Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 31 Julai 2011

UCAPAN SELAMAT BERPUASA



UCAPAN SELAMAT BERPUASA


tim tukar tiub
pengarang
penulis
penghantar berita
juru IT
pembuat desin
wakil luar negara
wartawan
jaringan
tukang karut

dari kami semua mengucapkan selamat berpuasa
kalau tak puasa tak boleh raya!


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rosmah puasa tak?

Beruk Ketawa...kahkahkah berkata...

Siapa tak puasa AMNO...kah kah kah..kah kah

Master Yoda berkata...

"kalau tak puasa tak boleh raya!"

kalau tak puasa atas saje tak nak puasa berdosa

kalau tak puasa atas sebab keuzuran yg dibenarkan, dibolehkan dan kene ganti..

sekian, Uncle TT

Tanpa Nama berkata...

Selamat Berpuasa TT dari kami sekeluarga...cknon + Ella + Amin + Amar

Che Armad berkata...

Di Bulan Ramadhan...

Pahala double...
Dosa pun double...

Selamat berpuasa...

Rujuk entri ini:

http://che-armad.blogspot.com/2011/07/top-searching-ganjaran-pahala-puasa.html

Tanpa Nama berkata...

Ahlan Wa Sahlan ya Ramadhan.
Rebutlah peluang dibulan yang penuh makna ini.
Bulan yang didalamnya ada malam yg lebih baik dari seribu bulan.
Bulan yang didalamnya diturunkan Al-Quran.
Bulan yang Allah gandakan pahala, Doa diterima.
Bulan yang dibelenggu Iblis & Syaitan.

Tapi ape ape pun :

Jangan Pangkah Dacing.

-MatCermin-

momotarosan berkata...

Ramadhan Kariim kpd pembaca TT

mae berkata...

selamat berpuase TT...

Tanpa Nama berkata...

-selamat berpuasa pd smua-
tt,jgn ponteng posa...
-ptrjya-

jomshopping berkata...

Bulan RamadhaN MenjeLang Kini,
Sudahlah tiba Masa DinanTi,
SyaitaN dan Iblis Telah Digari,
Tinggallah JemBaLang yg Baca Comment ini...

Tanpa Nama berkata...

Semoga TT dan tim nya sehat sentiasa di bulan puasa ni. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

sejak bila pondan tua ni berpuasa?

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

Selamat berpuasa to you.

DatoPidi berkata...

Salam sahabat,

aku tertunggu2x jugak pemecah berita dari hang.

aku belek Malaysia Kini pung tak leh pakai juga, last2x terpaksa tengok tv3suku pengumuman posa.

kesian kengkawan kat sandakan, tawau diorg jam 7 dah nak isyak. umum kat malaya jam 8++.

aku harap nak raya nie hang hantaq "wakil luar negara & tukang karut" hang pi nengok anak bulan. kalu berita yg keluar dr hang, org kampung aku dah caya gila. tengok rtm & tv3suku sekadar nak dengar lawak2x educated dr editor dorg yg ingat org malaya nie bodo.

ok bro. selamat berpuasa. moga usaha murni lu ini dberkati allah.