu sapa? Memang kita tdk gentar kalau tukang godam itu kita sendiri. Ini soal prinsip kebebasan kemanusiaan sejagat bukan soal nasionalisme lapok mamat ni. Ada ijazah udg-udg pun masih meracau. Lawan komen Ambiga dulu. Buek malu org nogori yo. Tu la den dah koba he's also like ku li: dah kaput. dah lohe pd taste anakmuda. Belia 4B tak main dah. Umnoo baru pun dah dikira poyo. Cakap bodoga tak ponting kalau kepalo ponoh taik. Kalau nak jadi regim biar botul-botul. Jgn main jilat tangan rabo-rabo colik-colik. Show your high ideals as man of principle. Ini dunia global. Global bro!