Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Jun 2011

NAN BERANCOK - BERANCOKLAAA



MULUT LEBAR SUKA MAKAN FREE



nota:
perhatikan mulut anak najib
besar dan luas

apa kata orang tua tua
kalau mulut luas
kah kah kah



DR TAN: SIAPA BAYAR KOS PERTUNANGAN ANAK NAJIB?
- mkini

Pemimpin PKR Dr Tan Kee Kwong hari ini menimbulkan soalan siapa yang membiayai bil bagi majlis pertunangan anak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak yang diadakan di Seri Perdana, Putrajaya malam semalam.

Majlis tertutup itu dikhaskan kepada kira-kira 800 tetamu istimewa dan terpilih yang terdiri daripada golongan dan kerabat diraja termasuk dari negara asing, ahli politik, tokoh perniagaan dan kenalan rapat yang lain.

Hanya media rasmi sahaja yang dibenarkan membuat liputan.

Majlis itu diadakan sempena pertunangan anaknya Nooryana Najwa kepada Daniyar Nazarbayev, yang mempunyai pertalian dengan presiden Kazakhstan Nursultan Nazarbayev.

“Saya difahamkan nota pembelian daripada sebuah hotel terkemuka itu dikeluarkan atas nama Jabatan PM. Ini menimbulkan soalan, siapa sebenarnya membayar bil katering yang berjumlah RM81,000,” soal Dr Tan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


rosmah dan isteri
dengar sini:

kalau anak nak beracuk
tidak ada sesiapa yang halang
kalau anak nak memantat
tak ada siapa yang melarang

berancuk lah sampai lohe

tapi hangan pakai duit kerajaan
duit kerjaan bermakan duit orang ramai
pakai lah duit sendiiri!


22 ulasan:

tok jenggot berkata...

kah..kah..kah...
makan free je pandai
baju seluar, coli spender smua kerajaan tanggung..
mulut besar cakap pun besar..
mulut bawah jgn cerita la..
lagi besar dari mulut bik mama..

anchok omak kau..

leekonyou berkata...

Ahad, 19 Jun 2011
MUHASABAH DIRI!! KENAPA ISLAM MELARANG MEMAKAN DAGING BABI?? mai tengok meh..

Tengok contoh video dibawah.. ishh..


Ada parasit dalam daging babi, kalau masak pun parasit tu tetap takkan hilang dan takkan mati. Haram bagi umat Islam memakan daging babi.

Sama juga macam Dapigs, haram bagi kita menyokong Dapigs, hanya melayu bodo macam babi saja yang sokong Dap ni.

McTheory:
babi cuma kawan dengan babi ja..

Tanpa Nama berkata...

kalau dh dinamakan penyamun....samun la apa yang ada pn..

Tanpa Nama berkata...

"kalau anak nak memantat
tak ada siapa yang melarang

berancuk lah sampai lohe"

- i like.....

wakakakakakakakakakaka

Amuraria berkata...

ENTOT JANGAN X ENTOT HAHAHA !

ghombau berkata...

KAH! KAH! KAH!...dah lamo den nyobut pokataan "boghancuk sampai lohe"...KAH! KAH! KAH!...

northerner berkata...

Bro,.. dalam hal 'menghina' ciptaan tuhan.. berhati2... jgn la menghina 'penciptanya'.. so careful.. bab lain.. bro bedal la..

Tanpa Nama berkata...

bik mama kencing pun pakai duit rakyat bro...semua bende duit rakyat..pilihanraya lagi la byk duit rakyat..skrg depa dh start mengumpul duit untuk pilihan raya..tak caya gi pasar borong selangaor...semua harga brg dh start naik..harga sayur naik..harga ikan n ayam naik melambung..harga bawang naik..harga telur naik..bila ditanya kenapa cepat sgt naik dgn nilai yang tinggi?alasan peniaga ialah harga minyak naik..kerajaan dh hapuskan subsidi pada kenderaan n lori2 pengangkut...jadi harga semua naik..byk bende dh xde subsisdi???tp kat nelayan byk lagi kerajaan bagi subsidi..kenapa harga ikan naik melambung jgk????hurm kroni2 najib,muhyidin n ismail sabri yg jaga minyak subsidi untuk nelayan ni..so depa ni bukan bagi minyak kat nelayan..tp depa pi jual dulu kat siam n jual kat tengah2 laut...nelayan bagi ler skit je minyak...tak payh tangkap ikan..coz depa blh kaya lagi dengan jual minyak subsidi kt tengah laut..tak caya cuba check dengan setiausaha politik ismail sabri iaitu dato azizan..tanya dia berapa byk visi kurnia sdn bhd bagi dia n menteri duit tiap2 bulan..

Jebat2 berkata...

Itu anak najib atau anak rosmah? BURUKNYA rupa. Kan lebih baik jantan tu kawin je dgn rosmah. Hari ini kawin, esok jadi pee m 1malasya.

Tanpa Nama berkata...

Tambah satu lagi kroni dalam Malaysia yang boleh bagi cepat pelingkup Negara.
Kalau dah lingkup semua akan lari.

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT,

Mulut besar sbb kuat hisap peliaq.

Tanpa Nama berkata...

takdak kelas lah keluarga PM ni. Semua nak free saja...they are excellent in using other people's money. kalau mai bab duit sendiri, macam mana entahhh...

jln pisang nangka

Tanpa Nama berkata...

cameltoe :)

Tanpa Nama berkata...

Puak gerembolan ni memanglah pekak badak! Walaupun mereka tahu rahsia mereka akan bocor tapi mereka peduli apa...ntah badak ke kerbau

Tanpa Nama berkata...

kalau mulut besar tu putus tunang, kerana tempat berancok luas, Kera jantan boleh sambarlah jadi menantu Mat MONGGOLALTANTUYA.

Tanpa Nama berkata...

Tiap kali berok gerombolan jadi PM, tiap kali itulahlah anak berok gerombolan menikah.Semua nak jadi glamour tapi makan duit haram duit rakyat. Semua bantai free. Masa Berok Google KJ(Kera Jahat) menikah pun masa PM Bedolah jadi PM. Tiba PM Mat Monggol, masa tulah menyibuk nak kahwin anak.Ingatlah PM gerombolan!Tabiat ni akan di tamatkan selepas PRU 13.Tak usahlah nak jadi glamour, sebab semua guna wang rakyat.Takde maruah punya pemimpin.Kami menikah dahulu pun guna duit sendiri tak guna duit rakyat.Betul2 melayu jenis pariah pandy kutty puak gerombolan.

Tanpa Nama berkata...

leekonyou berkata...
Ahad, 19 Jun 2011
MUHASABAH DIRI!! KENAPA ISLAM MELARANG MEMAKAN DAGING BABI?? mai tengok meh.. Tengok contoh video dibawah.. eh tapi takde pulak ishh..

Ada parasit dalam daging babi, kalau masak pun parasit tu tetap takkan hilang dan takkan mati. Haram bagi umat Islam memakan daging babi.

Sama juga macam mca&mic, haram bagi kita menyokong mca&mic, hanya melayu bodo macam babi saja yang sokong mca&mic ni.

McTheory:
babi cuma kawan dengan babi ja..

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro

Memang betul barang kat pasar borong selangor naik harga mengila!!
Harga ayam.. nak tercekik aku dengar...
Ni lah penyangak najis dan kuncu nya yang jilat bontot bik mama..bapak dia punye gaknye kerajaan ni!!
tungggu kau aku bawak keturunan aku ke jalan.. BERSIHH!!!

Bdr Putra Permai

piut ngah layor berkata...

leekonyou...MCA tu melayu jgak kah?x makan babi kot?

Tanpa Nama berkata...

xfasi btn berkata.aku nak tanya leekonyou..7.11 am.klu sokong mca n mic apa hukumnya...pi cermin dulu diri awak tu..pi mengaji bagi habis dulu..org bincang bab lain awak terkeluar tajuk..dah le terkeluar tajuk pandai2 nak keluar fatwa haram halal..ulas le...tentang majlis pertunangan yg guna duit rakyat..halal ke haram..

Tanpa Nama berkata...

Negara Khazakhstan ni punya wanita yang betul-betul cun dan molek.Kalau anak Najib ni pergi Khazakhstan boleh dapat kerja jadi pembantu rumah aje sebab kulit hitam,mulut lebar dan potongan badan pun teruk.Nak tengok berapa lama pemuda kacak Khazakhstan ni boleh tahan dengan anak Najib.Munkin dah dapat beberapa projek dia pun belah.

puki2 wang malaysia berkata...

CURI CURI WANG MALAYSIA
WARGHKAKKAKKAKHAKHJKAHKKAKA....