Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Julai 2011

BINCAT ROSMAH TERSOMBOL LAGI




BERPA KILO AGAKNYA?




BERLIAN RM24.45 JUTA . ROSMAH PERLU JAWAB DULU – CHEGU BARD – keadilan dfaily

Isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor diminta menjelaskan pembelian cincin berlian berharga RM24.45 juta, sebelum menafikan ia sebagai fitnah.

Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM), Rosmah tidak memberikan jawapan berhubung maklumat diperoleh pada sistem Kastam di Raja Malaysia (KDRM), malah penafiannya hanya mengundang spekulasi.

“Saya tidak tuduh, Rosmah kena tampil kerana nama kamu ada tertera dalam skrin sistem Kastam. Bukan menepis dengan mengatakan itu semua fitnah,” kata Badrul atau popular dengan Chegu Bard.

Katanya, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) juga ada membuat siasatan, selepas SAMM membuat laporan pada 13 Julai lalu.

Dalam pada itu, beliau turut mempersoalkan penafian Rosmah, dua minggu selepas isu itu ditimbulkan.

“Kenapa baru lepas dua minggu, Rosmah baru nak tampil. Kenapa tidak jawab dua minggu lepas. Kita mahu tahu untuk apa cincin berlian itu dibawa masuk?,”
“Minta penjelasan, bukan rekayasa selepas pendedahan itu,” kata beliau yang juga Ketua Cabang KEADILAN Rembau.


ISU CINCIN RM24 JUTA : ROSMAH
– berita hairan

POKOK SENA: Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor semalam menyifatkan dakwaan yang mengaitkannya dengan pembelian cincin berharga lebih RM24 juta adalah fitnah.

Rosmah berkata, sebagai isteri Perdana Menteri beliau lebih senang memberi tumpuan terhadap perkara lebih berfaedah, terutama dalam hal dan agenda pembangunan rakyat daripada melayan isu tidak relevan.

“Tak ada apa yang saya nak cakap (mengenai pembelian cincin lebih RM24 juta) sebab saya tidak ada masa hendak layan perkara seumpama ini. Ikut sedap dia (blogger) saja hendak cakap (tuduh).

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
bik mama bukan saja berat badan

tapi hari ini baik mama telah jadi beban

beban yang paling berat untuk gerombolan
beban yang paling berat untuk sang isterti

tak cukup dengan badan 700kg
di tambah pula dengan gelang tangan
dan gelang kaki




tak cukup dengan gelang
ada anting anting sebesar kuali

tak cukup dengan anting anting
ada cincin permata sebesar guli

ini belum masuk kira cawat coli dan gigi
dan tali pinggang ikat perit berkati kati

inilah nasib suwey
hutang karma
datang memburu sang isteri

inilah dia hutang karma



8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ramai yg percaya gambar diatas adalah ori. semua yg percaya tu adalah org2 gila dari parti pas & pkr. Dap sure tak percaya sbb diaorng cerdik sikit & surely pas, pkr dan pondan tua ni memang bodoh. Bila lagi nak jadi pengebom berani mampus?

Tanpa Nama berkata...

agak-agak katil bik mama dan small papa tu besar mana??

Tanpa Nama berkata...

jangan lupa,

gelang jade hijau,yg tiap-tiap hari dia pakai tu. berapa ratus kilo? jade itu kalau tengok gambar membadak ke hulu ke hilir tu, tiap2 hari ada.

tangkal apa itu jade, apa jadi kalau satu hari dia tak pakai.

Tanpa Nama berkata...

ROSMAH TU BANGANGGG..NAMA PUN ROSMAH MACAM NAMA KAMPUNGGG JER. DAH LA GEMOKKK..JENIS TAK TAHU MALU PUNYA..MUKA DAH LA MACAM BABIIII..SIAL BODOH PUNYA ROSMAH..ROSMAH GEMUKKKK TAK CUN..TETEK BUSUKKK..BAWAH TETEK KALAU PELUH2 BAU MACAM GAMPANGGG..

BukMimi berkata...

kah kah kah!
bangang ke cikgu Bad ini, Bik Mama telah nafikan bahawa beliau TIDAK TIDAK BELI cicin itu, cuma beliau nafi beli cicin RM2 juta dengan duit kerajaan. Tapi duit itu hasil simpanan Bik Mama yang dirompak oleh suami bik mama dari harta kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

rosmah..gambar macam babi menari..rosmah mansor anak haram..babi

Tanpa Nama berkata...

Bard: Rosmah kenapa 'tidak nafi ada membeli cincin RM73.6juta?

Bmama: "Cincin itu untuk Singapura ba".

Bard: "kenapa tidak kirim langsung keSingapura?"

Bmama:"saya pinjam dulu mau rasa pakai ba".

Bard: "Bila kirim pi Singapura?"

Bmama: "Singapura belum minta jadi bagaimana na kasih. Biarlah Bmama simpan dulu".

Bard: "Berapa lama nak simpan"?

Bmama: "U tak dapat tunggu? bial Bmama puas pakai..sampai mati ba"

Allahuakhbar. Tuhan Mahakuasa. Tuhan tahu siapa membohong!!

Tanpa Nama berkata...

rosmah ni anak babi bukan anak badak sbb dia lg babi dr anak babi