Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Jun 2011

TOLONG JANGAN HINA BEROK




NOTA:


persatuan sahabat alam
persatuan pencita hutan
persatuan peminat binatang
persataun berok manjat kelapa
menyatakan rasa marah
kerana menyamakan khairy jamaludin sebagai berok

adalah satu penghinaan terhadap berok
apabila disamakan dengan khairy jamaludin

berok ada taste
dan akan entot badak berendam
kah kah kah


JANGAN HINA BEROK











SILA HAYATI DAN KETAWALAAA KAH KAH KAH



11 ulasan:

Wake UP! berkata...

Dalam Bersih pun ada kotor macam beruk jugak.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ni Beranchuk Nasional...beranchuk pakai duit rakyat.
Free Loader...keturunan makan free

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah..baru td ni aku nampak ade org berdemo bantah Bersih 2.0 kt melaka sentral.ade la dlm 40-50 org yg join.itu pn sparuh je yg bsemangat.sparuh lg duduk2 rilek atas moto.

Tanpa Nama berkata...

Wake UP is high on drugs and not waking up at all. He's a wanker is more like it. In addition, he's a delusional UMNOPORNO guy.

dalam UMNOPORNO ada pembunuh, perogol, main bomoh, peranchok, penjenayah, macam macam ada.

tungkaran hati berkata...

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....!
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal....sebuah negara Islam yang berdaulat bukannya negara kebajikan seperti yang dikehendaki oleh DAP!

Otai berkata...

Siot la lu bro. Real siot muka dia macam beruk.

Bigfish berkata...

beranchuk nasional, nama yg paling sesuai

Tanpa Nama berkata...

majlis pertunangan anak Najib dan Rosmah sengaja diadakan bertepatan dengan Langkawi International Dialogue supaya ramai pembesar-pembesar negara dapat hadir ke majlis tersebut. Kerajaan akan memberikan taraf tetamu negara kepada pembesar-pembesar negara berkenaan di mana ianya menggunakan peruntukan wang Kerajaan. Ternyata Najib dan Rosmah telah memasukkan agenda peribadi ke dalam upacara-upacara rasmi negara seperti yang telah berlaku semasa majlis konvokesyen anak beliau dan perjumpaan peribadi di antara Najib dan besan beliau di Kazakhstan.

Tanpa Nama berkata...

Kelakar betul la... KJ jgn marah lak.. jgn lupa kata-2 sendri masa PRK Ijok dulu.. tlg jilat alik ludah sendri.. he.. he.. he

Tanpa Nama berkata...

tungkaran hati.
19 Jun 2011 9:47 PM

Ada lagi yg merenggek pasal UG. wtf.

Masa PAS perjuangkan dasar negara islam, korang tak sokong pun. Bila PAS tukar strategi mengelabah plak.

Negara Berkebajikan ok apa tak lari pun dari hukum Allah. Lagipun senang rakyat nak faham apa dasar dan matlamat PAS. Tolong semua rakyat tak kira agama apa asalkan rakyat Malaysia, lebih2 lagi golongan miskin papa kedana.

ada otak berkata...

kah3..bro anon 20 Jun 2011 1:34 PM
jangan layan tungkaran hati..dia tu ahli umngok seumur hidup,check la komen2 dia sebelum ni..x payah bazir masa layan,komen balas pencacai..
baik kita cari pisang bagi makan kat berok2 peliharaan kat atas..